• 1
  • 2
2006-09-19, 13:45
Medlem
metyls avatar
Satt och funderade. Det kanske är en dum fråga men eftersom det inte är testat så vet man aldrig. Har en hel hink med torkade ringblommor (av allt hokuspokus inom hästvärlden). Det var till för att kokas med olja till hästhovar.
Någon som vet om det har någon effekt med att blanda med weedet och röka? Man kan ju köpa blandade örter och shit att ha i jollen, så det borde funka. Jag har viss dödsförakt så jag kanske skulle testa?

Dum idé kanske, fast man kommer på massa saker av rökat
Citera
2006-09-19, 15:39
Medlem
Bloodhounds avatar
Cannabis ---> Övriga droger!

//Mod
Citera
2006-09-19, 16:27
Medlem
metyls avatar
Jag syftade mer på att blanda med cannabis men ok.

Vad tror vi?
Citera
2006-09-19, 16:27
Bannlyst
Har du häst? Fan va bögigt
Citera
2006-09-19, 17:10
Medlem
amfolyts avatar
Alltså, jag har aldrig hört förr om folk som mixar sitt röka med ringblommor. Det går säkert att röka, men jag vet inte hur giftigt det är... Du kan ju alltid testa lite och hoppas på att du inte får någon mindre trevlig sjukdom ...
Citera
2006-09-19, 21:59
Medlem
Tjohildas avatar
Har heller aldrig hört att nån skulle få nån ruseffekt av ringblommor. Det enda jag vet är att det är bra utvärtes, som sårtvättmedel dvs lite bakteriedödande.
Citera
2006-09-19, 22:03
Medlem
Toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Har du häst? Fan va bögigt
Häst grejen och signaturen ger mig kännslan av att det omöjligen kan vara en bög.

Men trådskaparen kan väl bättre svara på den frågan!?!
Citera
2006-09-19, 23:44
Medlem
metyls avatar
Självklart är jag hästägare, blond och sexig i ridbyxor = tjej
Citera
2006-09-20, 05:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Toast
Häst grejen och signaturen ger mig kännslan av att det omöjligen kan vara en bög.

Men trådskaparen kan väl bättre svara på den frågan!?!

Signaturen säger väl inget om könet på personen? Jag är oxå för snygg för att torska.

Citat:
Självklart är jag hästägare, blond och sexig i ridbyxor = tjej

Säkerligen sexig i ridbyxor

OnT: Varför skulle du villja röka ringblommor? Är det inte bättre att fylla ut joppen med mera gräs?
Citera
2006-09-20, 09:45
Medlem
metyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
OnT: Varför skulle du villja röka ringblommor? Är det inte bättre att fylla ut joppen med mera gräs?

Självklart är det de men då blir det ju ingen sport. Fick bara idén i huvet när jag såg hinken, tänk om man skulle få värsta boostern av det. Chansen är liten kanske men man vet aldrig

Nu skall jag gå och baka haschkakor till kusen
Citera
2006-09-20, 09:54
Bannlyst
Om ringbloma eller annat funkat så hade det nog upptäckts av någon idiot redan.

Sen hade det blivigt olagligt och staten hade tvångskomenderat 200.000 arbetslösa för att vandra runt i skog och mark för att utrota den "ny döds drogen"

BTW kommer du ha ridbyxor på när du matar hästen
Citera
2006-09-20, 12:15
Medlem
Obskyrigs avatar
Ringblomma ska ju tydligen vara helande mot canser oralt intag, kan det då var FATALT GIFTIGT att röka nåra bloss mixat med allas vår underbara hälsoväxt Cannabis Sativa/Indica.
Minns inte så bra, men Gerbera (stavning?) ska iallafall vara Canserhelande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in