Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Tack för svaret I-S. Finns det någon annan som har något att tillägga? Vill gärna ha en second opinion.
Utvecklar lite också: Jag har sett väldigt många Harrysystem (har lirat den själv ibland när jag varit på banan och ej hunnit göra eget system men framförallt har kompisar spelat och skickat över systemen till mig så jag kunnat följa dom) ochproblemet med Harry är ju att den tar ut slumpmässigt utifrån strecklistan.
Men Harry är ju bara en dator som går efter hur folk streckat så man får ofta med överstreckade hästar samt skrällar som typ är tänkta att köras sist invändigt för att få en matlapp. Man får inte med dom där godbitarna, hästar som har större chans att vinna än %en de är streckade på och man får ofta spik på jättefavoriter som är alldeles för mkt streckade i förhållande till chansen.
Dvs man får baksidan av hur andra spelat, har de spelat några för hårt får man med dom för ofta och de mindre spelade så får man sällan med de som är streckmässigt intressanta, för dom missar ju även Harry, speciellt får man ofta med en massa hästar som borde vara slakteriprodukter i vissa lopp och kommer i rejält underläge som jag ser det. och favoriter som är övervärderade av spelarna spikar Harry glatt, gärna två sådana spikar per system.
Öh jag hoppas du förstår ungefär hur jag menar, jag känner att detta är något svårt att ge min syn på just nu, har drabbats av nån jäkla influensa eller nåt så skallen är helt död, men hoppas det gick fram ungefär. Summa: Med Harry får manstreckens baksida, man får sällan med de som är spelvärda utifrån Sambandet chans/streck%.