Köpt MIF Redhawks - Fick inte beställa bira - Kallade bartender "invandrarjävel"
Hugo Stenbeck, som plöjt ner miljoner i MIF Redhawks blev sur när han inte fick beställa dricka (på Arenan) - Kallade bartender för invandrarjävel och tyckte han skulle städa toaletterna istället.
Ska man inte ha rätt att beställa öl från sitt "eget" ställe? Vad skulle ha hänt om en Svensk bartender (som jobbar på en utländsk restaurang) hade nekat sin chef/huvudägare?
Är 1-2 år sedan han blev nekad inträde på en LHC match av en OV för att han var för packad och det slutade med att han slutade sponsra dom och gick till Malmö, så frågan är hur länge han kommer va kvar där efter den här händelsen?
Ska man inte ha rätt att beställa öl från sitt "eget" ställe? Vad skulle ha hänt om en Svensk bartender (som jobbar på en utländsk restaurang) hade nekat sin chef/huvudägare?
Han blir naturligtvis avskedad eller får städa toaletterna hädanefter.
Han sa till blatten att han skulle passa bättre till att städa toaletter och frågade varför invandrare inte visar mer tacksamhet över att ens få vara här i vårt land. Inget konstigt alls när blatten inte visar Hugo respekt utan kacksar istället. Heja Hugo
Jävligt obehaglig person HS. En ex till mig hade en del att göra med honom genom sitt arbete och han va full och/eller hög de flesta gånger. Dessutom jävligt otrevlig. men hon höll god min för fan vad han spred deg omkring sig.
Måste säga att det var jävligt modigt och korkat av killen att gå emot sin chef och miljonägaren Hugo. Killen hade ialf balls. Själv hade jag serverat Hugo på två sekunder utan att blinka. Vill inte göra det fyllot arg för då kan man se framför sig hur okvädesorden haglar och jobbet ryker. Överlag tycker jag inte det här är så farligt.
Känsliga Sverige- klart Hugo ska få sin bira!
Senast redigerad av AngelDevil 2012-01-20 kl. 13:40.
Skönt med någon som vågar kalla saker vid dess rätta namn. Han har såpass mycket pengar att han kan säga vafan han vill, utan att riskera sin framtida karriär.
Avundsjuk.
Han sa till blatten att han skulle passa bättre till att städa toaletter och frågade varför invandrare inte visar mer tacksamhet över att ens få vara här i vårt land. Inget konstigt alls när blatten inte visar Hugo respekt utan kacksar istället. Heja Hugo
Ja, Hugo betalar hans lön. Slogs upp stort på City gratistidning.