2012-01-20, 12:22
Medlem
Köpt MIF Redhawks - Fick inte beställa bira - Kallade bartender "invandrarjävel"

Hugo Stenbeck, som plöjt ner miljoner i MIF Redhawks blev sur när han inte fick beställa dricka (på Arenan) - Kallade bartender för invandrarjävel och tyckte han skulle städa toaletterna istället.

http://www.sydsvenskan.se/sport/ishockey/redhawks/article1602785/Stenbeck-anklagas-for-rasistiskt-pahopp.html

Ska man inte ha rätt att beställa öl från sitt "eget" ställe? Vad skulle ha hänt om en Svensk bartender (som jobbar på en utländsk restaurang) hade nekat sin chef/huvudägare?
Citera
2012-01-20, 12:37
Medlem
kroems avatar
Haha, vilken jävla sopa. Han äger väl inte hallen eller baren?

F.ö. är det inte första gången, så härligt att det skiter sig för MIF.

Btw; https://www.flashback.org/t375559
Citera
2012-01-20, 12:56
Medlem
tuzzens avatar
Är 1-2 år sedan han blev nekad inträde på en LHC match av en OV för att han var för packad och det slutade med att han slutade sponsra dom och gick till Malmö, så frågan är hur länge han kommer va kvar där efter den här händelsen?
Citera
2012-01-20, 13:01
Medlem
Han kan ju starta en egen Restaurang inne i Arenan - Hugos Corner. Där kan han ju ha öppet hur länge han vill & anställa de som serverar honom :-)
Citera
2012-01-20, 13:09
Medlem
JBernards avatar
Klart han ska få köpa en bira när han vill, jag förstår att han lackade ur.
Citera
2012-01-20, 13:19
Medlem
Svizzeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knake
Ska man inte ha rätt att beställa öl från sitt "eget" ställe? Vad skulle ha hänt om en Svensk bartender (som jobbar på en utländsk restaurang) hade nekat sin chef/huvudägare?

Han blir naturligtvis avskedad eller får städa toaletterna hädanefter.
Citera
2012-01-20, 13:24
Bannlyst
Han sa till blatten att han skulle passa bättre till att städa toaletter och frågade varför invandrare inte visar mer tacksamhet över att ens få vara här i vårt land. Inget konstigt alls när blatten inte visar Hugo respekt utan kacksar istället. Heja Hugo
Citera
2012-01-20, 13:28
Medlem
lundagrens avatar
Jävligt obehaglig person HS. En ex till mig hade en del att göra med honom genom sitt arbete och han va full och/eller hög de flesta gånger. Dessutom jävligt otrevlig. men hon höll god min för fan vad han spred deg omkring sig.
Citera
2012-01-20, 13:29
Medlem
AngelDevils avatar
Måste säga att det var jävligt modigt och korkat av killen att gå emot sin chef och miljonägaren Hugo. Killen hade ialf balls. Själv hade jag serverat Hugo på två sekunder utan att blinka. Vill inte göra det fyllot arg för då kan man se framför sig hur okvädesorden haglar och jobbet ryker. Överlag tycker jag inte det här är så farligt.

Känsliga Sverige- klart Hugo ska få sin bira!
Senast redigerad av AngelDevil 2012-01-20 kl. 13:40.
Citera
2012-01-20, 13:31
Medlem
KuKluxKlans avatar
Skönt med någon som vågar kalla saker vid dess rätta namn. Han har såpass mycket pengar att han kan säga vafan han vill, utan att riskera sin framtida karriär.
Avundsjuk.
Citera
2012-01-20, 13:33
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Han sa till blatten att han skulle passa bättre till att städa toaletter och frågade varför invandrare inte visar mer tacksamhet över att ens få vara här i vårt land. Inget konstigt alls när blatten inte visar Hugo respekt utan kacksar istället. Heja Hugo

Ja, Hugo betalar hans lön. Slogs upp stort på City gratistidning.
Citera
2012-01-20, 13:33
Medlem
Jaha, nu ska han polisanmäla HS också...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/allsvenskan/article14242998.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in