Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hon har sina åsikter och är oduglig och skiträdd att ta fajt om det.
Nja, det beror på hur man definerar det. Att sitta i tv-soffan öga mot öga är en sak kontra en debatt i radio. Och en helt annan sak är att göra det i text. En sak är klar och det är att hon verkar vara obekväm att synas "live".
Citat:
Jag läste hennes blogg på Expressen varje dag tills hon lade ner den och så snart det kom mothugg och ifrågasättande så hånades och idiotförklarades personen istället för att argumentera och förklara och därmed stå för sin åsikt. Innan bloggen lades ner så stängde hon av kommentarsfunktionen på sina inlägg - en person som står för sina åsikter gör inte så.
Det kan naturligtvis finnas andra orsaker till att hon lägger ned bloggen. Det kan man dock bara spekulera i.
Citat:
Jag vill klargöra att jag givetvis snackar om kommentarer som var seriösa frågeställningar utan personangrepp och liknande. De kommentarer som verkligen förtjänade hennes hån, sarkasm och idiotförklarande bemöttes inte alls.
.
Kan förstå att det är omöjligt att svara alla samt ha ett familjeliv samtidigt. Men hon nämnde hos Virtanen att hon faktiskt gick in i en diskussion med en "helt vanlig kvinna" och mailade fram och tillbaka under en lång tid. Dock var det inte för att visa sitt intresse eller vilja att kommunicera med sina läsare. Den krassa verkligheten var att hon ville sätta personen på plats eftersom hon i Skugges ögon
moppsade upp sig (osäker på rätt citat här). Andemeningen var dock denna.