2007-11-26, 22:18
Medlem
Men kom igen. Hennes affärsidé är att reta upp folk. Jag tvivlar på att hon innerst inne står för ens 10% av sina sura uppkastningar. Det är lite som Alex Schulman. Ni vet, hacka på folk djävlas med folk osv.

Hon jobbar ju för helvete på en kvällstidning. Vad förväntar ni er?
Citera
2007-11-27, 20:52
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lage Vrängare
Men kom igen. Hennes affärsidé är att reta upp folk. Jag tvivlar på att hon innerst inne står för ens 10% av sina sura uppkastningar. Det är lite som Alex Schulman. Ni vet, hacka på folk djävlas med folk osv.

Hon jobbar ju för helvete på en kvällstidning. Vad förväntar ni er?
Att hon skall provocera oss på ett underhållande och begåvat sätt! Det är inte hennes åsikter som provocerar, det är hennes korkade retorik och dåliga prosa. Jag skriver rätt kasst själv, dock gör jag det utan ersättning....
Citera
2007-11-27, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Att hon skall provocera oss på ett underhållande och begåvat sätt! Det är inte hennes åsikter som provocerar, det är hennes korkade retorik och dåliga prosa. Jag skriver rätt kasst själv, dock gör jag det utan ersättning....
Dagens kommentar!

Låter som om undertecknad skulle behöva börja skriva krönikor för Excessen, "provocera på ett underhållande och begåvat sätt", låter som nå'nting jag skulle kunna åstadkomma!
Yo, chribs my man, va' pröjsar Excessen för nå'ra krönikor, du som vet?
Citera
2007-11-27, 22:32
Medlem
aldrig läst något hon skrivit förens nu och mitt svar på topic är....VÄLDIGT DUM. Rent av avskyvärd som människa verkar hon också om hon står för sina åsikter.
Citera
2007-11-28, 04:25
Medlem
trapd00rs avatar
Jag gillar henne. Det hör nog ihop med när man var liten..
Citera
2007-11-28, 07:22
Medlem
KönsKlass avatar
Linda har tappat greppet ända sedan hon fick stryk i bloggosfären och lade ner allt för att ägna sig åt tårarna på heltid. En mer tragisk sak får man leta efter, och det vid arkeologiska utgrävningar också. Idag gör hon bara bort sig så fort hon öppnar käften. Hon ÄR dum, riktigt blåst till och med. Det tragiska är väl att folk inte har börjat fatta det förrän nu.
Citera
2007-11-28, 09:12
Medlem
utters avatar
Jag tycker att Linda Skugges utveckling från förvirrad tonåring till moralisistisk och inskränkt hemmafru är intressant. Men jag nöjer mig med att läsa rubriker och snabb skummning för hennes språk är nog det mest eländiga som kan tänkas.
Citera
2007-11-28, 09:29
Medlem
Micheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Linda har tappat greppet ända sedan hon fick stryk i bloggosfären och lade ner allt för att ägna sig åt tårarna på heltid. En mer tragisk sak får man leta efter, och det vid arkeologiska utgrävningar också. Idag gör hon bara bort sig så fort hon öppnar käften. Hon ÄR dum, riktigt blåst till och med. Det tragiska är väl att folk inte har börjat fatta det förrän nu.
....och du skriver inlägg på flashback.....
Citera
2007-11-29, 04:00
Medlem
Jag vill återknyta till rubriken "Hur dum är Linda Skugge?"
Klurig frågeställning där, hur stort är rymden?
Citera
2007-11-29, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kroko
Jag vill återknyta till rubriken "Hur dum är Linda Skugge?"
Klurig frågeställning där, hur stort är rymden?

.. som frugans arsle, det är ogreppbart.
Citera
2007-11-29, 06:37
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michey
....och du skriver inlägg på flashback.....
Ja, men Flashback är ju livet!
Citera
2007-11-30, 06:18
Medlem
Hur dum är hon?

Jag har för mig att hon hade 0.1 som resultat på högskoleprovet.

(Det hade även Kronprinsessans bodybuilder).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in