Citat:
Ursprungligen postat av
SlaktarBosse
Jag blir lycklig i hela själen varenda gång den reklamen kommer på. Och så är det hela satt till tonerna av Rocket Man av Elton John. Det är en reklam jag kan se fyrahundra gånger tror jag.
En reklam jag däremot inte kan se ens fyra gånger är den totala lavinen av damp och hysteri i Shpock-reklamen: SHPOCK, STREETLOPPIS I MOBILEN?! SHPOCK, FOTA, DELA, KA-CHING, SHPOCK! SHPOCK! FAN VA SHPOCK! CASH I HANDEN! SHPOOOOOOCK!
Hur i hela fridens namn tänker man som reklambyrå när man pillar ihop den där migranframkallande reklamen? Den kanske har fått önskad effekt i och för sig - jag kan vakna svettig och febrig än idag när den där reklamen inte har setts till på ett tag, och höra den där kvinnan gasta sig hes - men jag svälter hellre ihjäl än att sälja någonting som göder fickan på den som gav grönt ljus till en sån reklam.
Och är det något jag verkligen hatar så är det engelska ord när det finns svenska att tillgå. Här är det street loppis minsann! Fast är det någon skillnad på Shpock och Blocket, Citiboard och alla andra köp och säljsidor som finns? Och vad fan är det för jävla namn? Och apropå engelska ord, Jureskogs pretantiösa burgare med rellish och mayo. Fy fan!
Och Bynk, vad i helvete är Bynk? Bynk! Som en bank borde vara. Har dom bara tagit ordet bank och bytt ut en bokstav? Bynk? Vad i helvete? Vem i helvete har brainstormat fram den skiten? Dessutom ser deras jävla talesperson rejält trött ut, man märker verkligen att han sålt sig rejält.