Arla med den töntiga pappan som pratar om Arla Yoghurt: "Men säg nånting annat som är gott och bara innehåller två ingredienser?!" Så otroligt dumt...
Dottern svarar "Gin och Tonic".
Extremt krystad och tillkrånglat replikskifte bara för att få vifta med Yoghurten framför kameran.
Dessutom som jag sagt är det värre att lillungen gillar sockerlag (varför???) och en annan lillunge tycker om kaffe. Småbarn som dricker sockerlag och kaffe är OK men inte att stora ungen smakat gin och tonic. Dessutom innehåller väl gin och tonic i sig en massa ingredienser?
Det störande med den reklamen är att tjejen ser myndig ut. Hon har all rätt att dricka gin och tonic!
Har inte köpt arla yoghurt och kommer aldrig att göra p.g.a den skitreklamen.
Förbannat irriterande jävla låtar i både stadium-reklamen... och nu även i hifi-klubben, nåt jävla ljud i början av stadium så man undrar va fan det är som låter om man inte är vid tvn.
Och hifi klubben är nån äcklig låt nåt med "tis the sooouuuund"
Volvo-reklamen med Zlatan + familj. Man får intrycket av att de åker från Paris(?) till Malmö. Helena lutar sig krystat tillbaka i början av bilresan. Ungarna ser chockade ut när de åker igenom en tunnel och när de kommer ut på Öresundsbron plutar Helena med läpparna och ser allmänt grinig ut.
Hela bilresan verkar dötrist. Grått, tråkigt, stelt, ingen kommunikation, fullständigt ofamiljärt.
Inte blir jag då sugen på att köpa en Volvo. Samtidigt förstår jag att de som avgudar Zlatan kanske bli alldeles till sig. Jag är inte en av dem. Reklamen är helt värdelös och intetsägande.
Det störande med den reklamen är att tjejen ser myndig ut. Hon har all rätt att dricka gin och tonic!
Har inte köpt arla yoghurt och kommer aldrig att göra p.g.a den skitreklamen.
Yoggireklamen retar upp mig så att jag har lust att slänga något hårt på tv:n. Den är ju inte rolig, bara korkad.