2008-10-10, 21:06
Bannlyst
Denna !
http://www.youtube.com/watch?v=vO22eMh_814
Citera
2008-10-12, 18:08
Medlem
Drynwhyls avatar
Den nya lambireklamen

Lite smågullig sådär... tills den satans jävla viskande rösten kommer i slutet "lambi där ditt hjärta hör hemma.." Får seriöst tokdamp varje gång. Som om mitt hjärta skulle höra hemma hos ett jävla toapapper... fyfan
Citera
2008-10-12, 18:11
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drynwhyl
Den nya lambireklamen

Lite smågullig sådär... tills den satans jävla viskande rösten kommer i slutet "lambi där ditt hjärta hör hemma.." Får seriöst tokdamp varje gång. Som om mitt hjärta skulle höra hemma hos ett jävla toapapper... fyfan

Jag hatar 3-reklamerna där de ringer varandra och berättar om 3. Hatar speciellt den där jävla gubben som läspande säger "Ja, de snackas mycke om tre på stan just nu". Värre reklam finns fan inte just nu känner jag.
Citera
2008-10-15, 17:31
Medlem
Consolamentums avatar
Reklamen för Pronaxen retar jag mig på. Den förment gulliga hunden är ett lite väl billigt grepp i mitt tycke, och melodin är ett skamlöst plagiat på Edvard Grieg.

http://www.youtube.com/watch?v=MduR-MzfzdI

http://www.youtube.com/watch?v=55lZ3LE7tHg
Citera
2008-10-16, 00:58
Medlem
Stör mig som fan på Försäkringskassans reklam om "förändringarna i sjukförsäkringen". Man låtsas vara objektiva genom att säga saker i still med "visar menar X medan andra menar Y". Men vad man samtidigt gör är att spela på polikerföraktet genom att framställa politiker (högern, troligtvis) som förespråkare för förändringarna och folket som motståndare. Helt klart en politiskt färgad reklamfilm gjord av någon bitter avkomma till någon av 68:orna.
Citera
2008-10-16, 01:31
Medlem
dolppens avatar
Jag stör mig nästan på all reklam på TV men Iprens där de ska sjunga på femtioelva språk går mig riktigt mycket på nerverna!
Citera
2008-10-16, 19:38
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Får sånna utbrott på onoff reklamerna

Kvinnlig kund: Jaha, då ska jag bara se att jag förstått allt rätt, den här TVn är enkel att koppla in så t.o.m. jag skulle kunna använda den, och den har inbyggd digitalbox så man slipper sladdar. Och har den lång livslängd? 5-10 år...?
Säljarn: Nej, asså 15 år och framåt!

JAA TVn har inbyggd digitalbox klart vi ska ha den!

Eller killen som kommer hem och fixar nån stereo:
"Ja men då var det inget fel på den här utan det var den här sladden" *håller upp sladden*
Kunden: JAHA?!!?! (imponerande, förvånat tonläge)

WOW onoff's grejer är inge fel på då har du bara glömt sladden men de kan vi fixa!
värst är ju äckellåten som drar igång efteråt. Fyfan!
Citera
2008-10-16, 19:49
Medlem
hackipannans avatar
Knorr Vie

TV reklamen för Knorr Vie är den störigaste just nu!! Dels är ungen j-ligt ful och vem står på skolgården och halsar en nyttodryck?? Typisk värsta Euro reklamen typ Tofifee... vad tycker ni?
Citera
2008-10-16, 22:20
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.G
Om det kom fram en gödseldoftande bonnläpp i blåställ och gummistövlar och började rota i min kundvagn så hade jag utan tvekan knockat honom med en djupfryst kyckling
http://www.norrmejerier.se/guldmedaljen/filmer.asp?topTom=hjalteval&Documentkey=2C9F9A9198 631AA3C12574B000516E80&DocumentCategoryKey=187303F 3B8287910C12574B000513802

Jävla stosch. Fy bövelen för ett sådant stosch.
Citera
2008-10-17, 01:15
Medlem
LikeAGloves avatar
Reklamen där dom lagar mat och en snubbe sonika sticker fram huvudet och säger "Jag älskar blomkål" reklam för Findus eller nåt dylikt tror jag
Citera
2008-10-17, 04:16
Medlem
Dr.hankeys avatar
Dom där fula satans studenterna och deras ICA kokbok är enerverande så att jag vill kasta maten på tvn
Citera
2008-10-17, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackipannan
TV reklamen för Knorr Vie är den störigaste just nu!! Dels är ungen j-ligt ful och vem står på skolgården och halsar en nyttodryck?? Typisk värsta Euro reklamen typ Tofifee... vad tycker ni?
''

Och vilken förälder köper hellre Knorr Vie till sina barn istället för att de det ett äpple och en morot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in