2015-06-12, 05:46
Medlem
Eserets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evanderross
Även yoggi grejen är väldigt irriterande "det går en tomtgräns precis här, precis här"......"mmm, samoa".......

Jag erkänner fast jag skäms över det. Jag tycker den är lite kul. Den stör mig i alla fall inte.
Citera
2015-06-13, 13:54
Medlem
Trygg Hansas satans "ut på öppet hav"-reklamer.. Stör mig mest på människorna i reklamen. Speciellt det de säger:

" Nu kommer det här låta FETT deep men..." & "det är så FUCKING fint!"
Och sen den där jävla tråkiga sång rösten som glider in och avslutar "uuuuut på ööööppet haaav.. Ut på öppet haaaaav" blä
Citera
2015-06-14, 00:59
Medlem
Snobbs avatar
Tror det är unibet eller liknande, den där mäklarkvinnan som visar tre killar en lägenhet där alla möbler ingår i priset. Den långa versionen är horribel men även den nedkortade är smärtsam. Herregud vilket dåligt manus och skådisar! Värsta reklam jag sett
Citera
2015-06-14, 08:18
Medlem
limE86s avatar
Alla reklamer nuförtiden är en pina! Tacka vet jag reklamfilmerna under det sköna 90-talet Dom var roliga
Citera
2015-06-14, 08:19
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIizzard
Trygg Hansas satans "ut på öppet hav"-reklamer.. Stör mig mest på människorna i reklamen. Speciellt det de säger:

Och sen den där jävla tråkiga sång rösten som glider in och avslutar "uuuuut på ööööppet haaav.. Ut på öppet haaaaav" blä

Lillflickan är bedårande när hon är helt överlycklig på stranden men just den äldre tjejen - varför i helvete väljer hon ett sånt starkt svärord? Och i reklamsammanhang? Nåt vårdat språk får det fan vara!

Stör mig otroligt på Scandlines nya reklam med en familj som ska välja mellan "den korta vägen" och "den tråkiga långa vägen" eller liknande för att komma till nåt resmål (Danmark?). Den blonda flickan som är berättaren har ju fan ingen taktkänsla alls - andfått spyr hon bara ut sina repliker och står inte still en enda sekund. What the actual fuck!
Citera
2015-06-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIizzard

Jag måste bekänna färg igen, men jag tycker faktiskt den låten är lite små bra
Citera
2015-06-15, 23:58
Medlem
Snobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.E.D
Jag måste bekänna färg igen, men jag tycker faktiskt den låten är lite små bra

Jag gillar den med
Citera
2015-06-16, 19:05
Medlem
Mikeyjamess avatar
Apotekarnes "vuxensoda". Stackars barn som i egenskap av försökspersoner, och som synes intet ont anandes, får smaka på det. Man riktigt ser hur det vrider sig för dom
Citera
2015-06-16, 19:07
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Apotekarnes "vuxensoda". Stackars barn som i egenskap av försökspersoner, och som synes intet ont anandes, får smaka på det. Man riktigt ser hur det vrider sig för dom

Tycker den är rolig faktiskt. Riktigt fina miner den där lilla blonda saken får fram. Men jag kanske bara hatar barn...
Citera
2015-06-16, 19:51
Medlem
donaukinds avatar
Reklamen för posten där någon amerikan ska visa de anställda hur de ska leverera paket med musikkår och helikoptrar driver mig till vansinne. Usch. USCH
Citera
2015-06-16, 21:38
Bannlyst
Fan vad jag hatar Telenors reklam där dem är 50årigar som festar och beter sig slarvigt.
Och fjantar sig med en selfi-pinne. Det borde vara deras små ungar som festar
Citera
2015-06-17, 00:11
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTranquility
Fan vad jag hatar Telenors reklam där dem är 50årigar som festar och beter sig slarvigt.
Och fjantar sig med en selfi-pinne. Det borde vara deras små ungar som festar

Man får inte ha roligt efter tonåren...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in