Just nu är
Lidl och
Media Markt riktigt usla.
Lidl för att de kör den där "Jag är inte en läkare, men jag spelar det på teve"-schticken. Media Markt för att den bara är poänglöst irriterande. Va, säljer ni saker? Oj, var det nyss en artikel om hur ni för femtielfte gången leker med prislapparna? Synd om era anställda.
Citat:
Ursprungligen postat av
drunknar
Hmmm ingen annan som håller på att bli galen av den där bruden som avbryter med: "Bla, bla, bla visst är det störigt med ...." Teliareklam om jag minns rätt. Otroligt irriterande!
Fruktansvärd! Avskyr sådan där "proggreklam" där de låtsas vara sådär jämställda osv. Bara sälj det ni har att sälja, va?
Telenors reklam där de demonstrerar vad man kan göra med individuella surfkvoter framstår som ett mästerverk av Kubrick i jämförelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymous955
Den jävulska reklamen om Sensodyne.. En manlig tandläkare snackar om att han rekommenderar sina patienter Sensodyne... Han nämner även ordet patienter 3-4 ggr i en reklam som är över på mindre än 15sek.....!!!!!!!!!!!!

Vad skulle du föredra att han talade om? Att han polerar bildelar med Sensodyne?