2015-01-31, 14:49
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Ha, precis vad jag trodde också! Men frånsett det: reklamen är på nåt vis så taffligt gjord och så usel att man inte riktigt kan hata den. Man känner lite medlidande med finnen och den som tänkt ut hela eländet. Det är så klantigt att det blir lite sympatiskt.

Reklamen är nog medvetet taffligt gjord. Sen kan ju inte Arja låta bli att skratta där hon sitter på björnen.
Antingen skäms hon eller också tänker hon på beloppet hon får för besväret
Citera
2015-01-31, 14:52
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
inte jag heller han sladdrar nåt enormt det gamla fyllot, hur fan kan man ta en sån trasig brottare till reklam? fattar inte..

Han verkar ju ha rejält svårt att få fram orden, man vill ju hela tiden hjälpa han på traven.....

Kombinera detta med han stela utfall med handen vid "den du"
Citera
2015-02-01, 00:19
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Milda för helvete! Jag ska rulla en miljaaaard! Fniitter!! Men ja e huuungri nuuu! Strax, dom ska bara bli härligt gyllenbruna först! VEM FAN PRATAR SÅDÄR? Och så avslutar vi det hela med lite charmigt barnfnitter innan vi slår stekpannan i huvudet på hela familjen.
Oerhört fjantig reklamfilm! Hur fan kan man tycka att det är så roligt att rulla köttbullar?
Citera
2015-02-01, 03:31
Medlem
Emilsson50s avatar
Vet inte om denna redan tagits upp här i tråden, men det har på senare tid gått en "reklam" för Finnlines, precis före/efter TV4-nyheterna. Berättarrösten uttalade "Finland" som "Finländ". Typ "resor till Tyskland och Finländ". Nu har dom som sagt ändrat reklamen, så nu uttalas "Finland" rätt. Antar väl att dom fått in ett enormt antal klagomål.
Citera
2015-02-01, 08:59
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emilsson50
Vet inte om denna redan tagits upp här i tråden, men det har på senare tid gått en "reklam" för Finnlines, precis före/efter TV4-nyheterna. Berättarrösten uttalade "Finland" som "Finländ". Typ "resor till Tyskland och Finländ". Nu har dom som sagt ändrat reklamen, så nu uttalas "Finland" rätt. Antar väl att dom fått in ett enormt antal klagomål.
OT:
Är det av samma anledning som president Obama alltid i svensk TV uttalas "Obäma"?
Fiiint med lite engelsk touch..?

Fö all jä-a he-s spelreklam stör mig. Mycket.
Hur många spelbolag opererar i Sverige egentligen? 40? 50?
Underlaget för "spel" måtte vara enormt?
Man brukar säga att när spelandet går upp år tillståndet i nationen dåligt..
"Spel" ses som det enda sättet att få lite kulor..

All urtaskigt dubbad reklam stör mig. Beror det på att den vanligen är för tvättmedel?
Citera
2015-02-01, 22:19
Medlem
trygg hansas reklam
torde gå ut på att, ty
man beter sig som en
idiot. så hamnar man
ändå i himlen..?

för "hon" föreställer
väl en ängel? vilket
betyder att hon är
död.. känns tryggt..

hoppas de ansvariga
hamnar i "helvetet"

låten i reklamen är,
om möjligt än mer
störande. "i nohohoh"..

/HA
Citera
2015-02-02, 10:18
Medlem
serioustalks avatar
Haha gick in på tråden just för att skriva om trygg hansas vedervärdiga reklamfilm & det första inlägg jag läser är "thaprods" inlägg. Hur kan dom ens välja att släppa skiten? Det får mig att vilja säga "tack if" och hoppas trygg hansa går omkull snarast.
Citera
2015-02-02, 10:21
Bannlyst
Vad är det man vill locka fram med alla "larviga" killar i reklamer. Tänker på ÖoB, COOP, och nu senaste ELON som kör rakt igenom larvig reklam. Och jag säger varken bu eller bä, bara undrar vad som blir av det. Vågar fler komma o fråga dumma frågor om de ser att "säljaren" inte är nån mäklar-pamp...
Citera
2015-02-02, 15:25
Medlem
Gdanzigsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockermissbrukare
THIS!!! Du och jag hatar verkligen samma sak

Hatar annars JackpotJoy-reklamerna. Riktig jävla tramsig reklam som ska följas av nån jävla käck västgöte som utbrister i sin allra fånigaste ton " Jackpöt Jöy, när du vill ha det lite sköj". Då önskar jag att jag inte hade en TV.

På något sätt tycker jag den är kul i sin uselhet.
Citera
2015-02-02, 21:07
Medlem
swebarbs avatar
telenor börjar ju verkligen gå mot botten med sin sketna reklam nu jäkla pajas företag dom blivit som gör såna usla reklamer.
Citera
2015-02-02, 21:09
Medlem
Innocent smoothies eller va det e för nåt "dom e så himla goo daa".
Senast redigerad av naescafe 2015-02-02 kl. 21:17.
Citera
2015-02-03, 12:29
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Den nya lottoreklamen med töntarna som har köpt en finlandsfärja får jag magsår av. Speciellt när dom dansar vill jag kasta in fjärren i tv:n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in