2013-10-15, 09:24
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Reklamen för nåt kaffe (Löfbergs lila?) där ett par ungar dansar och så blir dom vuxna typ och sjunger med i låten, låtsasmick och allt ... Den är fan inte frisk
Det har du rätt i. Men jag vill minnas att tjejen ser rätt trevlig ut? (i vuxen ålder såklart)
Citera
2013-10-15, 13:24
Medlem
Enzymes avatar
Bet365

"Om du inte redan är på världens största bettingsajt måste du fråga dig, -Varför är jag inte på världen största bettingsajt"
Citera
2013-10-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Bet365

"Om du inte redan är på världens största bettingsajt måste du fråga dig, -Varför är jag inte på världen största bettingsajt"

Du glömde....-heej varför spelar jag inte på .....
Citera
2013-10-18, 16:46
Bannlyst
Jag vill inte skapa en ny tråd om detta, så jag skriver här:

Vem fan är alla dessa människor som går ut i TV hur mycket dom gillar "Vanish"-tvättmedel.
Nu är det någon ful mamma med barn som går ut och säger hur bra "Vanish", samtidigt som hon har skrikrosa på sig.

Innan var det någon snubbe med blå t-shirt som pratade.

Vilka är dessa? Är dom så nöjda med "Vanish" att dom vill gå ut till hela svenska folket med det?

Eller är dom skådespelare, isåfall är det fan värre.. vilka är dessa skådespelare man aldrig sett förut, som tar vilket skitjobb som helst? Hänger ut sig för skiten. Man kommer aldrig se dom igen heller.
Citera
2013-10-18, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Bet365

Den reklamen är så jävla idiotisk, skådespelaren har dom riktiga uteliggarkläder på sig, så antar att ligger minus en miljard hos dom på spel.

Svaret på hans idiotiskt korkade fråga är "Varför skulle jag spela överhuvudtaget?".
Citera
2013-10-18, 16:55
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch
Jag vill inte skapa en ny tråd om detta, så jag skriver här:

Vem fan är alla dessa människor som går ut i TV hur mycket dom gillar "Vanish"-tvättmedel.
Nu är det någon ful mamma med barn som går ut och säger hur bra "Vanish", samtidigt som hon har skrikrosa på sig.

Innan var det någon snubbe med blå t-shirt som pratade.

Vilka är dessa? Är dom så nöjda med "Vanish" att dom vill gå ut till hela svenska folket med det?

Eller är dom skådespelare, isåfall är det fan värre.. vilka är dessa skådespelare man aldrig sett förut, som tar vilket skitjobb som helst? Hänger ut sig för skiten. Man kommer aldrig se dom igen heller.
De är skådespelare på samma sätt som ICA-Stig. Samma reklam går i alla länder med olika röster pålagda. Givetvis får de betalt för att gilla Vanish.
Citera
2013-10-18, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
De är skådespelare på samma sätt som ICA-Stig. Samma reklam går i alla länder med olika röster pålagda. Givetvis får de betalt för att gilla Vanish.

Men med ICA-Stig så förstår man att han är skådespelare. Jag antar att jag bara stör mig för mycket på Vanish-reklamerna.
Citera
2013-10-18, 20:02
Medlem
swebarbs avatar
Telenors reklam börjar bli mer och mer dryga för varje ny dom skapar.. vafan är det för idioter som gör dom egentligen fan va dom går en på nerverna alla typer i den usch...
Citera
2013-10-19, 15:18
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Den nya Zalando-reklamen som går på tv där en grupp kvinnor blir stoppade av två poliser. Märks tydligt att reklamfilmen är dubbad, vilket gör den ännu sämre.

Det är ju snygga tjejer iaf

störig reklam är pjupp pjupp någon tjej med färgad kille dessutom ska de köpa kyckling
konsum
Citera
2013-10-19, 21:58
Medlem
gato12s avatar
Den här TiVo reklamen är ju jävligt enerverande.
Citera
2013-10-20, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Det är ju snygga tjejer iaf

störig reklam är pjupp pjupp någon tjej med färgad kille dessutom ska de köpa kyckling
konsum
Ush riktigt jobbig. Varför behandlar man varandra som små bran och varför gör man så ute bland folk!?!?!
Citera
2013-10-20, 09:56
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Ush riktigt jobbig. Varför behandlar man varandra som små bran och varför gör man så ute bland folk!?!?!

Ska vara gulligt ? kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in