Felix-reklamen där random ungjävel som råkar heta Felix pratar om "min" nya Felix-skitprodukt. Den mest irriterande är den fule i ful blond pagefrisyr som berättar om "min nya potatisgratäng". Han sluddrar när han pratar och ska säga tre ynka ingredienser (potatis, grädde och krydda) och klarar inte ens det utan att tappa bort sig. Hatar för övrigt ALLA reklamer med nån form av unge i, de kan inte prata ordentligt, säger fel och har fan alltid irriterande jävla röster/tonlägen.
Den allra värsta Felix-reklamen är dock med en vuxen "Felix" som står i lunchrummet på sitt jobb och tar fram "min nya färdiga soppa" och då kommer hans hjärndöda felknullade kollega och säger "åh TACK" och bara TAR hans soppa. Vad i helvete! Vilken normal människa skulle bara gå fram och ta sin kollegas lunch ur händerna på honom? Och sen sätter sig fi****n och äter hans soppa med en självgod jävla min i ansiktet, och "Felix" försöker hukande gå fram för att med en tafatt gest påpeka att det faktiskt var hans soppa, men är för jävla feg så han ger upp och går sin väg. Hungrig och utan lunch.
Ja, jag vet, det går inte till så i riktiga lunchrum, det är meningen att det ska vara roligt. Men det ÄR fan inte roligt!!!

Jag vill avrätta både ynkryggen och hans kollega.