2013-09-16, 08:36
Medlem
JerryCottons avatar
Jackpotjoy när du vill ha sköj! Vad är det för dialekt gubbfan i reklamen försöker efterrapa?
Citera
2013-09-16, 09:04
Medlem
dekadentens avatar
Reklamen från typ Pampers (eller annat blöjföretag) på youtube.

I FEEL PRIIITTYYY, OH SO PRIIITTYYY.

Fuck. You.
Nästan så man inte använder youtube pga skiten.
Citera
2013-09-16, 11:38
Medlem
Quattroportes avatar
Telenors senaste reklam med Sörens jävla gubbas till svärfar. Det kryper i skinnet när jag ser gubben och hör hans töntiga röst.
Citera
2013-09-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Reklamen från typ Pampers (eller annat blöjföretag) på youtube.

I FEEL PRIIITTYYY, OH SO PRIIITTYYY.

Fuck. You.
Nästan så man inte använder youtube pga skiten.

AdBlock? Döh.
Citera
2013-09-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quattroporte
Telenors senaste reklam med Sörens jävla gubbas till svärfar. Det kryper i skinnet när jag ser gubben och hör hans töntiga röst.

Det som irriterar mig är att hon först heter Anna, men sen heter hon Josefine. Bestäm er för fan, liksom.
Citera
2013-09-16, 14:00
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quattroporte

Tycker den är rätt skojig.

"Jag börjar tvivla på att du kan det här med data"...
Citera
2013-09-16, 18:19
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZachariasTopelius
AdBlock? Döh.

Hade glömt vad adblock hette, men efter att ha kollat några sidor tillbaka i tråden så hittade jag det! Nu har jag installerat det och jag kommer förhoppningsvis aldrig mer få höra den där vidriga låten.
Citera
2013-09-27, 13:28
Medlem
VanDeKamps avatar
Jag stör mig så på MIO's reklam med ramsan "30 dagar har november", men de säger ju feeeel! Säkerligen för att det är september just nu, men ändå. Det blir bara fel! *perfektionist*
Citera
2013-09-27, 14:35
Medlem
kwips avatar
Det finns en tandkrämsreklam som går nu, som är rent utsagt obehaglig. Oral B tror jag att det är.
Det är en ung tjej som typ åldras (osäker på huruvida det är gjort med dator eller smink), och hon blir att se så oerhört läskig ut, lite uncanny valley-känsla över det hela skulle jag vilja påstå. Mycket obehaglig reklam, klarar knappt av att kolla på den.
Citera
2013-09-27, 22:25
Medlem
milton76s avatar
Reklamen för nåt kaffe (Löfbergs lila?) där ett par ungar dansar och så blir dom vuxna typ och sjunger med i låten, låtsasmick och allt ... Den är fan inte frisk
Citera
2013-09-28, 23:15
Medlem
Gamblors avatar
Nya Zalandoreklamen är fan inte att leka med. Inte lika hemsk som de tidigare men pga av dem är Zalando outhärdligt vad de än gör. Det hemska sitter för djupt i hjärnan.

Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Reklamen för nåt kaffe (Löfbergs lila?) där ett par ungar dansar och så blir dom vuxna typ och sjunger med i låten, låtsasmick och allt ... Den är fan inte frisk

Vet inte varför men jag tycker den är ganska trevlig. Jag blir lite glad när den går.
Citera
2013-09-29, 03:19
Medlem
-Alice-s avatar
Jag tror inte att Sören precis har fyllt 40 år!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in