Hade glömt vad adblock hette, men efter att ha kollat några sidor tillbaka i tråden så hittade jag det! Nu har jag installerat det och jag kommer förhoppningsvis aldrig mer få höra den där vidriga låten.
Jag stör mig så på MIO's reklam med ramsan "30 dagar har november", men de säger ju feeeel! Säkerligen för att det är september just nu, men ändå. Det blir bara fel! *perfektionist*
Det finns en tandkrämsreklam som går nu, som är rent utsagt obehaglig. Oral B tror jag att det är.
Det är en ung tjej som typ åldras (osäker på huruvida det är gjort med dator eller smink), och hon blir att se så oerhört läskig ut, lite uncanny valley-känsla över det hela skulle jag vilja påstå. Mycket obehaglig reklam, klarar knappt av att kolla på den.
Reklamen för nåt kaffe (Löfbergs lila?) där ett par ungar dansar och så blir dom vuxna typ och sjunger med i låten, låtsasmick och allt ... Den är fan inte frisk
Nya Zalandoreklamen är fan inte att leka med. Inte lika hemsk som de tidigare men pga av dem är Zalando outhärdligt vad de än gör. Det hemska sitter för djupt i hjärnan.
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Reklamen för nåt kaffe (Löfbergs lila?) där ett par ungar dansar och så blir dom vuxna typ och sjunger med i låten, låtsasmick och allt ... Den är fan inte frisk
Vet inte varför men jag tycker den är ganska trevlig. Jag blir lite glad när den går.