2004-11-13, 11:27
Medlem
Stålfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
En annan idiotisk reklam är för Läkerol.
- These giants should suit your big mouth very well mr Lewis.
Skitkul! I'm pissing my pants, verkligen...

Dessutom verkar ju bruden ha talfel, säger "mr Lewissch". Denna situation uppkommer säkert flera gånger över hela London varje dag, så trevliga som tidningsförsäljarna är där.
Citera
2004-11-13, 12:07
Medlem
Billy13s avatar
Jag tycker att reklamen för Treo är rätt kul när killen frågar hur det var på personalfesten och tjejen ser jättenöjd ut en liten stund.
Citera
2004-11-13, 13:24
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Att ni inte märkt att ni blir så bombade med reklam i skallen att ni kan de flesta utantill...
Och det är ju givetvis detta som är meningen, oavsett om ni köper varorna sen eller inte kommer inte på fråga.
Utan det viktigaste är att ni VET att varan finns, och att ni inte glömmer bort det...
Se det såhär: Vem köper ett shampo som kostar 19:- och heter "Olofs eget" med riktigt outstickande design när det finns wella,loreál och allt vad det heter som kostar tio kronor mer som ni hört talas om?
Det är ju så det fungerar, sen även om ni inte vill köpa det så någon dag så kan det ju faktist hända att ni har en "Findus bladspenat" i handen..
Citera
2004-11-14, 10:36
Medlem
Jag hatar också pastareklamen! "Its skinka and bladspenat" Vilken vettig person säger så?

En annan hatreklam är Tele2:s pling-plång reklam. Katten blir rädd, jag får ont i huvet. Det skär fan i öronen!
Citera
2004-11-14, 10:38
Medlem
Att ingen har nämnt hatreklamen nummer ett hittills är ofattbart.

Och det lilla tåget sa TUFF TUFF TUFF

Gahhhh, inte konstigt att ungjävlarna blir som de blir om de ska växa upp med sån där tortyr.
Citera
2004-11-14, 12:01
Medlem
Dj_Slimmes avatar
För att inte nämna: Nytt hos Jamba! De bästa polyfoniska ringsignalerna direkt till din mobil! Skicka Jamba ett, Jamba två, Jamba tre, Jamba Fyra..."
Citera
2004-11-14, 22:54
Medlem
en annan hatreklam är turken(?) på flygplanet som möter sig själv som gammal i pensionsreklamen.

"åhh skit på dojjorna, fan vad kefft"

Citera
2004-11-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burken666
en annan hatreklam är turken(?) på flygplanet som möter sig själv som gammal i pensionsreklamen.
Den är ju åtminstone bland de bättre av AMF:s reklamfilmer. "Tomarpi" och golfspelande kärringen är mycket värre, även flugfiskaren och ryttaren är jobbiga som fan.
Citera
2004-11-14, 23:24
Medlem
Bengan79s avatar
men dajm reklamen e skön me småkåta krokodiler
Citera
2004-11-14, 23:28
Medlem
[quote=Dj_Slimme
Se det såhär: Vem köper ett shampo som kostar 19:- och heter "Olofs eget" med riktigt outstickande design när det finns wella,loreál och allt vad det heter som kostar tio kronor mer som ni hört talas om?
[/QUOTE]

Jag gör.. Har just nu nån polsk kamomilleduschtvål som luktar kemiskt avfall och Euro-Shopper shampoo.

Men det var billigt...

Är det förresten någon som någonsin gång kommer ihåg vad det faktiskt görs reklam för i ICA-reklamen/såpan?
Citera
2004-11-15, 06:25
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyBoy

Jag gör.. Har just nu nån polsk kamomilleduschtvål som luktar kemiskt avfall och Euro-Shopper shampoo.

Men det var billigt...

Är det förresten någon som någonsin gång kommer ihåg vad det faktiskt görs reklam för i ICA-reklamen/såpan?

Aha, men det gör jag också..
Jag är väldigt ekonomisk av mig, och det är ju alltid bra.
Att leta upp de billigaste varorna är det aldrig något fel på...
ICA-reklamen är till för att pumpa det någonstans i bakskallen så när man väl är på ICA så uppmärksammar man varorna kanske...
Själv lägger jag aldrig märke till vad som görs reklam för, det gör det till en dålig reklam egentligen, eftersom det är syftet med en reklam.
Citera
2004-11-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDevil
Den är ju åtminstone bland de bättre av AMF:s reklamfilmer. "Tomarpi" och golfspelande kärringen är mycket värre, även flugfiskaren och ryttaren är jobbiga som fan.

Vad är det härh för friluftslivh?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in