2009-01-11, 18:03
Medlem
ZahriMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
Jambas nya
Vi är dom sjungande köttbullarna trallalalalalala. SÅNT JÄVLA HAT

såg den på tv i går kväll fan va sjukt vem fan skulle betala för att få den???

såg en reklam för ca 5 min sen och den var ganska ee ja vad ska man säga?

Det är typ en kille som drar ner luggen framför ansiktet när några tjejer kommer förbi då frågar hanns kompis:
-varför gjorde du så?
-titta här en fine, jag önksar jag hade din hy
- det kan du få använd bara xxx(namn?)

sååå jobbig reklam.
Citera
2009-01-11, 18:04
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZahriM
såg den på tv i går kväll fan va sjukt vem fan skulle betala för att få den???

såg en reklam för ca 5 min sen och den var ganska ee ja vad ska man säga?

Det är typ en kille som drar ner luggen framför ansiktet när några tjejer kommer förbi då frågar hanns kompis:
-varför gjorde du så?
-titta här en fine, jag önksar jag hade din hy
- det kan du få använd bara xxx(namn?)

sååå jobbig reklam.
Clerasil.
Bäst är ju när han tacklar ner tjejen på trotoaren i slutet och hånglar upp henne, rape-style.
Citera
2009-01-11, 18:15
Medlem
ZahriMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
reklamen som går nu... irriterande

En kille sitter på ett flygplan, med en irriterande stolsgranne som lyssnar på musik i hörlurar och jammar loss."pa pa para pa pa PAOW"

han trycker på nån knapp som heter ZONIK.

Lysande skådespelarinstatser :-) jag vill ha ljudfilen på irriterande grannen som ringsignal ..men nu kommer det värsta.

Jag vet inte, har ingen aning om vad reklamen är till för, vilken produkt osv. Men ändå kan jag reklamens utantill...förutom vad jag tror att reklammakarna hade för mål.

I mina ögon måste detta vara ett kapitalt misslyckande... dvs den värsta reklamfilmen allt stämmer och är skitbra...förutom att produkten/tjänsten inte är så relevant så att den läggs på minnet.

Fast det kanske är bara jag?

btw... nån som vet kan gärna skriva vad den heter osv så jag kan hitta ljudfilen att ha som ringsignal

Är det inte det en reklam för ZONIK/ZONIKA den där jävla huvudvärks tabletten
Citera
2009-01-11, 18:16
Medlem
ZahriMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Clerasil.
Bäst är ju när han tacklar ner tjejen på trotoaren i slutet och hånglar upp henne, rape-style.

ja inte den bästa reklamen för att göra reklam för sin produkt
Citera
2009-01-11, 20:14
Medlem
Pinnen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZahriM
Är det inte det en reklam för ZONIK/ZONIKA den där jävla huvudvärks tabletten

Det är ingen tablett, det är en sluta-röka-spray (nikotinspray) som man sprutar i munnen som verkar direkt, istället för att tugga nikotintuggummi.

Humbug, en av moderatorerna här på Flashback, har kommit på några sätt man inte ska använda den på...

http://www.youtube.com/watch?v=Pb-q2S9rka8
https://www.flashback.org/showthread.php?t=813581
Citera
2009-01-11, 20:42
Medlem
Tmïnas avatar
vanligtvis kan jag stå ut med irriterande reklam, men Teliareklamen driver mig till mordiskt raseri. stolpigt skådespeleri, eller är alla lika debila som de verkar vara?
Citera
2009-01-13, 01:49
Medlem
Panzerbat.s avatar
Såg en ny reklam igår, jävla reklamen för en sida med barnkläder.
Linuslotta.com, skriks ut i äcklig barnröst om och om igen, komplett med bilder på fula små ungar.
Citera
2009-01-16, 23:15
Medlem
Så kommer någon ihåg den här...

Var en reklamsnutt för någon jäkla slipmaskin/såg och i bakgrunden spelades musik som hämtad ur en 80-tals p-rulle. Riktigt dåligt, och produktens namn har jag glömt.
Citera
2009-01-17, 00:43
Medlem
Har inte kollat igenom alla sidor men jag röstar för den där jävla reklamen med ungen som sitter med morfar och som får smaka nån kola av nått slag varpå gubben säger och jag som inte trodde du gillade...
Sliskigare reklam får man leta efter.
Citera
2009-01-17, 01:37
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berraboll
Har inte kollat igenom alla sidor men jag röstar för den där jävla reklamen med ungen som sitter med morfar och som får smaka nån kola av nått slag varpå gubben säger och jag som inte trodde du gillade...
Sliskigare reklam får man leta efter.
Riesen ju! Den där som är enbart för det manliga könet - riktigt tuggmotstånd för riktiga män som vill koppla av mellan byggarbetsplatserna!
Citera
2009-01-17, 12:42
Medlem
Pinnen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Riesen ju! Den där som är enbart för det manliga könet - riktigt tuggmotstånd för riktiga män som vill koppla av mellan byggarbetsplatserna!

Man vill ju inte oroa gubbarna i onödan
Citera
2009-01-17, 14:21
Medlem
Carleoneyähs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer

"När jag vill ha lite tid för mig själv!" Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in