2004-11-16, 13:01
Medlem
Fula Gubbens avatar
Läkerol-reklamen som utspelar sig i ett gathörn i London (?) suger verkligen stenhårt, ser ut som den är gjord på 80-talet med fåniga flåshurtiga människor och misslyckad dokumentär känsla. Sorgligt att se eftersom Läkerol har mycket bra reklam och branding bakom sig.

- F.G
Citera
2004-11-16, 13:30
Medlem
highlighters avatar
Men den där tyska då, med "tre är bra" och en äcklig gubbe står och rakar sig och använder rakhyveln som mik - med tre tjejer som slampar sig. "-It´s one for the money..." o s v. Arrrgh! :thumbsdow
Citera
2004-11-16, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Läkerol-reklamen som utspelar sig i ett gathörn i London (?) suger verkligen stenhårt, ser ut som den är gjord på 80-talet med fåniga flåshurtiga människor och misslyckad dokumentär känsla. Sorgligt att se eftersom Läkerol har mycket bra reklam och branding bakom sig.

- F.G
Njäe, jag tycker att hon tösen är ganska fräsch... Vad hette hon nu igen? Hon som ska på dejt...

// Roger P.
Citera
2004-11-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Njäe, jag tycker att hon tösen är ganska fräsch... Vad hette hon nu igen? Hon som ska på dejt...

// Roger P.

Belinda?
Citera
2004-11-16, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Belinda?
Ja, så var det...

// Roger P.
Citera
2004-11-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ja, så var det...

// Roger P.

fan vilket minne man har, jag minns inte när Gustav vasa levde men Belinda i läkerolreklamen fastnade tydligen i den lilla nöten. märkligt..
Citera
2004-11-16, 16:52
Medlem
Pastareklamen är fan hemsk, ja. Skulle aldrig kunna tänka mig att köpa skiten efter att ha sett den reklamen.

Och som någon nämnde, de där browniesarna.. förvuxna fjortisar som springer runt och fnissar och äter kaka på café. Väx upp för fan!
Den produkten är iofs rätt ok.

En annan reklam som jag stör mig något oerhört på är den för den nya Bridget Jones-filmen, jag har utvecklat ett hat för hon skådespelerskan och hennes utseende. Måste fan titta bort och stänga av ljudet så fort den reklamen kommer upp. Usch och fy.
Citera
2004-11-16, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDevil
Den är ju åtminstone bland de bättre av AMF:s reklamfilmer. "Tomarpi" och golfspelande kärringen är mycket värre, även flugfiskaren och ryttaren är jobbiga som fan.

jag hatar den reklamen, allt ska va så jävla lyckligt, fasst mest hatar jag de som går på radion när de ska ringa hon subban, de är ute och seglar... och sen spelar de tv spel... men den värsta av alla är när de ringer och så är det nån snorunge i bakgrunden som flamsar och så skrattar käringen och säger nåt i stil med "Jag behöver nog inte säga mer"... hata!!

en annan som jag stört mig på är när den där lilla asiatiska adoptivungen sitter och skiter på toan och trycker på en sån där behållare så det ska lukta gott... jävla äckel
Citera
2004-11-16, 19:07
Medlem
P.Gs avatar
Hörde en ny reklam idag som försökte vara rolig iom bristande språkförstånd. En finne och en svensk nu. Horrbielt, att de inte inser att såna reklamer suger gnukuk
Citera
2004-11-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Hörde en ny reklam idag som försökte vara rolig iom bristande språkförstånd. En finne och en svensk nu. Horrbielt, att de inte inser att såna reklamer suger gnukuk

ja verkligen, horrbielt var ordet
Citera
2004-11-17, 09:09
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
fan vilket minne man har, jag minns inte när Gustav vasa levde men Belinda i läkerolreklamen fastnade tydligen i den lilla nöten. märkligt..

I proved my point (i mina förra inlägg i denna tråd).
Citera
2004-11-17, 09:09
Medlem
P.Gs avatar
Jag var trött och reklamen gjorde mig blind av ilska. Räcker den bortförklaringen? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in