2007-10-23, 23:41
Medlem
Mctws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Såg nyss Trygg Hansas reklam med tjockisen som säger på konstig dialekt "jag ringde en familj i Kalmar" och så kommer en tankebubbla upp och en familj visas upp i rosa träningsoveraller och man säger meningen "å de då va" som jag inte har någon aning om vad det betyder.

Till sist så får man se en skum snubbe som säger samma mening "å de då va", fulaste frisyren någonsin.

Någon annan som stör sig på den?

Mjo, stör mig ganska brutalt på den då jag bor i kalmar men förstår fan inte vad han menar. Menmen, är väl kanske inte lika inbiten smålänning som jag inbillat mig.
Citera
2007-10-24, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1616
Vad ä grejen med werters orginal reklamerna? Va fan menar de med "för att du är mycket speciel" varför skulle jag köpa godis för att jag är speciel fattar inte.....

Hehe, du är för dum för reklamen helt enkelt, genialt!
Citera
2007-10-25, 00:27
Medlem
Bajsfacistens avatar
MQ är min nya hatreklam. Fula människor skriker i otakt till någon dålig musik "go your own way"
Citera
2007-10-25, 10:45
Medlem
Byfånens avatar
Bingo reklam eller vad där? Där studsande och vrålande negerkvinna springer runt en blondin i mitten i ett vitt rum.

Dessutom är volymen på själva reklamsnutten riktigt hög, så fort den går igång hör man regerkvinnas vrål. Äldre människor kan få hjärtinfarkt för mindre.
Citera
2007-10-26, 00:39
Medlem
ceasarmelans avatar
Jag skulle aldrig sätta min fot i en Jysk Bäddlager-affär.. Hatar de reklamerna
Citera
2007-10-26, 01:29
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceasarmelan
Jag skulle aldrig sätta min fot i en Jysk Bäddlager-affär.. Hatar de reklamerna

Ja helst den GALNINGEN som sitter bakom i en Volvo 740 (?) och tutar bakom pickupen som avlastats. Han tutar Jysk-jingeln, och sen visar dåren upp en egen Jysk påse genom förarrutan medans kön byggs på.

Hade jag bara haft ett slagträ i Alluminum så jävlar .........

DANSKJÄVLAR
Citera
2007-10-26, 03:10
Medlem
Psyko Dads avatar
Just nu avskyr jag verkligen den vidrigt hyperaktiva grabben som far runt i Coca Cola Light reklamen. Tror han steppar loss till- My Serona eller vad nu låten heter. Kan inte se fanskapet.
Citera
2007-10-26, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Ja helst den GALNINGEN som sitter bakom i en Volvo 740 (?) och tutar bakom pickupen som avlastats. Han tutar Jysk-jingeln, och sen visar dåren upp en egen Jysk påse genom förarrutan medans kön byggs på.

Hade jag bara haft ett slagträ i Alluminum så jävlar .........

DANSKJÄVLAR

Det var ett tag sedan man såg den, tur det
Jysk har väldigt dåliga reklamer, dels den du nämner, fågelreklamen, fårreklamen och den feta damen med bastuban som samlar in pengar till någon hjälporganisation.
Citera
2007-10-26, 18:30
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Just nu avskyr jag verkligen den vidrigt hyperaktiva grabben som far runt i Coca Cola Light reklamen. Tror han steppar loss till- My Serona eller vad nu låten heter. Kan inte se fanskapet.
Jag undrar vad det var i den där flaskan/burken egentligen.
Citera
2007-10-26, 18:45
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Jag undrar vad det var i den där flaskan/burken egentligen.
Cola......iaf.....
Citera
2007-10-26, 19:42
Medlem
freshlemons avatar
hatar alla reklamer där dom försöker gå in på känslor med tex. låtar där brudar sjunger "vackert" eller "visslings" låtar osv..
Citera
2007-10-27, 20:20
Medlem
Nattskenets avatar
Min nuvarande hatreklam är reklamen för EM (möbler) där de där tjejerna går på flygplanet och sen frågar en flygvärd "När får man åka hem?"

Men för i helvete!? Åk inte iväg då om ni trivs så jävla bra hemma!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in