2007-10-17, 11:28
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roffedyngis
Sen den där jävla l'easy reklamen. Är det en invandrare som snackar eller snackar han sådär för att attrahera invandrare..? (en del utgifter är tunga att bära, till exempel P-böter och...)

Det är ju helt styltigt och onaturligt, men inte på samma sätt som de översatta ajax reklamerna...

En..del...ut...gif...ter...blablabla. Ring ...Peter....så ...ko ...mmer ...han ...med...den..
Citera
2007-10-18, 15:12
Medlem
mahutma_homos avatar
att sälja en upplevelse

amerikanska reklamer för elektronik. fy fan vad störande dom är, alltid lika dana

"image if you hade the world in your hands...blalblab. now you do. Samsung - makes a differense"

"what if blabllba was ballblab. with xxxx you can. xxxxx - balbllab abllab"

ord som "think" "smart" "intelligent" kombinerat med lite fula bilder på plastiga amerikaner som är helt förundrade över sin nya tvättmaskin eller whatever..

deras slogan "makes the world a little better" osv

http://www.ostfrallan.com/link.php?id=298 här är att bra exempel
Citera
2007-10-18, 19:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
iofor - Dåligt dubbat, töntigt och gapigt
nya halebob - där två stycken sitter i en båt och låter låta när de pratar
Citera
2007-10-18, 20:07
Medlem
Ifolor eller vad fan den nu heter, någon bildframkallningssite på internet i alla fall.

Dom har två-tre stycken olika. I en så sitter tre kvinnor/kärringar i en soffa och kollar på bröllopsbilder, och i en annan så sitter två idioter i en bar och kollar på bebisbilder.

Vad jag anser om dessa reklamfilmers manus och "skådespeleri" borde vara uppenbart
Citera
2007-10-18, 20:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonicc
Ifolor eller vad fan den nu heter, någon bildframkallningssite på internet i alla fall.

Dom har två-tre stycken olika. I en så sitter tre kvinnor/kärringar i en soffa och kollar på bröllopsbilder, och i en annan så sitter två idioter i en bar och kollar på bebisbilder.

Vad jag anser om dessa reklamfilmers manus och "skådespeleri" borde vara uppenbart

så hette den ja. Hata HAta HATa HATA HATA HATA
Citera
2007-10-19, 10:43
Medlem
Byfånens avatar
Icolor eller vad faan dom heter !

Typisk tysk reklamfilm eller dansk, roligaste är att dom är dubbade till Svenska, läpprörelserna är inte riktigt synkade om vi säger så
Citera
2007-10-19, 14:15
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
En..del...ut...gif...ter...blablabla. Ring ...Peter....så ...ko ...mmer ...han ...med...den..

Då är Parlino reklamen värre..
Citera
2007-10-21, 05:15
Medlem
Numes avatar
Den där dubbade reklamen för Clearasil tvål eller vad fan det är, den är för mycket.
Citera
2007-10-23, 19:13
Medlem
Finns någon reklam för hårfärgningsmedel med nån liten tjockis som ringer sin morsa. Jag stör mig så in i helvete på hur hon pratar och hennes förbannat fula, tillgjorda, äckliga leende. Skulle fan betala för att få fista hennes käft on a daily basis.
Citera
2007-10-23, 20:10
Medlem
HELT KLART JAMBA REKLAMERNA!

har t.o.m. precis joinat facebook gruppen som heter hata jamba reklam
Citera
2007-10-23, 20:19
Medlem
NovaStrams avatar
Den där reklamen med ett bord som åker runt fyllt med mat, sen visar det sig att det är företagets fordon som är ute för att sprida budskap om hur bra skit de gör.

Stör mig varje gång jag ser skiten.
Citera
2007-10-23, 23:02
Medlem
Köses avatar
Reklamen för Rusta. Så pinsamt dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem