2015-01-23, 05:52
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Är riktigt less på reklamfilmen med familjen som har köpt en finlandsfärja för pengarna dom har vunnit på någon slags lotto. Minns inte vilket företag som ligger bakom.

Svenska spel, vem som helst kan vinna, även dom mest retarderade lyxfällan kandidaterna. Det är fan provocerande med människor som slösar allt på att köpa en finlandsfärja när dom inte kan välja resmål trots att dom kan åka till båda utan problem. Och vem i HELVETE väljer mellan finlandsfärja och franska rivieran eller ens anser att finlandsfärja är en semester? *rantrantrant* Radioreklamerna är inte så mycket bättre: Hur mycket kostar det att bredda kanalen så att en färja får plats? Fyndigt, din jävla retard.
Citera
2015-01-23, 06:00
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
3 av dom 4 lönsammaste spelen på google play är från King.
Är rikta sig till barn och medelålderskvinnor är tydligen väldigt lönsamt.

Vansinne. Har aldrig spelat dylika spel själv men jag antar att billiga köp i appen á en miljon användare ger stora pengar i slutändan. Är väl inte en slump att alla aktörer utom en är kvinnor för övrigt?

Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Han besserwissern i Q8-reklamen gör att jag blir heligt förbannad och vill begå ritualmord på honom. Framför allt när han har undervisning av var spolarvätska, oljepåfyllning m.m. Den gör mig fullständigt urförbannad. Jävla idiot är vad han är.

"Nu ska jag visa hur man tankar" Det är alltså inkompetenta idioter som inte borde köra bil som åker till ok/q8? Eller varför inte reklamen när alla är trötta ? Kom ihåg att ta paus säger han efter dom tagit en paus. Bra råd, verkligen, bevisar återigen att deras kunder inte klarar av ett dugg själva. Bäst av allt är ju att dom anställda ytterst sällan förflyttar sig från sin plats bakom disken och oftast har dom inte en aning om vad du har för sorts lampor i bilen.
Citera
2015-01-23, 20:24
Medlem
"Vote for change. Vote Libresse"
Måste vara det dummaste som någonsin skapats i reklamväg. Tur att den är borta nu.
Citera
2015-01-24, 02:56
Medlem
Det har säkert nämnts redan, men Comhems senaste reklam med Juditharna i någon extremt cheap-looking fantasyvärld driver mig till vansinne. Brännpunkten i den reklamen för mig är för en gångs skull inte de vidriga Juditharna själva utan det engelsktalande fruntimmer som säger "boobban" hela tiden. Vad i hela helvete är boobban för något tänkte jag innan jag insåg att hon försökte säga broadband men inte klarade av det. Hon säger det där jävla boobban flera gånger också!

Är det menat att vara roligt på något jävla vis så misslyckas de även med det.

BOOBBAN!

LAY DOWN THE BOOBBAN! Lägg ner reklamen istället Comhem.
Citera
2015-01-24, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac

"Nu ska jag visa hur man tankar" Det är alltså inkompetenta idioter som inte borde köra bil som åker till ok/q8? Eller varför inte reklamen när alla är trötta ? Kom ihåg att ta paus säger han efter dom tagit en paus. Bra råd, verkligen, bevisar återigen att deras kunder inte klarar av ett dugg själva. Bäst av allt är ju att dom anställda ytterst sällan förflyttar sig från sin plats bakom disken och oftast har dom inte en aning om vad du har för sorts lampor i bilen.

I en av reklamerna frågar en kvinna var motoroljan finns (tror jag) och han svarar "jo, du tar vänster sen går du två meter rakt fram och tar höger vid bla bla bla... nej jag skojar bara, kom ska jag visa dig!".. Självklart tycker hon att han är lustig och dom går båda iväg skrattande tillsammans.
Hade en OKQ8-anställd drivit med mig på det sättet hade jag rapporterat honom.
Citera
2015-01-25, 15:30
Medlem
HerrGickhans avatar
Triss-reklamen med mannen som utför en psychodans i lägenheten som är ute för försäljning. Han hade behövt en fet smäll.
Citera
2015-01-25, 19:15
Bannlyst
Hatar Clearasil reklamen där alla ljuger dem borde köra den gamla varianten istället
https://www.youtube.com/watch?v=-aOcVyfZuOY
Citera
2015-01-25, 21:08
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Två män sitter och håller om varandra. Det är inte så mycket mångkultur i den, däremot accepterar dom tjockisar,kvinnor och homosexuella.

Arlas reklam är ett spymedel. Ta för er av det naturliga, just det, pastöriserad komjölk är lika naturligt som giftek. Och varför är det charmigt med skitungar som har maten i ansiktet?
Eller min gamla Arla-favorit: familjen som spelar roulette om frukosten. Den som vinner får en ost till frukost, och den som förlorar får tre skivor gurka eller paprika. Allt påhittat av pappan, som också visar sig var dålig förlorare och måste tillrättavisas av sin lilla dotter: "Nej, pappa. Sådana är inte reglerna, och det vet du!". Pappan är en ohederlig fuskande spelgalning...

Vi har i alla fall sluppit se Pepsodents Pappa och HENRY på sistone.
Citera
2015-01-25, 22:36
Medlem
den där jävla flygresor.se driver mig till vansinne, vet inte varför men den är så jävla irriterande den där ramsan hon vrålar ur sig "orkar inte ler mer vi flyger everywhääär" eller vad fan hon nu sjönger DÖ O brinn i helvetet
Citera
2015-01-25, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Den senaste max reklamen som går när de får frågan "hur smakar det?". Jag har lust att nita tjejen i slutet som ska representera nutiden med sitt vidriga gapfniss och extremt stockholmska "sweet! " låter som hon håller på att svälja tungan. jag blir mer och mer irriterad varje gång!

håller med hon borde skjuta sig själv

"swiiiiiiiiiiiiiiiit"
Citera
2015-01-25, 23:53
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTranquility
Hatar Clearasil reklamen där alla ljuger dem borde köra den gamla varianten istället
https://www.youtube.com/watch?v=-aOcVyfZuOY
Haha det var bättre förr. Visst är gubben han från Repmånad-filmen?
Citera
2015-01-26, 00:04
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Eller min gamla Arla-favorit: familjen som spelar roulette om frukosten. Den som vinner får en ost till frukost, och den som förlorar får tre skivor gurka eller paprika. Allt påhittat av pappan, som också visar sig var dålig förlorare och måste tillrättavisas av sin lilla dotter: "Nej, pappa. Sådana är inte reglerna, och det vet du!". Pappan är en ohederlig fuskande spelgalning...

Vi har i alla fall sluppit se Pepsodents Pappa och HENRY på sistone.

THIS!!! Du och jag hatar verkligen samma sak

Hatar annars JackpotJoy-reklamerna. Riktig jävla tramsig reklam som ska följas av nån jävla käck västgöte som utbrister i sin allra fånigaste ton " Jackpöt Jöy, när du vill ha det lite sköj". Då önskar jag att jag inte hade en TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in