2006-09-16, 11:49
Medlem
Mankans avatar
Trycket blev för hårt, människor över hela världen vill se de beslagtagna videorna kring Pentagon-attacken, så nu har man i alla fall släppt på en av de 84 videorna som man håller inne på, den från bensinmacken:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread226052/pg1

Men som ni ser...inget plan överhuvudtaget syns till...

(vilket ger ännu mer tyngd åt missilteorin...)

Läs mer här:

http://www.prisonplanet.com/articles...06_b_Video.htm

Snart är den kritiska massan nådd...stackars Bushadministrationen...
2006-09-16, 11:56
Medlem
Erik1974s avatar
Jag uppmanar en moderator att låsa denna tråd med detsamma. Mankan har en tendens att fly konspirationstråden när han blir bemött med påstående har inte kan förklara. Kom dit Mankan, vi har frågor till dig.
2006-09-16, 11:59
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Jag uppmanar en moderator att låsa denna tråd med detsamma. Mankan har en tendens att fly konspirationstråden när han blir bemött med påstående har inte kan förklara. Kom dit Mankan, vi har frågor till dig.

Denna tråd ska absolut INTE låsas!!!

Det här är ju för i h-e en utrikesnyhet så det bara skriker om det!!!

(Nyheten är så färsk så inte ens Aftonbladet eller Expressen har hunnit skriva om detta...)
2006-09-16, 12:05
Medlem
503s avatar
Med så dålig bild tror jag inte jag hade sett något flygplan om det så var inne i affären, hur fan kan man då urskillja om där är något flygplan eller ej?
2006-09-16, 12:06
Medlem
FredPhelpss avatar
Dum tråd. Videon bevisar (och visar) ju ingenting. Jag har sett bilder på flygplansdelar från Pentagon och 100-tals ögonvittnen har sagt att det var ett flygplan. Det övertygar mig lite mer än en suddig video som inte visar ett dugg !Hade den visat en missil hade det varit en annan sak, men självklart gör den inte det eftersom det inte var en missil, hela idén är helt befängd.

Finns det inte ett specifikt forum för konspirationsteorier?
2006-09-16, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
Men som ni ser...inget plan överhuvudtaget syns till...

(vilket ger ännu mer tyngd åt missilteorin...)
Briljant logik som vanligt: Om man inte ser ett flygplan och inte heller ser en missil, då tyder det på att det var en missil...

Samma logik som när du länkade till en sida med vittnesuppgifter där ett 80-tal personer hade sett ett flygplan och 2-3 personer hade hört något som lät som en missil. Av det drog du slutsatsen att det var en missil. Fenomenalt, Sherlock.

Jag ser förresten inte ens Pentagon på videon, så det måste betyda att Pentagon inte finns.
2006-09-16, 12:14
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredPhelps
Dum tråd. Videon bevisar (och visar) ju ingenting. Jag har sett bilder på flygplansdelar från Pentagon och 100-tals ögonvittnen har sagt att det var ett flygplan. Det övertygar mig lite mer än en suddig video som inte visar ett dugg !Hade den visat en missil hade det varit en annan sak, men självklart gör den inte det eftersom det inte var en missil, hela idén är helt befängd.

Finns det inte ett specifikt forum för konspirationsteorier?

Så då är frågan, varför väljer de amerikanska myndigheterna att släppa på just denna video, och ingen annan av de andra 83 videorna...

En kommentar från länken:

"One would think if a plane that size flew that low over the station and impacted 3 seconds later people would be ducking first and running outside shortly after."

Ännu en fejkvideo man släppt på med andra ord...
2006-09-16, 14:09
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
Så då är frågan, varför väljer de amerikanska myndigheterna att släppa på just denna video, och ingen annan av de andra 83 videorna...

En kommentar från länken:

"One would think if a plane that size flew that low over the station and impacted 3 seconds later people would be ducking first and running outside shortly after."

Ännu en fejkvideo man släppt på med andra ord...

Kom till konspirationsforumet igen. Denna fråga hör hemma där, och har även blivit behandlad där. Men nu söker du andra vägar ihopp om att lura över ngn stackare. Återigen, du har en MASSA obesvarade frågor där. Ni andra som itne har varit där är välkomna se hur vi motbevisar ALLT mankan har att komma med. LÅS!
2006-09-16, 15:59
Medlem
Johnny Walkers avatar
Finns en tråd för detta i konspirationsforumet.

*Låst*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in