Idag, 00:28
Medlem
Authixs avatar
Hej Flashback!

Jag jobbar som undersköterska och arbetstiderna varierar det är iallafall dagtid och kvälls tid. På natten tar en annan enhet över. Nåväl, vi har en korridor som är ganska avlång och på båda sidorna är det flera kontor med en dator i varje rum. De här kontoren är till för avrapportering och dokumentation. Idag visste jag att jag skulle vara sist ut och ensam i korridoren. Så jag bryr mig inte om att stänga dörren om mig, jag öppnar min iphone och går in på ”gömda” i biblioteket och kollar på bilder på kollegor jag smygfotat och även diverse nedladdat porr. Hur som helst jag tar på hörlurar börjar runka och efter ungefär 5 minuter känner jag hur något rör sig i ögonvrån och självklart är det en snygg kollega som går förbi och så fort jag möter hennes blick kollar hon bort och fortsätter gå förbi. Jag kan inte med säkerhet säga att jag blev ertappad för hon gick på distans men det var en av dem snyggare och jag vet inte hennes namn men vi har bara hälsat i förbifarten. Min fråga till er kan jag förvänta mig en polisanmälan imorgon eller bara ett allvarligt snack med min närmaste chef? Vad hade ni gjort i min situation är det värt att sjuka sig???
Citera
Idag, 00:30
Medlem
Pinoputchins avatar
Sjukskrivning. Du är en sexualdåre och du borde söka hjälp, NU!!!!
Senast redigerad av Pinoputchin Idag kl. 00:33.
Citera
Idag, 00:32
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Sjukskrivning. Du är en sexualdåre och du borde söka hjälp, NU!!!!
jag är orolig för konsekvenserna
Citera
Idag, 00:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
Det förstår jag. Men om du smygfotar dina kollegor för samt porrsurfar med runk i korridoren på arbetsplatsen så är du sjuk. Du har passerat gränserna för länge sen. Du behöver hjälp och du behöver vård, kan du inse detta?
Citera
Idag, 00:37
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Det förstår jag. Men om du smygfotar dina kollegor för samt porrsurfar med runk i korridoren så är du sjuk. Du har passerat gränserna för länge sen. Du behöver hjälp och du behöver vård, kan du inse detta?
finns det vård för sånt? är det porrberoende
Citera
Idag, 00:42
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
finns det vård för sånt? är det porrberoende
Ja vård finns. Du är antagligen porrberoende, men kanske också mer. Finns nog en risk för eskalering och kanske även i framtiden risk för sexuella övergrepp, men jag tror att det för din del mest rör sig om att du kommer att utsätta dig själv för fara och problematik.
Citera
Idag, 00:44
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ja vård finns. Du är antagligen porrberoende, men kanske också mer. Finns nog en risk för eskalering och kanske även i framtiden risk för sexuella övergrepp, men jag tror att det för din del mest rör sig om att du kommer att utsätta dig själv för fara och problematik.
jag har aldrig tänkt tanken att förgripa mig på någon
Citera
Idag, 00:47
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
jag har aldrig tänkt tanken att förgripa mig på någon
En bra början. Men sök hjälp snart så får du också ett bra slut.
Står du med kuken i hand helt öppet på jobbet så är övergreppet inte långt borta.
Citera
Idag, 00:49
Medlem
Authixs avatar
Citat:
En bra början. Men sök hjälp snart så får du också ett bra slut.
Står du med kuken i hand helt öppet på jobbet så är övergreppet inte långt borta.
som sagt trodde att jag var ensam och ville äventyra min njutning
Citera
Idag, 01:09
Medlem
Ord står mot ord men jag hade förmodligen sagt upp mig, finns väl lättare jobb än att jobba på sjukhus.

Gå in på toaletten nästa gång.
Senast redigerad av Skattebetalaren23 Idag kl. 01:13.
Citera
Idag, 01:29
Medlem
Majsmannen2s avatar
Dont do the crime..

Just dont.
Citera
Idag, 01:36
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Det är ingen fara, får du sparken har du ju gott om kontanter och när dom börjar sina får du väl sälja av lite "lyxvaror" efterhand.
Tills du hittar ett nytt jobb där det är allmänt accepterat att onanera öppet.
(FB) Jag höll lyxvaror och kontanter åt en kille - Nu är han död
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in