Idag, 00:28
Medlem
Authixs avatar
Hej Flashback!

Jag jobbar som undersköterska och arbetstiderna varierar det är iallafall dagtid och kvälls tid. På natten tar en annan enhet över. Nåväl, vi har en korridor som är ganska avlång och på båda sidorna är det flera kontor med en dator i varje rum. De här kontoren är till för avrapportering och dokumentation. Idag visste jag att jag skulle vara sist ut och ensam i korridoren. Så jag bryr mig inte om att stänga dörren om mig, jag öppnar min iphone och går in på ”gömda” i biblioteket och kollar på bilder på kollegor jag smygfotat och även diverse nedladdat porr. Hur som helst jag tar på hörlurar börjar runka och efter ungefär 5 minuter känner jag hur något rör sig i ögonvrån och självklart är det en snygg kollega som går förbi och så fort jag möter hennes blick kollar hon bort och fortsätter gå förbi. Jag kan inte med säkerhet säga att jag blev ertappad för hon gick på distans men det var en av dem snyggare och jag vet inte hennes namn men vi har bara hälsat i förbifarten. Min fråga till er kan jag förvänta mig en polisanmälan imorgon eller bara ett allvarligt snack med min närmaste chef? Vad hade ni gjort i min situation är det värt att sjuka sig???
Citera
Idag, 00:30
Medlem
Pinoputchins avatar
Sjukskrivning. Du är en sexualdåre och du borde söka hjälp, NU!!!!
Senast redigerad av Pinoputchin Idag kl. 00:33.
Citera
Idag, 00:32
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Sjukskrivning. Du är en sexualdåre och du borde söka hjälp, NU!!!!
jag är orolig för konsekvenserna
Citera
Idag, 00:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
Det förstår jag. Men om du smygfotar dina kollegor för samt porrsurfar med runk i korridoren på arbetsplatsen så är du sjuk. Du har passerat gränserna för länge sen. Du behöver hjälp och du behöver vård, kan du inse detta?
Citera
Idag, 00:37
Medlem
Authixs avatar
Citat: