2026-09-29, 00:05
Medlem
Authixs avatar
asså jag vet inte ens vad jag ska göra längre höll saker åt en gammal kolle som dog i en skjutning och nu sitter jag här med guldklockor kedjor armband och massa kontanter som tydligen är värt helt sjuka pengar

jag trodde först bara att jag skulle förvara grejerna tills hans folk hörde av sig men ingen hör av sig och nu börjar jag fatta att det här kan vara riktigt illa

det är hundra tusentals kronor i kontanter och smycken för typ miljon belopp jag vågar knappt ha grejerna hemma längre

jag behöver få bort allt från mig på något sätt men jag fattar samtidigt att jag inte bara kan gå och sälja sakerna eller sätta in pengarna som vanligt för då kommer det ju komma frågor

har ingen aning om vad jag ska göra och börjar ångra att jag ens sa ja till att hålla grejerna från början
Citera
2026-09-29, 00:11
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
asså jag vet inte ens vad jag ska göra längre höll saker åt en gammal kolle som dog i en skjutning och nu sitter jag här med guldklockor kedjor armband och massa kontanter som tydligen är värt helt sjuka pengar

jag trodde först bara att jag skulle förvara grejerna tills hans folk hörde av sig men ingen hör av sig och nu börjar jag fatta att det här kan vara riktigt illa

det är hundra tusentals kronor i kontanter och smycken för typ miljon belopp jag vågar knappt ha grejerna hemma längre

jag behöver få bort allt från mig på något sätt men jag fattar samtidigt att jag inte bara kan gå och sälja sakerna eller sätta in pengarna som vanligt för då kommer det ju komma frågor

har ingen aning om vad jag ska göra och börjar ångra att jag ens sa ja till att hålla grejerna från början

Du bör förklara det i nästa riksdagsdebatt så lär andra lösa det åt dig.

(FB) Jag kom in i Riksdagen
Senast redigerad av Stenballe 2026-09-29 kl. 00:13.
Citera
2026-09-29, 00:16
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Du kan väl betala dina skulder och börja betala hyra? Då slipper du ju "sätta in" några pengar...
(FB) Skulder på över nästan 1 mkr
Citera
2026-09-29, 00:18
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
asså jag vet inte ens vad jag ska göra längre...
Vad sägs om att bara avstå från att posta värdelösa skittrådar som saker som aldrig har hänt?

Låter ju rätt lätt.
Citera
2026-09-29, 00:24
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Du bör förklara det i nästa riksdagsdebatt så lär andra lösa det åt dig.

(FB) Jag kom in i Riksdagen
hur kunde du se den? den är ju i papperskorgen dök du ner där
Citera
2026-09-29, 00:25
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Du kan väl betala dina skulder och börja betala hyra? Då slipper du ju "sätta in" några pengar...
(FB) Skulder på över nästan 1 mkr
du vet att banker kräver en form av bevisning om var pengar kommer ifrån när du betalar in stora summor
Citera
2026-09-29, 00:26
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Vad sägs om att bara avstå från att posta värdelösa skittrådar som saker som aldrig har hänt?

Låter ju rätt lätt.
Vad menar du? Och i vems perspektiv har inte saker hänt?
Citera
2026-09-29, 00:26
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
hur kunde du se den? den är ju i papperskorgen dök du ner där

Även det som ligger i papperskorgen syns i din historik.
Seså, jag ser fram emot att få se dig förklara detta i riksdagens talarstol...
Citera
2026-09-29, 00:28
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
du vet att banker kräver en form av bevisning om var pengar kommer ifrån när du betalar in stora summor
Ja jag vet.
Jag trollar inte heller på Flashback.
Citera
2026-09-29, 00:32
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Även det som ligger i papperskorgen syns i din historik.
Seså, jag ser fram emot att få se dig förklara detta i riksdagens talarstol...
då kan du se fram emot det länge för du vet inte ens vilket parti jag sitter för
Citera
2026-09-29, 00:32
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Ja jag vet.
Jag trollar inte heller på Flashback.
du får tro vad du vill. bara jag lever mitt liv
Citera
2026-09-29, 00:41
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
då kan du se fram emot det länge för du vet inte ens vilket parti jag sitter för

Inget lyckligtvis.
Din historik ä full av troll- och tramstrådar, så förtroendet för dig är kört.
I en tråd är du polis, och i en senare tråd vill du gå den utbildningen.
Skulder, polis, förtroendevald, kriminella kopplingar...
Trollar du eller lever du på riktigt i en fantasivärld?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in