2026-09-26, 23:54
Medlem
Har träffat en nytt kille. Lite yngre än mig och mycket viril. Dock lite svartsjuk.

Hur ska jag ta upp att jag skulle vilja testa ett gangbang? Helst med honom med förstås, som den som styr och sätter ramarna för vad deltagarna får göra med mig.

Hur kan jag formulera metod så att det blir så lite svartsjukeframkallande som möjligt?

Handlar ju inte om att han inte duger utan om en fantasi jag har i många år och äntligen skulle vilja testa med just honom.
Citera
2026-09-27, 00:32
Avstängd
Inget normalt beteende. Förvänta dig att förlora killen om han är normal
Citera
2026-09-27, 04:07
Medlem
Onanikrems avatar
Inte många går igång på gangbang med ens älskade. Jag skulle dumpa direkt om frågan kom upp. Då är jag ändå rätt pervers. Tror du han skulle vilja kyssa dig igen efter sett dig suga andra kukar? Jag skulle inte!
Citera
2026-09-27, 04:24
Medlem
Din nya pojkvän verkar endast vara ett verktyg för dig att uppleva annat. Är det inte bättre att vara singel när man är intresserad av sådant?
Citera
2026-09-27, 05:53
Medlem
J.Doessons avatar
Om han är svartsjuk av sig som du säger så tror jag att det upplägget inte är nåt för honom.
Senast redigerad av J.Doesson 2026-09-27 kl. 06:31.
Citera
2026-09-27, 06:50
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flittra
Hur ska jag ta upp att jag skulle vilja testa ett gangbang?

Du kan ju börja med att fråga honom om han själv har några sexfantasier som han vill realisera. Har du tur kanske han är inne på samma spår? Eller så frågar han dig tillbaka och du får lägga fram det lite varsamt.
Citera
2026-09-27, 07:51
Medlem
Bluebeast72s avatar
Det bara o lyfte frågan vid morgonkaffet, inga konstigheter.
Citera
2026-09-27, 10:37
Medlem
Vet att han gillar sån porr i alla fall...
Citera
2026-09-27, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flittra
Vet att han gillar sån porr i alla fall...
Med tanke på din historik här, varför inte bara köra lösa förhållanden med sådana som inte heller är känslomässigt engagerade. Säkert inga problem att hitta personer som är med på det där irl. Andra kanske skiljer på fantasi och verklighet.
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2026-09-27, 11:07
Moderator
Vänligen notera att detta inte är relationsforumet. Vi vill ha högt i tak i BDSM- delen och man ska kunna ta upp liknande frågor utan att bli spammad eller behöva rättfärdiga sig först.
Kortare sagt: håll er till ämnet.
//mod
2026-09-27, 11:12
Medlem
Pripps0.0s avatar
Är det detta som kallas kärlek?

Ska du sondera terrängen gör du det i nyktert tillstånd och med bra argument på hand. En konsekvensanalys är bra att göra innan du sätter det i verket.
Citera
2026-09-27, 11:15
Medlem
Pinoputchins avatar
Du kan fråga han typ: "Jo, du vännen.. Det här med gruppsex skulle jag vilja testa, vad säger du om det?" Sen kan du presentera ett förslag till scenario & se om han nappar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in