2026-09-26, 16:01
Medlem
PeterJihadis avatar
Horungen har visst åkt på däng.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/terroristen-rakhmat-akilov--i-blodigt-slagsmal-i-cellen/

Sådana händelser är givetvis välkomna, synd att kräken inte gjorde slut på kräket.

Handlar slagsmålet om att han brutit mot någon fängelsekod, eller är det brottet han är dömd för, som är orsaken till prygeln?
Senast redigerad av PeterJihadi 2026-09-26 kl. 16:25.
Citera
2026-09-26, 16:09
Avslutad
Terroristen Rakhmat Akilov känner sig hotad.
Citera
2026-09-26, 16:22
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faked
Terroristen Rakhmat Akilov känner sig hotad.

Det är mycket bra att han känner sig hotad, hoppas stressen över att bli misshandlad håller honom sömnlös.
Citera
2026-09-26, 16:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Horungen har visst åkt på däng.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/terroristen-rakhmat-akilov--i-blodigt-slagsmal-i-cellen/

Sådana händelser är givetvis välkomna, synd att kräken inte gjorde slut på kräket.

Handlar slagsmålet om att han brutit mot någon fängelsekod, eller är det brottet han är dömd för, som är orsaken till prygeln?

Är ju inga trevliga han sitter tillsammans med så gissar att det är mer beteendet. Ekelund en annan som åker på däng regelbundet gör ju inte det för hans brott ses som något extra utan om hur han beter sig som tex tjalla till vakterna om någon tar en extrr bit ost.
Citera
2026-09-26, 16:50
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Är ju inga trevliga han sitter tillsammans med så gissar att det är mer beteendet. Ekelund en annan som åker på däng regelbundet gör ju inte det för hans brott ses som något extra utan om hur han beter sig som tex tjalla till vakterna om någon tar en extrr bit ost.

Ja, jag antar att det handlar om någon bagatell, som att han inte spolat efter sig på toaletten, smaskar när han äter, eller annat trivialt.

Skulle vara intressant att få reda på vilken typ av avdelning han sitter på. Skulle gissa på att det är en skyddsavdelning ämnat för sådana som inte kan placeras ute på "banan" (normalavdelning). Tidaholmsanstalten, är det inte där Tishko Ahmed sitter förresten?
Senast redigerad av PeterJihadi 2026-09-26 kl. 16:56.
Citera
2026-09-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det är mycket bra att han känner sig hotad, hoppas stressen över att bli misshandlad håller honom sömnlös.
Det optimala vore ju om han fick så mycket stryk att han förvandlas till en grönsak rent fysiskt, men förblir helt klar i huvudet så att rädslan å ångesten alltid finns kvar där. Men å andra sidan hade det vart billigare om ett hål öppnade sig i marken och han föll ner i helvetet och försvann.
Citera
2026-09-26, 17:01
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat från massmördaren och terroristen

"– När jag skulle sätta mig i sängen slår han mig i ansiktet och puttar ner mig i sängen. Han sätter sig över mig och slår mig flera gånger i ansiktet. Samtidigt biter han mig flera gånger i armen, säger terroristen."

Fan vad kinky...
Citera
2026-09-26, 17:07
Medlem
Satt själv på g1 (ro avdelning) akilov satt på G3 (ännu mer ro) såg han på promenad gården. Kanske är maikel han fått stryk av
Citera
2026-09-26, 17:11
Medlem
Vi får väl hoppas han tar livet av sig, näst bäst om han blir ihjälslagen.
Citera
2026-09-26, 17:13
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Satt själv på g1 (ro avdelning) akilov satt på G3 (ännu mer ro) såg han på promenad gården. Kanske är maikel han fått stryk av

Aaah, intressant!

Upplevde du någon rädsla från Akilov då du såg honom? Och vad är det för brott man ska ha begått, för att sitta på sådana avdelningar, barnamördare och dömda pedofiler?
Citera
2026-09-26, 17:14
Medlem
Rahkmat blev biten flera gånger. Är det någon kannibal med nyvässade tänder på samma avdelning?
Citera
2026-09-26, 17:16
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melodikaoset
Rahkmat blev biten flera gånger. Är det någon kannibal med nyvässade tänder på samma avdelning?

Kan det vara ett gammalt hederligt hårdhomoknull som spårat ur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in