2006-09-15, 14:05
Bannlyst
Jag vill gärna veta om 3-4 holkar på natten innan man går å lägger sig förstör hela träningen man gjort på dagen.. alltså muskelmässigt, för kondotionsmässigt vet jag att den blir förstörd :P tack på förhand
Citera
2006-09-15, 14:25
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakaveliThaDon
Jag vill gärna veta om 3-4 holkar på natten innan man går å lägger sig förstör hela träningen man gjort på dagen.. alltså muskelmässigt, för kondotionsmässigt vet jag att den blir förstörd :P tack på förhand

Jag har inget sakligt att komma med, men rökte inte Arnold flitigt på sin tid. Han växte ju ändå.
Citera
2006-09-15, 14:32
Bannlyst
har ingen aning om han rökte hasch eller weed :P
Citera
2006-09-15, 14:38
Medlem
Alladins avatar
Säkert inte, men knark och prepp hör inte ihop.
Citera
2006-09-15, 17:40
Medlem
Anadrols avatar
Varför i helvete knarka om du preppa? förhoppningsvis så preppar man ju för att bli större muskelmässigt , och för att bli det får man ju sköta om sej någotsånär , så varför då andvända knark?? Knark och AAS går inte ihop enligt mej.
Citera
2006-09-16, 00:52
Medlem
Skäggbiffs avatar
Jag har inte märkt något, jag röker kanske 3 holkar per halvår, max så jag är med lite eftertanke inte den rätta personen att fråga.. men iaf, jag har tränat dagen efter att ha rökt och ja, inte märkt någon skillnad.
Citera
2006-09-16, 01:04
Medlem
NEJ, det förstår inte ett skit sålänge du sköter kost och sömn. det ända negativa är att det är något testosänkande om du röker mkt och ofta.

det positiva är att du blir hungrig, sover bättre och musklerna slappnar av.
Citera
2006-09-16, 03:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cavasin
NEJ, det förstår inte ett skit sålänge du sköter kost och sömn. det ända negativa är att det är något testosänkande om du röker mkt och ofta.

det positiva är att du blir hungrig, sover bättre och musklerna slappnar av.

Ang testo sänkningen så gäller det bara för pojkar i puberteten.

Pallar inte goggla fram källor just nu så det får ni göra själva.
Citera
2006-09-16, 11:22
Medlem
jag röker ofta(varje dag) och så länge du inte röker innan träningen så går det bra, cannabis är en mild drog som inte sliter så mycket på kroppen.

Men man ska ju inte överdriva
Citera
2006-09-16, 11:23
Medlem
Röker du en onsdag eftermiddag kan du glömma att göra bra ifrån dig på gymet på kvällen.
Men att cannabis skulle bryta ner muskler är osannolikt. Roids + Cannabis(andra droger) är inte smart eftersom det man ska tänka på under kur är att bygga muskler, öka i styrka och sköta sig(vissa har svagare psyke än andra). Fler aftonbladets artiklar om anabola vill man inte läsa om, deras överdrift och skitsnack är irriterande.
Citera
2006-09-16, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Ang testo sänkningen så gäller det bara för pojkar i puberteten.

Pallar inte goggla fram källor just nu så det får ni göra själva.

jag är säker på att jag kan google eller pubmeda fram minst lika många "bevis" på att det gäller alla män mer eller mindre.

Jag själv märker av det efter för mkt rökande och jag är inte i puberteten.
Så nu hålls det på bra nivå, nån gång i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in