Citat:
Ursprungligen postat av
EttTillKonto2
Och för den som ännu inte fått nog av Ida Gabrielsson så syns hon i Aktuellt 21:00 idag igen.
Sossarnas snack om att hon inte skulle ställt upp på ett möte verkar i sammanhanget något långsökt...
Citat:
Ursprungligen postat av
Demigurgen
Och idag blev det en lång harang på X där hon ondgör sig över cuckarna i S och CP.
Inte trodde jag i min vildaste fantasi att jag någon gång skulle se V som den vuxne i rummet.
V kommer garanterat PASOKifiera S
SVT/TV4/MSM verkar vilja göra detta val till sin egen såpopera, eller typ Robinson-avsnitt ?
MSM skulle få behöva få veta att de skulle veta hut - Eller hut går hem som det heter ?
Jag ger mig sjutton på att spinndoktorerna på MSM försöker berätta historien om ett Ö-råd med Talmannen, och någon partistolle ska vinna immunitet, tex somalierna vinner immuniteten i 4 år ?
Eller ja de enda som kan använda stollekortet är riksdagspolitiker från MP eller V.
De enda som är tillräckligt (o)kvalificerade.
Rasistkortet går också bra. Tex Lex Kawesa ???
SVT/TV4/MSM är skyldiga till att definiera ett vänsterblock som inte existerar. Centern hör definitivt inte dit. Har aldrig gjort det heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
EttTillKonto2
"Jag har inte förstått hur mycket jag LÄNGTAT efter politisk ärlighet förrän @idagabrielsson uttalade sig om talmansdebaclet och regeringsfrågan.
Herre Gud vad jag är TRÖTT på strategiska talepunkter och floskler! Vi medborgare förtjänar mer politiskt klarspråk och genuinitet!"
https://x.com/FMannerheim/status/2105207739106701632
T.o.m. liberaler verkar gilla henne.
Det är ju inget talmansdebacle, detta dumhuvud till skribent ?
Talmannen har gjort allting rätt hitintills.
Medans Sossarnas Arga Magda sade först att hon vunnit valet - Men sedan som att hon vill spela enligt andra spelregler än vad de själva gått in med ?