2026-09-25, 17:16
Medlem
Att ni ens försvarar hur det gick till kommer jag aldrig bli klok på, ni vill ju ha kriminallitet uppenbarligen, hoppas ni blir rånade..

Ha det bra.
Citera
2026-09-25, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Det är den där afrikanen med. Det är endast tagningen på bar gärning som skiljer dom åt.

Är han inte alls. Varför ljuger du?
Citera
2026-09-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Han var ju förkryssad det var ingen som valde frivilligt.

Jo. De hade kunnat säga "Nej, jag vill inte rösta på den här kandidaten. Jag föredrar en annan kandidat".
Citera
2026-09-25, 17:23
Medlem
Xpander-s avatar
N.
I.
G.
G.e
R
Citera
2026-09-25, 17:28
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Du och andra är ju bara obildade. Inte ens värt min tid. Du vet det och jag vet det. Varför skriver ni ens i ett forum som kräver att man har en hjärna. Det är det roliga. Kunde inte låta bli för du är ett så lätt offer haha, men jag ber om ursäkt

Nu har du använt ordet ”obildad” i fyra av dina senaste inlägg. Är det ett nytt ord du har lärt dig nyligen som du tycker låter smart? Är du verkligen psykolog, vilket du själv har påstått?
Citera
2026-09-25, 17:34
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han är inte etniskt svensk. Ett papper gör ingen till svensk.
Självklart. Alla i den här tråden begriper det utom TS som är PK-skadad. Afrikanerna får ställa sig sist i kön som alla andra invandrare fått göra.
Citera
2026-09-25, 17:59
Medlem
Dr.Alhamdulillahs avatar
Bra att du skriver så alla tjatar och skriver bara rasistsaker för att dom är okunnnigA dom borde skämas men gör det inte detta lAnd har blit galen och är fullt med rasistm för många år sedan så var det inte så
ali är vald av folket
Hej då
Citera
2026-09-25, 18:05
Medlem
Fittmus blocket gör vad som helst för att få makten, kvinnor och muslimer
Citera
2026-09-25, 18:05
Medlem
Jag säger som Anders Lindberg och imponeras av engagemanget och kreativiteten i förorter som Tjärna ängar. Dalupproret 2.0 började i Kupolen, Borlänge, glöm aldrig det!
Citera
2026-09-25, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Första klassens troll, den där. En mästerklass i ragebait

Inget av de ovannämnda.
Ett bra troll är inte ett uppenbart troll.
Citera
2026-09-25, 18:47
Medlem
Vi behöver inte alls mer mångfald i Sveriges riksdag och en FUSKARE behövs definitivt inte oavsett hudfärg!
Citera
2026-09-25, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msapple
Vi behöver inte alls mer mångfald i Sveriges riksdag och en FUSKARE behövs definitivt inte oavsett hudfärg!
Vi vet väl inte om han verkligen har fuskat, däremot kan jag inte fatta hur han lyckats komma in på Vänsterpartiets lista!? Han har ju noll politisk erfarenhet och ingen förankring i övrigt i partiet. Han är totalt okänd med precis noll meriter. Det närmsta politik han kommit är väl att han är kompis med och driver nåt företag ihop med en moderat. I övrigt är han väl som somalier är mest, tar hand om sin egen grupp. Självklart kommer han inte kämpa för svenskars rättigheter i riksdagen, han kommer kämpa för somaliers rättigheter, något annat vore ju otroligt om man bara tänker efter lite. Som sagt, hur lätt är det att hamna på valsedeln i Vänsterpartiet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in