2026-09-25, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Han är demokratiskt vald. Fatta det och acceptera att ni förlorade era jävla rasister. Vi behöver mer mångfald i Sveriges riksdag och han kan väl inte hjälpa om någon delade ut röster med hans namn ikryssat. Ingen tvingades liksom att rösta på honom. Hade det varit en vit man hade ni inte brytt er utan detta är enbart för att han är mörkhyad.

I den här tråden stöttar vi Mohammed Abdukardir Ali och önskar honom varmt lycka till i riksdagen under de närmaste fyra åren. Jag är säker på att han kommer att fatta mycket kloka beslut.

Han är inte demokratiskt vald din korkade jävla Vänsterpartist.
Citera
2026-09-25, 16:50
Medlem
Han har ju bott med kriminella och är säkert det själv.

Sen har det varit förvalt ingen som bara åhhh jag vill rösta på honom.
Vilket gör att dom har lurat valen! Det är inte demokratiskt någonstanns.
Och vilket är ett brott! så redan där är han kriminell. Sen kan vi för fasen inte ha kriminella i riksdagen, fattar du väl själv.

Det är inga hatbrev som du yttrar om.

Och sedan vart är hatbreven??? du länkar ingen källa någonstanns fattar inte vad du menar.
Senast redigerad av Freedom46 2026-09-25 kl. 16:52.
Citera
2026-09-25, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Han är inte svensk och inga svenskar röstade på honom.

Hur kunde han bli invald i riksdagen om han inte var svensk?
Det där är juridiskt och formellt helt felaktigt. Enligt Regeringsformen (4 kap. 2 §) måste man vara svensk medborgare för att överhuvudtaget ha rösträtt och vara valbar till riksdagen. Valmyndigheten granskar detta stenhårt.
Är man invald i riksdagen så ÄR man svensk medborgare enligt lagen, oavsett vad man har för namn eller bakgrund.
Dessutom är det bara svenska medborgare som får rösta i riksdagsvalet överhuvudtaget. Så jo, han är svensk medborgare och det är svenska medborgare som har röstat in honom.
Citera
2026-09-25, 16:54
Medlem
Men ja först är det kriminella som jobbar på skolor och nu i riksdagen så det var väl bara en tidsfråga antar jag. Men hoppas det går bra!

Dom i riksdagen vill väl ha sitt knark med.
Citera
2026-09-25, 17:05
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
I den här tråden stöttar vi Mohammed Abdukardir Ali och önskar honom varmt lycka till i riksdagen under de närmaste fyra åren. Jag är säker på att han kommer att fatta mycket kloka beslut.
Byt ut Afrikanen mot en Italienare, för att få perspektiv:
---------------------
I den här tråden stöttar vi socialdemokraten Paolo Roberto och önskar honom varmt lycka till i riksdagen under de närmaste fyra åren. Jag är säker på att han kommer att fatta mycket kloka beslut.
-------------------------------
Plötsligt framstår du som en idiot som försvarar ÄNNU svartare drägg än Italienarna som försökt att bli integrerade.
Citera
2026-09-25, 17:07
Medlem
Så det är därför polisen har haft span på honom i veckor pga han respekterar demokratin!
Så vad tycker hans övriga kompisar i Dalarnas vänsterparti om denna tomte och hur han snuvade Riksdagsplatsen från någon av de andra som säkert var långt mer lämpligare.
Jag gillar inte fusk, men sett från ett högerperspektiv, så är det ju bara bättre ju fler okunniga vänstern skickar till Riksdagen.
Citera
2026-09-25, 17:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyskPansarvagn.34
Hur kunde han bli invald i riksdagen om han inte var svensk?
Det där är juridiskt och formellt helt felaktigt. Enligt Regeringsformen (4 kap. 2 §) måste man vara svensk medborgare för att överhuvudtaget ha rösträtt och vara valbar till riksdagen. Valmyndigheten granskar detta stenhårt.
Är man invald i riksdagen så ÄR man svensk medborgare enligt lagen, oavsett vad man har för namn eller bakgrund.
Dessutom är det bara svenska medborgare som får rösta i riksdagsvalet överhuvudtaget. Så jo, han är svensk medborgare och det är svenska medborgare som har röstat in honom.

Han är inte etniskt svensk. Ett papper gör ingen till svensk.
Citera
2026-09-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Byt ut Afrikanen mot en Italienare, för att få perspektiv:
---------------------
I den här tråden stöttar vi socialdemokraten Paolo Roberto och önskar honom varmt lycka till i riksdagen under de närmaste fyra åren. Jag är säker på att han kommer att fatta mycket kloka beslut.
-------------------------------
Plötsligt framstår du som en idiot som försvarar ÄNNU svartare drägg än Italienarna som försökt att bli integrerade.

Paolo Roberto är en sexbrottsling.
Citera
2026-09-25, 17:12
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Paolo Roberto är en sexbrottsling.
Det är den där afrikanen med. Det är endast tagningen på bar gärning som skiljer dom åt.
Citera
2026-09-25, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
+1
Detta är tyvärr de obildades forum och det enda forumetnsom går varma är de som inte kräver någon kunskap. Tråkigt att flashback blivit såhär. Jag är mest inne för att bolla lite med low-lives. Det kräver ingen hjärnaktivitet utan är bara soft tycker jag.

Annars har flashback många bra forum. Men de kräver väl för mycket. Är man rasse så går man gärna in här och skriver av sig lite :/

Han var ju förkryssad det var ingen som valde frivilligt.
Citera
2026-09-25, 17:14
Medlem
Citat:
Han är demokratiskt vald. Fatta det och acceptera att ni förlorade era jävla rasister. Vi behöver mer mångfald i Sveriges riksdag och han kan väl inte hjälpa om någon delade ut röster med hans namn ikryssat. Ingen tvingades liksom att rösta på honom. Hade det varit en vit man hade ni inte brytt er utan detta är enbart för att han är mörkhyad.

Han var ju förkryssad det var ingen som valde frivilligt.
Förutom dom som blev köpta med en hundring och mat då.

Så ja det gick inte rätt till, men det kommer ni aldrig förstå ändå.
Citera
2026-09-25, 17:14
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Inte så att han är ryss då? Dom vill ju att vi ska lägga ner försvaret och lämna Nato, precis som V.
Både och kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in