2026-09-22, 17:19
Medlem
SodaFointains avatar
Premiär 23 september på Kanal 5 och HBO MAX och Discovery plus. En rad komiker reser och sen ska de sätta betyd på resmålet
2026-09-22, 17:31
Medlem
Robert Gustafsson, Pernilla Wahlgren, Henrik Dorsin, Kristina ”Keyyo” Petrushina, Hampus Hedström och Henrik Dorsin medverkar mfl.

Mexiko - Venedig - alperna - charter - finlandsfärja besöks.
2026-09-22, 17:55
Medlem
Vem betalar alla dessa "kändisars" resor som vi sedan förutsätts sitta och glo på tycka att de är SÅ underhållande?
2026-09-22, 19:04
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymnasist
Vem betalar alla dessa "kändisars" resor som vi sedan förutsätts sitta och glo på tycka att de är SÅ underhållande?
Det är fan en bra fråga.

Alla videoplattformar är ju nedlusade med just folk som reser runt och 'testar' olika semesterorter. Jag tittar inte på dom heller, så varför skulle jag vilja se Pernilla Wahlgren åka Finlandsfärja?

Det är ju en sak med lättsmälta lekprogram som Så Ska Det Låta, Prat i Kvadrat eller Gäster med Gester som i förhållande kostar Jack Shyte att spela in - men nu är det alltså internationella resor för 6+ personer. Jag trodde faktiskt inte att broadcast-TV var så lönsamt i Sverige fortfarande.

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att det är roligare att titta på helt vanliga, okända, människor med liten resvana.
2026-09-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att det är roligare att titta på helt vanliga, okända, människor med liten resvana.

Som Morgan och Ola-Connys starka resor? :P
2026-09-22, 19:41
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Som Morgan och Ola-Connys starka resor? :P
Ja, typ. Kanske inte just med Morgan och Ola-Conny då dom är nån slags kändisar. Men även dom hade varit mer intressanta att titta på än Robert Gustavsson, Pernilla Wahlgren eller folk som jag inte vet vilka dom är men förstår ändå att dom är kända.
2026-09-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gymnasist

Troligen de som gör programmet
2026-09-22, 21:27
Medlem
slagskotts avatar
ännu ett blahaprogram som jag aldrig kommer att se!
Youtube är otroligt mycket mer intressant, låt SVT köpa in Bald an bankrupt istället och visa när han dricker med byalkoholister
2026-09-23, 08:07
Medlem
SodaFointains avatar
Är om detta program i morgonstudion https://www.svtplay.se/video/8vvvW3G/morgonstudion/idag-06-00?video=visa&position=3067
2026-09-23, 11:12
Medlem
SodaFointains avatar
Man ska va kändis. Då får man va med i alla roliga program
2026-09-23, 12:00
Medlem
XtraXs avatar
Fyfan vilket flamsigt tramsprogram.
2026-09-23, 12:10
Medlem
SodaFointains avatar
Gillar såna här reseprogram