2026-09-23, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
DN har "blivit" helt sjuka, Jimmie Åkessons uttalande om att Klanröstning kunde avgjort valet blir mer och mer sann ju mer som uppdagats. Speciellt hos Vänsterpartiets agerande där man både bussat folk, förkryssat valsedlar och köpt röster av folk i utanförskapsområden.

Något som nu utreds av polisen och att det enligt media har fångats människor på film räcka över pengar i samband med valsedlar.

De har även varit precis utanför vallokaler som är förbjudet. Men ingen polis har synts till. Man får inte ens vara 100 meter från en vallokal som valarbetare. Tror det är några hundra meter som gäller.

På vissa ställen har de t.o.m. varit inne i lokal och instruerat folk hur dom ska rösta.

Så här går det alltså till i Sverige när Vänsterpartiet och Klanerna börjar skaka hand.

Demokratin hotad och förråd deluxe. Nu står vi hemska Tidöare här med ett förlorat val som hade stor chans att kunna vinnas istället. Det handlar bara 0,5 % mellan blocken.

Precis som om det skulle vara isolerat till Vänsterpartiet... garanterat lika illa, eller värre, i S och MP.
Citera
2026-09-23, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Man känner en glädje av befrielse i hela landet sedan valet avgjordes.
Känslan av att Hitler har besegrats. Men istället för allierade trupper och Sovjet så är det muslimer och urbana kvinnor som kommit till undsättning och befriat oss från förtrycket.

Jaa! Jippie! Nu kan islam lättare få fäste och spridas. Eftersom vi nu ska gå från stram invandring till "rimlig" invandring också kan vi återuppta målet om att 30% av befolkningen kommer vara muslimer om ca. 20 år. Det kommer vara en fantastisk utveckling, i synnerhet för kvinnor.

Varit så hemskt att kriminalitet minskat, så det ser vi verkligen fram emot ska öka igen.
Citera
2026-09-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Va? Jag röstade på Örebropartiet i valet. Det brukar vara SD som drar upp detta annars. Det praktiserades in på mitten av 70-talet.

Ja just det, och vad har det med dagens SD att göra då som du påstod i början?
Citera
2026-09-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videopac
Precis som om det skulle vara isolerat till Vänsterpartiet... garanterat lika illa, eller värre, i S och MP.

givetvis inte, så korkad är jag inte, komplexen står för dig själv fjant kärring.
Citera
2026-09-23, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Husblattarna (främst iranier) röstar redan idag på SD.

Det där är en total motsägelse. Om man röstar på SD och är från Iran så är man vare sig "husblatte" eller bara blatte. Då är man någon med svenskt medborgarskap och invandrarbakgrund.

Att vara blatte är ett sätt att vara och leva.
Citera
2026-09-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
givetvis inte, så korkad är jag inte, komplexen står för dig själv fjant kärring.

Kan du inte skriva på begriplig svenska istället för ovanstående gallimatias?
Citera
Igår, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videopac
Kan du inte skriva på begriplig svenska istället för ovanstående gallimatias?

Att man inte råkar hålla inne shift en gång av misstag och du klagar på det kanske säger mer om dig än mig, samtidigt som du är ohövlig till att börja med när du började tala till mig första gången. Dessutom kan du vara en Snopplund nu, de brukar ha ert uppförande som praxis.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in