Citat:
Ursprungligen postat av
AboveTopSecret
Jag väljer för ovanlighetens skull att formulera mig mycket kortfattat så att ni totalt dampade kaosmänniskor med grav ADHD orkar läsa hela inlägget utan att gnälla när ni återhämtat er från ert senaste tjacktripp.
VILKEN är den farligaste puben i 08-området (Stor-Stockholm)?
Någon skraj sate berättade för mig med klumpen i magen att puben Pub Anchor på Sveavägen var den läskigaste puben i stan på grund av att de äckliga skitskallarna i Hells Angels MC med tillhörande supporterklubbar (springpojkeklubbar?) har för vana att kliva in på stället framåt veckoslutet när det är livespelningar. När de inte sätter på sina slyniga gängbitches på toaletten i samma veva som de tar tjack så boxas de med rivaliserande MC-drägg efter att de druckit sig fulla på typ 6 starköl.
Är lite sugen på att bevittna ett äkta gängslagsmål på nära håll innan jag och min lilla asiatiska veckohora lämnar sunkhaket för att ha det lite "mysigt"...
Är inte Pub Anchor bara en bar? Är ju inte så ofta i Stockholm längre men har vagt minne av att jag vart där och det var mest... ja som en vanlig bar.
Dom ska ha en bra vegoburgare, så om du och... vem den här asiatiska pojken du släpar runt på är, ska dit igen så testa den. Är sån Beyond Meat, smarrigt.
Men för att vara on topic: jag tänker att McDonalds klockan tre på natten var som helst är rätt farligt... eller i alla fall många som ramlar och slår sig om helgerna. Vet inte riktigt om dom "sätter på sina slyniga gängbitches" på betaltoaletten, men säkert nån som fyllehånglar i väntan på att deras beställning ska bli klar.