2026-09-23, 17:19
Moderator
rotadents avatar
Skräprubrik justerad.

//Mod
Citera
2026-09-23, 17:26
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Jag väljer för ovanlighetens skull att formulera mig mycket kortfattat så att ni totalt dampade kaosmänniskor med grav ADHD orkar läsa hela inlägget utan att gnälla när ni återhämtat er från ert senaste tjacktripp.

VILKEN är den farligaste puben i 08-området (Stor-Stockholm)?

Någon skraj sate berättade för mig med klumpen i magen att puben Pub Anchor på Sveavägen var den läskigaste puben i stan på grund av att de äckliga skitskallarna i Hells Angels MC med tillhörande supporterklubbar (springpojkeklubbar?) har för vana att kliva in på stället framåt veckoslutet när det är livespelningar. När de inte sätter på sina slyniga gängbitches på toaletten i samma veva som de tar tjack så boxas de med rivaliserande MC-drägg efter att de druckit sig fulla på typ 6 starköl.

Är lite sugen på att bevittna ett äkta gängslagsmål på nära håll innan jag och min lilla asiatiska veckohora lämnar sunkhaket för att ha det lite "mysigt"...

Hängde mycket på Anchor för typ 20 år sen, då var det alltid en massa HA där. Rätt stökigt ibland. Råkade spy på en ängel som sagt och sket, han hade glömt stänga dörren. Spydde svinet i skrevet, sen drog jag fort som fan. Såg fan aldrig nåt regelrätt slagsmål tror jag, men lite knuffar och stök. Snuten hade alltid "trafikkontroll" runt hörnet med typ 10 bilar.

Torr nog att nån lokal pub i typ Rinkeby är värre, om det nu finns såna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in