Citat:
Ursprungligen postat av
Grodde
Jag har nu bestämt mig för att testa speeddejting och detta är något jag aldrig trodde att jag skulle testa på. Hur som helst saken är den att jag strax fyller 40 men ser väldigt många år yngre ut än min riktiga ålder (folk tippar runt 28-29) nu för tiden och jag har alltid sett yngre ut än min riktiga ålder.
Nu till problemet är att de har ju fasta åldersgrupper på dessa speeddejtings som inte alls matchar mig. Det är 30-40 och 35-45 då är det ju två alternativ som passar mig och då tänker ju säkert ni att jag ska ta den 30-40? Problemet är att jag tror tjejer som är kanske 30-35 kommer att ha svårt för någon som ser ut att vara yngre än dom och levt incelliv hela livet? Den yngsta kan ju vara 30 men förmodligen lär ju medelåldern vara 35 statistiskt.
Övertänker jag situationen?
Ja, du övertänker. Du kan ju faktiskt anmäla dig till båda, för mest troligt sker inte eventen samtidigt.
Sen tror jag du är lite utseendefixerad gällande tjejer och utgår från att de tänker som du. Tjejer är dock mer utseendefixerade gällande sig själva. Tjejens val handlar mycket om hur hon känner sig inför din personlighet.