Jag såg denna tråd där en kille inte ville vara tillsammans med en tjej för hon hade legat med en kille innan, men han var okej med att hon hade legat med en tjej:
(FB) Min kille vill inte va med mig efter att fått reda på mina tidigare ligg, normalt?
Funderade på detta och tänkte att om min tjej skulle föreslå trekant med en annan kille skulle jag säga nej och aldrig ändra mig om det, menar, det är för fan min tjej då vill man ju inte att någon annan man knullar henne, eller hur?
Men om hon hade sagt att vi skulle ha trekant med en annan kvinna så hade jag mest troligt gått med på det, fast beror lite på vem den kvinnan var i och för sig.
Hade det varit en fet och hemsk feminist hade jag inte varit lika sugen, men ändå, hade inte sagt nej till 100%.
Vad känner ni killar och män kring detta?
Jag tänker typ att en annan man ses som ett hot medans en annan kvinna inte gör det, även om dom båda knullar min tjej.
Frågade även en kompis om detta och han tyckte samma sak, att han gärna hade velat ligga med två kvinnor men fan heller att någon annan man skulle få sätta på hans fru.