2026-09-20, 21:39
Avstängd
Jag såg denna tråd där en kille inte ville vara tillsammans med en tjej för hon hade legat med en kille innan, men han var okej med att hon hade legat med en tjej: (FB) Min kille vill inte va med mig efter att fått reda på mina tidigare ligg, normalt?

Funderade på detta och tänkte att om min tjej skulle föreslå trekant med en annan kille skulle jag säga nej och aldrig ändra mig om det, menar, det är för fan min tjej då vill man ju inte att någon annan man knullar henne, eller hur?

Men om hon hade sagt att vi skulle ha trekant med en annan kvinna så hade jag mest troligt gått med på det, fast beror lite på vem den kvinnan var i och för sig.
Hade det varit en fet och hemsk feminist hade jag inte varit lika sugen, men ändå, hade inte sagt nej till 100%.

Vad känner ni killar och män kring detta?
Jag tänker typ att en annan man ses som ett hot medans en annan kvinna inte gör det, även om dom båda knullar min tjej.
Frågade även en kompis om detta och han tyckte samma sak, att han gärna hade velat ligga med två kvinnor men fan heller att någon annan man skulle få sätta på hans fru.
Citera
2026-09-20, 21:48
Medlem
Handlar mer om att man undanhöll den informationen att hon knullat en man.

Det är att man inte talat sanning från början, skulle en kompis eller bästa vän göra så mot någon?

NEJ SÅNA KAN MAN INTE LITA PÅ.

det hela kunde undvikits om horan till idiot skulle sagt att hon legat med en man innan typ när hon sa att hon legat med tjej, men eftersom hon är cp skadad efterbliven idiot som trodde hon var smart så sket det sig för henne.

Case closed nästa fråga för i helvete.
Citera
2026-09-20, 21:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DI3SEL
Handlar mer om att man undanhöll den informationen att hon knullat en man.

Det är att man inte talat sanning från början, skulle en kompis eller bästa vän göra så mot någon?

NEJ SÅNA KAN MAN INTE LITA PÅ.

det hela kunde undvikits om horan till idiot skulle sagt att hon legat med en man innan typ när hon sa att hon legat med tjej, men eftersom hon är cp skadad efterbliven idiot som trodde hon var smart så sket det sig för henne.

Case closed nästa fråga för i helvete.

Det är inte det DENNA trådstart handlar om!
Citera
2026-09-20, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Det är inte det DENNA trådstart handlar om!
Du missförstår tidigare trådstart efterblivna mongo.
Citera
2026-09-20, 21:55
Avslutad
Dom flesta män är nog mest okej med att vara i relation med EN kvinna.
Sen tror jag att sexuella fantasier oftare utspelar sig ihop med två kvinnor än med en kvinna plus man.
Senast redigerad av hidden-nick 2026-09-20 kl. 21:58.
Citera
2026-09-20, 22:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DI3SEL
Du missförstår tidigare trådstart efterblivna mongo.

Nej, det är du som inte förstår skillnaden.
Hennes tråd handlade om att killen var okej med att hon hade legat med en kvinna innan men han var inte okej med att hon legat med en man innan och och frågade om detta var okej beteende och om män generellt tänkte som hennes pojkvän.

Denna tråd handlar om män är okej med att DELA på deras kvinna med en annan man eller att deras kvinna blir påsatt av en annan MEDANS man är i relation med kvinnan.
Att män har problem med att deras kvinna haft sex med en man innan relationen började är en helt annan fråga.
Citera
2026-09-20, 22:45
Medlem
Hur skulle en kvinna ens fysiskt kunna knulla din tjej? Hon kan på sin höjd slicka hennes fitta.
Citera
2026-09-20, 23:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Hur skulle en kvinna ens fysiskt kunna knulla din tjej? Hon kan på sin höjd slicka hennes fitta.

Du tycker inte oralsex räknas som sex?
Isf kan du ju låta din tjej suga en annan mans kuk eftersom det inte räknas som sex.
Citera
2026-09-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Du tycker inte oralsex räknas som sex?
Isf kan du ju låta din tjej suga en annan mans kuk eftersom det inte räknas som sex.

Jag säger bara att det finns olika modeller av cuckstolen. Om du tänker dig att en fet kuk töjer ut och sprutar ner din bruds underliv som en skön fåtölj, och att en annan brud slickar henne lite så är det en träpall i jämförelse
Citera
2026-09-21, 05:22
Medlem
Onanikrems avatar
Skulle aldrig dela kvinna med någon annan, man kvinna eller kamel. Ligger hon med någon annan är det slut och hon åker ut!
Citera
2026-09-21, 07:23
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag skulle definitivt vara mer bekväm med att en kvinna slickade min tjej än att en man gjorde det.
Citera
2026-09-21, 07:54
Medlem
CC75s avatar
Fler män skulle acceptera en annan kvinna än ytterligare en man men hur många är svårt att säga. Förklaringen har att göra med att män i högre grad är territoriella samt att man som man vill veta säkert att barnen som kvinnan föder verkligen är ens egna och ingen annans. Lägg därtill att män i högre grad har ett maktbehov, känna att just "de" är i kontroll och i "ägandeskap". En annan kvinna utgör ett mindre hot än vad en annan man gör samt att hetroförhållanden är det mest vanliga hos människor och utgör därmed en större risk.

Personligen skulle jag inte ha problem att dela min kvinna med en annan kvinna, med eller utan mig. Blir hon lycklig av det kommer de bara vara positivt för vår relation. Dock kommer hon i så fall också få acceptera att också dela mig med andra kvinnor.

// CC
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in