2026-09-21, 08:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag säger bara att det finns olika modeller av cuckstolen. Om du tänker dig att en fet kuk töjer ut och sprutar ner din bruds underliv som en skön fåtölj, och att en annan brud slickar henne lite så är det en träpall i jämförelse

Jaha, och hur ser du på att brudarna sätter på varandra med en strap som är dubbelt så grov som din lilla vicke vire då?
Citera
2026-09-21, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jaha, och hur ser du på att brudarna sätter på varandra med en strap som är dubbelt så grov som din lilla vicke vire då?

Det är väl bara de grövsta testosteronstinna flatorna som använder strap-ons, inte någon vanlig brud som har pojkvän.
Citera
2026-09-21, 11:20
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag såg denna tråd där en kille inte ville vara tillsammans med en tjej för hon hade legat med en kille innan, men han var okej med att hon hade legat med en tjej: (FB) Min kille vill inte va med mig efter att fått reda på mina tidigare ligg, normalt?

Funderade på detta och tänkte att om min tjej skulle föreslå trekant med en annan kille skulle jag säga nej och aldrig ändra mig om det, menar, det är för fan min tjej då vill man ju inte att någon annan man knullar henne, eller hur?

Men om hon hade sagt att vi skulle ha trekant med en annan kvinna så hade jag mest troligt gått med på det, fast beror lite på vem den kvinnan var i och för sig.
Hade det varit en fet och hemsk feminist hade jag inte varit lika sugen, men ändå, hade inte sagt nej till 100%.

Vad känner ni killar och män kring detta?
Jag tänker typ att en annan man ses som ett hot medans en annan kvinna inte gör det, även om dom båda knullar min tjej.
Frågade även en kompis om detta och han tyckte samma sak, att han gärna hade velat ligga med två kvinnor men fan heller att någon annan man skulle få sätta på hans fru.

Det fetade.
Vad fan? Förklara dig! Hur menar du att du inte hade tackat nej till det där?
Är ni män (ja, nu generaliserar jag grovt) så kåta att ni är okej med vad som helst, även om ni finner personen direkt motbjudande?
Citera
2026-09-21, 11:37
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Det fetade.
Är ni män (ja, nu generaliserar jag grovt) så kåta att ni är okej med vad som helst, även om ni finner personen direkt motbjudande?
Nej för fan det är omöjligt att gå igång på en kvinna som ser ut som en kassler är man så desperat att sätta på vad som helst bara för att få nuppa bör man kolla om man tagit sina mediciner eller titta på någon porr sida och mingla tills det är gubbagägg i gå pappret så dom lugnar sig 😄
Citera
2026-09-21, 12:24
Medlem
Pellerinen-2s avatar
Citat:
Att män har problem med att deras kvinna haft sex med en man innan relationen började är en helt annan fråga.

Absolut, och en sån man eller kvinna är totalt slut i batteriet! Det är som att säga "den där personen jag vill ha tänker jag inte inleda ett förhållande med eftersom han eller hon är begagnad" eller nåt sånt!
Citera
2026-09-21, 12:26
Medlem
Citat:
Vem vill inte knulla två brudar samtidigt, i teorin.

Citat:
Frågade även en kompis om detta och han tyckte samma sak, att han gärna hade velat ligga med två kvinnor men fan heller att någon annan man skulle få sätta på hans fru.
En trekant vore äktenskapsbrott.
Citera
2026-09-21, 12:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pellerinen-2
Absolut, och en sån man eller kvinna är totalt slut i batteriet! Det är som att säga "den där personen jag vill ha tänker jag inte inleda ett förhållande med eftersom han eller hon är begagnad" eller nåt sånt!

Ens förflutna spelar roll, det tycker alla.
Grejen är bara vad det gäller och hur illa ens förflutna är.
Har din man varit gift 12 gånger innan kanske du inte är så sugen på att gifta dig med honom?
Eller om han knullade en 14 åring för 3 månader sedan kanske du inte heller vill vara med honom?
Av nån jävla anledning så tycker vissa personer att just hur många man legat med ska spela roll.
Citera
2026-09-21, 12:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Det fetade.

Beror på hur desperat man är, män kan knulla vad som helst om dom är tillräckligt desperata, ingen nyhet i det.
När jag gick med hunden vid hade nu i veckan kom det fram en 50 årig tant och började snacka med mig, inte direkt någon skönhet men redan när vi stod och pratade började jag tänka sexuella tanka om henne.
Citera
2026-09-21, 16:11
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Beror på hur desperat man är, män kan knulla vad som helst om dom är tillräckligt desperata, ingen nyhet i det.
När jag gick med hunden vid hade nu i veckan kom det fram en 50 årig tant och började snacka med mig, inte direkt någon skönhet men redan när vi stod och pratade började jag tänka sexuella tanka om henne.

Så märkligt att vi tycks fungera så olika ändå
Citera
2026-09-21, 16:42
Medlem
Ja, porrskadade män är väl okej med det och mycket mer.
Citera
2026-09-21, 16:47
Medlem
Citat:
Nej, det är du som inte förstår skillnaden.
Hennes tråd handlade om att killen var okej med att hon hade legat med en kvinna innan men han var inte okej med att hon legat med en man innan och och frågade om detta var okej beteende och om män generellt tänkte som hennes pojkvän.

Denna tråd handlar om män är okej med att DELA på deras kvinna med en annan man eller att deras kvinna blir påsatt av en annan MEDANS man är i relation med kvinnan.
Att män har problem med att deras kvinna haft sex med en man innan relationen började är en helt annan fråga.
Snälla tänk lite ....

Läs tråden igen

Sen fattar du att tråden du startar hör inte ihop med det du frågar efter

Skapa en egen med samma fråga för att de hör inte ihop.

Ok? Eller vet du vad dra åt helvete gör vad fan du vill..kuk skalle.
Citera
2026-09-21, 18:18
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Jag såg denna tråd där en kille inte ville vara tillsammans med en tjej för hon hade legat med en kille innan, men han var okej med att hon hade legat med en tjej: (FB) Min kille vill inte va med mig efter att fått reda på mina tidigare ligg, normalt?

Funderade på detta och tänkte att om min tjej skulle föreslå trekant med en annan kille skulle jag säga nej och aldrig ändra mig om det, menar, det är för fan min tjej då vill man ju inte att någon annan man knullar henne, eller hur?

Men om hon hade sagt att vi skulle ha trekant med en annan kvinna så hade jag mest troligt gått med på det, fast beror lite på vem den kvinnan var i och för sig.
Hade det varit en fet och hemsk feminist hade jag inte varit lika sugen, men ändå, hade inte sagt nej till 100%.

Jag tänker typ att en annan man ses som ett hot medans en annan kvinna inte gör det, även om dom båda knullar min tjej.
Handlar om att du är självisk. Älskar du inte din flickvän och vill se henne njuta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in