2026-09-20, 17:58
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag är en kvinna! Det är därför jag har så svårt att förstå hur man kan nöja sig med en plastdocka.
Hur många vibratorer och andra tänkbara leksaker har inte den normala kvinnan? Men om en man skaffar något då ska det gnällas och de ska skämmas.
Citera
2026-09-20, 18:00
Medlem
Det har jag väldigt svårt att tro och vill inte veta heller
Citera
2026-09-21, 11:33
Medlem
Docklandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Runka?

Jag fattar inte hur man kan knulla en plastdocka, hur får man ens stånd?

Inte alla som får chansen i verkliga livet att uppleva närhet eller sex med en tjej som är 10/10 sett till både ansikte och kropp. Med en sexdocka kan man få den upplevelsen. Även om dockorna är av "plast" (silikon) så är dagens silikonmaterial väldigt verklighetstrogna.
Citera
2026-09-21, 13:57
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Docklandet
Inte alla som får chansen i verkliga livet att uppleva närhet eller sex med en tjej som är 10/10 sett till både ansikte och kropp. Med en sexdocka kan man få den upplevelsen. Även om dockorna är av "plast" (silikon) så är dagens silikonmaterial väldigt verklighetstrogna.

En silikondocka som är 10/10? För mig totalt obegripligt men...what ever floats your boat. Det skadar ju ingen.
Citera
2026-09-21, 18:46
Moderator
Neksnors avatar
Att knulla platsdocka kan väl jämföras med att runka med lämpligt tillbehör? Och jag kan lättare kontrollera min egna orgasm på egen hand (jag tror inte att jag någonsin har använt något tillbehör), om någon annan håller på och juckar, stönar eller flaxar omkring så blir det helt enkelt svårare att fokusera på sig själv.
Så att orgasmerna blir annorlunda är inget konstigt. Vad som är bäst beror på vad man är ute efter vid det aktuella tillfället.
Citera
2026-09-21, 20:17
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Det är att ta i, att säga att man får den upplevelsen. Förvisso visuellt och taktilt. Men dockan är fortfarande ett ting och det är onani, om än lyxig. Man måste göra allt själv, dockan är bara där. Vilket dock inte är så bara!
Citat:
En silikondocka som är 10/10? För mig totalt obegripligt men...what ever floats your boat. Det skadar ju ingen.
Utseendemässigt och "kroppsligt". Se den som en bild. En tredimensionell bild som man kan smeka och klämma på, och även sätta på. De är som konstverk, "with benefits".
Citera
2026-09-21, 20:29
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Att knulla platsdocka kan väl jämföras med att runka med lämpligt tillbehör? Och jag kan lättare kontrollera min egna orgasm på egen hand (jag tror inte att jag någonsin har använt något tillbehör), om någon annan håller på och juckar, stönar eller flaxar omkring så blir det helt enkelt svårare att fokusera på sig själv.
Så att orgasmerna blir annorlunda är inget konstigt. Vad som är bäst beror på vad man är ute efter vid det aktuella tillfället.
Jo, det är rätt. Man kan fokusera mer på sig själv, eller helt och hållet på sig själv med en docka. Det är väl min poäng.
Jag har själv aldrig använt något "tillbehör" förutom dockor då. Men de är väl som fleshligts deluxe. Jag brukar jämföra dem med äldre tiders utvikningsbrudar som man runkade till i yngre dagar. Fast de är alltså "verkliga" i den meningen, att de ligger där i min säng. Man kan gosa med dem och knulla dem hur man vill.
Man kan också uppleva ömhetskänslor för dockan, när man tar den missionärt t.ex. och ser in i dess ögon. Så pass illusoriska kan de vara. Trevligt!
Citera
Igår, 14:06
Medlem
Docklandets avatar
Citat:

Varför är det obegripligt? Med dagens tekniker kan dockor se ut exakt som verkliga människor. I vissa fall till och med bättre. Med andra ord, om en människa kan vara 10/10 så kan en docka vara det. Sen att dockan är snygg behöver inte nödvändigtvis betyda att en person vill ha sex med den. Men hög realism kan trigga viss instinkt hos många

Du vet att folk även har sex med sexleksaker som ser ut som termosar, ficklampor, borrmaskiner, allt mellan himmel och jord. Är väl inte så konstigt egentligen att folk har sex med en ren replika av en riktig människa.
Citera
Igår, 14:14
Medlem
Docklandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.uljanov
Det är att ta i, att säga att man får den upplevelsen. Förvisso visuellt och taktilt. Men dockan är fortfarande ett ting och det är onani, om än lyxig. Man måste göra allt själv, dockan är bara där. Vilket dock inte är så bara!

Ja alltså självklart är det inte exakt samma upplevelse, men än så länge så nära det går på konstgjord väg. Om man tar det åt andra hållet, sex med verkliga tjejer behöver ju inte va underbart alla gånger. Sex med en docka kan nog absolut vara bättre än dåligt sex med en verklig tjej

Sen beror det väl lite på vem man är, vilken smak man hur, hur man är lagd, hur erfaren man är och hur mätt/hungrig man är. Jag tror/vet att de flesta tycker att sex med en docka är en angenäm upplevelse. Men de som verkligen har sex mycket och ofta med sina dockor, går nog igång lite på att det är just dockor. Alternativt kan även den "totala dominansen" sett till att en docka inte är ett levande ting, spela in. Eller så har man jäkligt bra fantasi och dockan får en naturlig roll i den. Eller så är man helt enkelt en jäkel på att unna sig "lyx-runkar"

Nåväl, alla har sina skäl, alla är olika och gillar olika De är väl bra det.
Senast redigerad av Docklandet Igår kl. 14:19.
Citera
Igår, 14:16
Medlem
Personligen tycker jag det är bättre med en docka. Sexlust har man men är inte ett dugg intresserad av ett förhållande och engångsligg kommer med en enorm risk att bli falskt anklagad för våldtäkt så som det ser ut idag.
Citera
Igår, 15:44
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Varför är det obegripligt? Med dagens tekniker kan dockor se ut exakt som verkliga människor. I vissa fall till och med bättre. Med andra ord, om en människa kan vara 10/10 så kan en docka vara det. Sen att dockan är snygg behöver inte nödvändigtvis betyda att en person vill ha sex med den. Men hög realism kan trigga viss instinkt hos många

Du vet att folk även har sex med sexleksaker som ser ut som termosar, ficklampor, borrmaskiner, allt mellan himmel och jord. Är väl inte så konstigt egentligen att folk har sex med en ren replika av en riktig människa.

Jo, för mig är det konstigare. Det vore som att knulla en död.
Citera
Igår, 16:07
Medlem
Docklandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4everyoung
Personligen tycker jag det är bättre med en docka. Sexlust har man men är inte ett dugg intresserad av ett förhållande och engångsligg kommer med en enorm risk att bli falskt anklagad för våldtäkt så som det ser ut idag.

Alla har sina olika skäl, men just att slippa vissa komplikationer som kan medfölja med olika typer av relationer, det är ett tillräckligt skäl för många att införskaffa en docka.

Citat:
Jo, för mig är det konstigare. Det vore som att knulla en död.

Ja men som sagt att tycka en docka har snyggt ansikte eller kropp behöver nödvändigtvis inte betyda att man vill ha sex med den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in