Igår, 11:47
Medlem
v.uljanovs avatar
"Bättre" kan iofs ifrågasättas då en partner i princip alltid är bättre, av en massa olika skäl som jag inte tänker gå in på eftersom det troligtvis är uppenbart för de flesta.
Men på samma sätt som s.k. satisfyers ofta sägs ge kvinnor bättre eller starkare orgasmer än vad de upplever tillsammans med män, menar jag att en sexdocka kan ge liknande effekt hos män.

Jag har t.ex. upptäckt att den manliga orgasmen är mycket längre och rikare än vad jag trodde, när jag knullade min sexdocka. Det beror nog främst på att dockan ligger helt still och s.a.s. inte "stör" mig.

De flesta uppfattar nog den manliga orgasmen som ganska kort. Det pirrar i några sekunder innan man når klimax och sedan sprutar man i några sekunder - och så är det över. Kanske 20 sekunder av himmelsk njutning totalt.
Jag har dock upptäckt att den manliga orgasmen - åtminstone min - kan pågå i 2-3 minuter en bra dag. Dels är det lättare att förlänga upptrappningsfasen eftersom dockan ligger still, dels kan man av samma anledning känna ordentligt hur kuken pulserar långt efter att man sprutat, i allt långsammare ryckningar. Jag har räknat till över 40 ryckningar ibland, som sträcker sig över ett par minuter.

Detta är rent tekniskt sett väldigt skönt och går svårligen att uppleva med en kvinna. Nu är det, som jag antydde ovan, på alla sätt och vis härligare att knulla en kvinna. Men hennes närvaro och rörelser förtar upplevelsen av en sådan här lång orgasm.

Har ni som knullat dockor upptäckt samma sak?
Har ni kunnat överföra kännedomen om den långa, manliga orgasmen till samlag med kvinnor? Jag har själv inte legat så många gånger med kvinnor sedan jag gjorde min upptäckt. Men jag tror att det går.
Senast redigerad av v.uljanov Igår kl. 12:01.
Citera
Igår, 12:05
Medlem
halaltarzans avatar

Är det t.o.m. bättre än att knulla någon brud som slocknat på fyllan?
Citera
Igår, 12:11
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Är det t.o.m. bättre än att knulla någon brud som slocknat på fyllan?
Det har jag aldrig gjort och kommer heller aldrig att göra. Så jag kan inte jämföra. Men rent tekniskt borde det vara liknande om man ligger kvar med kuken inne i henne.
Nu ser jag sex mellan två människor som ett samspel, så instinktivt skulle jag säga att det är bättre med en docka än med en kvinna som inte gett sitt samtycke.
Citera
Igår, 12:28
Medlem
Är det inte pinsamt att du gör detta med en plastdocka? Skulle du vilja se dig själv?
Citera
Igår, 12:35
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Är det inte pinsamt att du gör detta med en plastdocka? Skulle du vilja se dig själv?

Ser nog inte värre ut än du med en levande tjej..dvs det är ingen vacker syn oavsett
Citera
Igår, 12:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.uljanov
Det har jag aldrig gjort och kommer heller aldrig att göra. Så jag kan inte jämföra. Men rent tekniskt borde det vara liknande om man ligger kvar med kuken inne i henne.
Nu ser jag sex mellan två människor som ett samspel, så instinktivt skulle jag säga att det är bättre med en docka än med en kvinna som inte gett sitt samtycke.

Det där med samtycke ja. Glömmer ofta bort det då jag levde mitt liv innan det blev lag. Och hängde någon med hem och gökade och sen somnade, och man ville liksom ha påtår var det aldrig nån som klagade. Nu ska jag inte förstöra din tråd mer.
Citera
Igår, 12:43
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Det handlar ju inte om bara det mekaniska. Sex med starka andra stimuli och känslor också är väl det som ger bästa kicken!
Citera
Igår, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det där med samtycke ja. Glömmer ofta bort det då jag levde mitt liv innan det blev lag. Och hängde någon med hem och gökade och sen somnade, och man ville liksom ha påtår var det aldrig nån som klagade. Nu ska jag inte förstöra din tråd mer.

Idag hamnar du bakom lås och bom utan samtycke. Tack o lov.
Citera
Igår, 13:08
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Det handlar ju inte om bara det mekaniska. Sex med starka andra stimuli och känslor också är väl det som ger bästa kicken!
Jo, så är det förstås och jag tog höjd för det i TS. Men nu handlar det ju om det rent tekniska.
Citera
Igår, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Ser nog inte värre ut än du med en levande tjej..dvs det är ingen vacker syn oavsett

Jag är en kvinna! Det är därför jag har så svårt att förstå hur man kan nöja sig med en plastdocka.
Citera
Igår, 15:18
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Jag är en kvinna! Det är därför jag har så svårt att förstå hur man kan nöja sig med en plastdocka.
Det är ingen som har pratat om att "nöja sig" med en docka. Förvisso finns det män som hellre har en docka än en relation med en kvinna. De kan sägas nöja sig, även om termen "föredra" är en bättre beskrivning. Jag tror att det likaväl är få kvinnor som har en dildo eller en satisfyer och som "nöjer sig" med en sådan.
Hursomhelst är dina inlägg off topic. Men om du kan bidra med egna erfarenheter av hur onani kan höja riktig sex som kvinna, är du välkommen att göra det. Alltid bra med olika perspektiv.
Citera
Igår, 15:23
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Varför skulle det vara pinsamt? Har du publik när du har sex? För annars är det ingen mer än du själv som ser.

Jag skulle absolut inte backa från att prova en sån där dyr RealDoll om jag fick chansen. Det vore väldigt intressant att jämföra skillnaden. Det är ju stora tunga grejer som väger typ 30-40 kilo så det är ju inte en Fleshlight, direkt. Det måste ge en viss känsla att ha en sån tung rackare över sig även om den inte rör sig själv. Särskilt efter en stund när huden är uppvärmd och mjuk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in