2026-09-21, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Nja, inte så bra som det låter. Jag har inget att se fram emot eller drömma om :/

Nej, dessvärre inte. Jag skulle vilja vinna massa pengar så jag kunde sluta jobba, men det räknas ju inte eftersom man knappast kan ha det som ett mål, haha
Du tar ingen medicin typ antidepressiva? Eller det kanske inte är så allvarligt? Jag tar sådana i normal dos.

Jag spelar på Eurojackpot 4 rader x 10 veckor för spänningens skull. Vill vinna stort men inser att det inte blir lätt. Men jag deltar i alla fall.
Citera
2026-09-21, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Om jag lever livet fullt ut? Absolut. Jag har honung i yougurten. Bara en sådan sak!
Det är de små sakerna i livet som kan göra skillnad...
Citera
2026-09-21, 13:10
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Du tar ingen medicin typ antidepressiva? Eller det kanske inte är så allvarligt? Jag tar sådana i normal dos.

Jag spelar på Eurojackpot 4 rader x 10 veckor för spänningens skull. Vill vinna stort men inser att det inte blir lätt. Men jag deltar i alla fall.

Nä, ingen antidepp eller någon annan medicin - förutom alkohol som ger mig en viss livsglädje Om än bara för stunden.

Spelar en rad på Euro Jackpot, och en på Lotto ons+lör (inkl. Joker), också 10v. Chansen att vinna är såklart mikroskopisk, men jag ser det som en sorts livförsäkring typ. Så länge jag spelar finns ändå chansen, det minskar lusten att ta mig själv av daga, så att säga.
Citera
2026-09-21, 14:10
Medlem
Citat:
Nä, ingen antidepp eller någon annan medicin - förutom alkohol som ger mig en viss livsglädje Om än bara för stunden.
Personligen älskar jag vin och starköl. Under en period drack jag 3 muggar vin per dag under några veckor. Sen bytte jag till starköl. 5-6 flaskor per dag under några veckor. Det här var för ett till två år sen. Jag slutade tvärt eftersom det inte är bra att dricka alkohol i den mängd när man tar så många olika mediciner som jag gör. Ibland känner jag suget men det går snabbt över.

Hoppas du kan hålla alkoholen på en kontrollerbar nivå?
Citera
2026-09-21, 14:14
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Personligen älskar jag vin och starköl. Under en period drack jag 3 muggar vin per dag under några veckor. Sen bytte jag till starköl. 5-6 flaskor per dag under några veckor. Det här var för ett till två år sen. Jag slutade tvärt eftersom det inte är bra att dricka alkohol i den mängd när man tar så många olika mediciner som jag gör. Ibland känner jag suget men det går snabbt över.

Hoppas du kan hålla alkoholen på en kontrollerbar nivå?

Aaaaah, låter soft! Jodå, än så länge är det väl hanterbart ur ett rent missbruksperspektiv, men det är väl inte direkt hälsosamt. Vin och starköl här med, än så länge är det mest plånboken som tagit stryk
Citera
2026-09-21, 14:14
Avstängd
Har enorma begränsningar pga att jag inte har nog med pengar.
Nån dag ska jag ha miljoner på banken och sen bara dra ut i världen utan att behöva oroa mig för pengar
Citera
2026-09-21, 14:15
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Har enorma begränsningar pga att jag inte har nog med pengar.
Nån dag ska jag ha miljoner på banken och sen bara dra ut i världen utan att behöva oroa mig för pengar

Kör på min och diskplockarens metod, spela lite Eurojackpot. Plötsligt händer det! 👍
Citera
2026-09-21, 14:17
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:

Spelar en rad på Euro Jackpot, och en på Lotto ons+lör (inkl. Joker), också 10v. Chansen att vinna är såklart mikroskopisk, men jag ser det som en sorts livförsäkring typ. Så länge jag spelar finns ändå chansen, det minskar lusten att ta mig själv av daga, så att säga.
Tror jag oxå ska börja med det, alkohol. Så många poster jag har läst som glorifierar och det verkar ändå ge många personer en form av livsglädje. Har du nå tips på ett bra lättdrucket vin?
Citera
2026-09-21, 14:23
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Tror jag oxå ska börja med det, alkohol. Så många poster jag har läst som glorifierar och det verkar ändå ge många personer en form av livsglädje. Har du nå tips på ett bra lättdrucket vin?

Jag gillar GW's röda, det rinner ner galant. På somrarna bögar jag gärna till det med rosé nån gång ibland, där gäller det iofs mest att se till att man inte köper nåt sötsliskigt och/eller för alkoholsvagt. 99 rosas är rätt bra, har för mig att det är billigt också.

Gutår!
Citera
2026-09-21, 14:24
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Jag gillar GW's röda, det rinner ner galant. På somrarna bögar jag gärna till det med rosé nån gång ibland, där gäller det iofs mest att se till att man inte köper nåt sötsliskigt och/eller för alkoholsvagt. 99 rosas är rätt bra, har för mig att det är billigt också.

Gutår!
Tack så mycket 🙏
Citera
2026-09-21, 14:26
Avstängd
Citat:
Kör på min och diskplockarens metod, spela lite Eurojackpot. Plötsligt händer det! 👍

Satsade 1000kr på att duplantis skulle vinna daimond leughe finalen, hur tror du det gick? haha
Typ vunnit varenda jävla tävling förutom den jag satsade pengar på.
Citera
2026-09-21, 14:28
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Satsade 1000kr på att duplantis skulle vinna daimond leughe finalen, hur tror du det gick? haha
Typ vunnit varenda jävla tävling förutom den jag satsade pengar på.

Hahaha, fyfan vad typiskt! Lider med dig, olycksbroder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in