Citat:
Ursprungligen postat av
HBTKuk
I sanning ett mycket intressant fenomen. Jag har nu stött på det så många gånger att ett mönster kan skönjas. I går såg jag en meme om att folk ställer sig mot väggen i duschen för att inte träffas av det kalla vatten som först kommer ur slangen.
Jag duschar väldigt varmt, inte sällan har jag mot slutet av duschen maxat värmen. Mer än ett par gånger har jag hört avgrundsvrål från människor som duschat efter mig, just för att de ställer sig i duschen och vrider på vattnet när de står rakt under strålen. Noll överlevnadsinstinkt.
Vem gör på detta viset? Antingen blir skållad eller så får du duscha kallt i några sekunder. Varför inte bara vrida på vattnet, justera till önskad temperatur och sedan gå in i den?
Jag begriper verkligen inte.
Gör du så här? Varför?
Duschar riktigt varmt gör bara kvinnor, du verkar vara född med penis utifrån hur du skriver, hjälp mig read it detta och vart brukar du hänga och spana på folks duschvanor?
Nä, jag väntar tills vattnet nåt önskad temp innan jag begynner min uppblötning.
Vad jag däremot gör när/om jag har någon med vagina hos mig som ska ta en dusch är att jag drar ner duschen på ganska kallt men inte bara kallvatten.
Det föranleder ofta frågan, - Duschar du så kallt? - Ja, vilket får mig att stiga i graderna på manlighetsskalan ytterliggare även om det i sig inte är nödvändigt så skadar det aldrig.