2026-09-19, 17:00
Avstängd
Hej, jag knullar unga söta colombianskor i Spanien, det fungerar utmärkt och är en guds gåva, är väldigt tacksam för det. Har haft obeskrivligt underbara möten samt även skrivit sexköpsrecension i forumet. Detta är en punktlista skriven av mig personligen, inget AI.

Har aldrig köpt sex i Sverige, vilket jag heller aldrig kommer göra, här är bara några enstaka anledningar jag kommer på efter att ha läst en liten bit av flashbackares erfarenheter i de olika trådarna:

1. Många köpare skriver att säljaren varit trevlig vid träffen men senare ”ghostat” användaren.
2. Användare på flashback måste fråga runt som hundar för att ens kanske flera veckor i efterhand få reda på om en viss person fortfarande är aktiv.
3. Säljarna verkar annonsera under flera olika profiler och delar konton med varandra vilket bidrar till osäkerhet och huvudvärk.
4. Fortsättning på 3, detta gör det svårare att avgöra om äldre recensioner verkligen gäller samma person.

5. Man vet inte alltid om säljaren svarar.
6. Man vet inte alltid om bilderna är gamla eller nya eller ens visar säljaren.
7. Man vet inte alltid om priset som kommunicerats faktiskt blir det slutliga.
8. Man vet inte alltid om kontakten leder till en faktisk träff.
9. Om det leder till en bokad träff så vet man inte alltid om säljaren dyker upp utan istället blir utpressningsrånad av ett blattegäng eller organiserad mafia.
10. Man vet inte alltid om personen som svarar på meddelandet faktiskt är samma person som på bilderna.

11. Det krävs enligt folket i tråden extremt mycket mer detektivarbete före en träff än vad en mer etablerad, öppen marknad över huvud taget kan tänkas kräva.
12. Man måste jämföra flera recensioner och göra nån slags forensisk detektivanalys om användaren som lämnade recensionen är betald fejkshill.
13. Inte bara att bilderna är gamla eller på andra människor, man måste försöka avgöra om det är AI-genererat.

14. Man måste kontrollera om ett telefonnummer eller betalningsuppgift verkar höra ihop med rätt person.
15. Säljarna kräver förskott många gånger.
16. Vet inte om denna är den sjukaste punkten hittils, och jag vet faktiskt inte om flera i tråden trollar när ni skriver det här, men tydligen kräver vissa säljare att kunderna ska ta tydliga selfies och bilder inifrån sin lgh?
17. Tidsslöseriet av allt ovanstående.
18. Förnedringen av allt ovanstående.

19. Den sexuella lusten går inte bara ned mot 0, utan mot minus av allt ovanstående.
20. Sverige är ett land med världens vackraste tjejer, men annonser som ser väldigt attraktiva ut verkar mest osannolika att vara äkta eftersom de verkar osannolikt sällsynt med såna tjejer som säljer?
21. Nu har jag inte läst hela tråden Stockholm eskorter då den består av över 6500 inlägg och jag har faktiskt ett liv tro det eller ej, men det verkar som att folk behöver besöka typ 20 olika säljare innan de hittat någon de varit nöjda med.

22. Flera användare verkar återkomma till samma person även fast de varit missnöjda, eftersom tidigare erfarenhet att sexträffen ens blir av ger en större känsla av trygghet än att behöva chansa och bli utpressad av mafian i en bakgata mitt i natten genom att kontakta och stämma träff med nya säljare eftersom det är så stor fejk%.

23. Ett annat problem att det som en kund tycker är fantastiskt kan vara helt ointressant eller motbjudande för en annan, exempelvis läser jag här folk som köper sex av gamla tanter upp mot 70 års åldern fast de annonserar de är yngre än så, vissa bryr sig bara inte eller faktiskt tänder på det..
24. Priset och avsaknaden av personlig närhet och intimitet kan gör att flera efteråt inte tycker att det inte var värt pengarna som det kostar i Stockholm, typ minst 3000SEK minst för 30 min med en ganska ful tjej.

25. Det är inte bara risken att bli utsatt för hot av fejkannonsörerna, utan den faktiska erfarenheten att bli hotad blir ett trauma.
26. Annonsörerna på sexsajterna måste inte vara antingen äkta eller fejk eller utpressare, det är ofta en blandning, du vet aldrig om den äkta säljaren går över till att cyniskt börja arbeta för utpressarmafian.
27. Många säljare arbetar med polisen och lämnar ut all information frivilligt som leder till att köparna jagas som judar i nazityskland.
28. Många säljare får sin elektroniska kommunikation tvångsbeslagen där köparna jagas som judar i nazityskland.
29. Säljare använder icke-anonyma kommunikationsplattformar som whatsapp etc.
30. Sveriges polis, Sveriges militär, Europeisk, Ukrainsk, Rysk, Kinesisk, Israelisk och NATO:s underrättelsetjänster samlar aktivt in all information kring köpare och säljare för att hänsynslöst använda i sin mycket cyniska krigsföring.

31. Spioner, agenter, spanare, kriminella, tjuvar, utpressare, hallickar, jurister, åtal, rättegång, skadeståndskrav, inkasso, kronofogden, betalningsanmärkning, vräkning, könssjukdomar och dålig hygien, skam, anmälningsplikt, uppsägning från arbetsgivaren, uthängning i media, trojaner, okonventionella metoder, allvarligt, vem orkar med detta?

32. Lögner.. inte bara att det är olagligt att köpa sex i Sverige, du kan inte vara öppen med att du köper sex inför nära anhöriga, vänner, bekanta eller slumpmässiga personer du anser dig ha förtroende inför, det är ett extremt stigma i Sverige som är en del av hjärntvättskulturen "köpa en människas kropp, traffiking, etc". Att ljuga är nånting jag hatar att göra eftersom jag vill leva för sanningen. Utomlands i exempelvis Spanien kan din chef på arbetsplatsen eller någon affärspartner bli lite full och rolig på afterworken varpå han beställer flera stycken toppeskorter ensam till ditt hotellrum för att visa lite extra uppskattning.. Skulle detta ske i Sverige vet man att det är ett Eipstein-nätverk som vill åt ens yrkeshemligheter.

33. Jobbar du med försvarshemligheter eller värdefull information av olika slag får du agentsetups emot dig ungefär som hur flugor dras till skit, det är garanterat, svenska eskortsidor är en stor houngsfälla.
34. I Spanien där jag köper sex sker det oftare än ni tror att köpare och säljare blir kära, bildar familj och skaffar barn. Detta är naturligtvis otänkbar i Sverige.

35. Tjejerna som säljer sex olagligt i Sverige är väldigt annorlunda mot tjejerna som säljer sex lagligt i Spanien, det är ungefär som att jämföra smutsigt, neurotoxiskt fultjack tillverkat i ett polskt badkar tidigare använt för att framställa nervgifter, i jämförelse med rena och äkta läkemedelsprodukter hämtat från ett certifierat och välrenommerat företag. Jag orkar inte gå in på detta mera, men tjejerna som säljer sex i Sverige är sönderknarkade, söndertraumatiserade, söndertatuerade, tjejerna som säljer sex lagligt i Spanien kan vara söta och blyga studenter som behöver hjälp med hyran eller köpa mediciner till sin sjuka mamma, sånt existerar inte i misärlandet Swedistan.

36. Flera köpare säger att säljarna kontrollerar mobilen upprepade gånger under träffen, vilket gav en mycket stressig och mekanisk upplevelse, detta är såklart förståeligt, eftersom säljarna också är oroliga över polisen och troligtvis får statusuppdateringar från gatan utanför, från sin hallick.
37. En person skrev i sthlmstråden att det lät som att rösten eskorten hade var 100% fejk, alltså AI-genererad... Det är alltså inte bara längre bilder eller chattkonversationer som är AI-genererade, utan även rösten flera ggr..

38. Annonsörer som annonserar aggressivt i olika städer samtidigt.. och andra motsägelsefulla beteenden.
39. Säljaren trots populärt konto gästbok är tom på kommentarer på grund av att säljarna inte vill lämna spår, eller att säljaren raderar kommentarer.
40. Flera användare rapporterar att många olika annonser beter sig identiskt som om de tillhör ett nätverk, gäller inloggningstider och andra saker.

41. Ibland kan Stockholm tydligen ha ett sämre utbud av eskorter än andra mindre småstäder, vilket är väldigt märkligt. När jag åker till Malaga är det naturligtvis mer eskorter där än i en bortglömd småstad i norra Spanien typ Cudillero.
42. Utbudet är så jävla fruktansvärt dåligt att folk sitter och väntar i flera månader eller år efter att en intressant tjej ska dyka upp, sedan måste man också åka till andra städer... för att sedan bli besviken och åka hem igen..?
43. När man har en bokad träff med en intressant tjej .. äntligen... men poff.. tågförseningar, växelfel, signalfel, obehöriga på spårområdet, "se mer information på SL-appen"... = sexdrivet dör, framförallt tänk på vintern..

44. Vissa lägger en massa tid på att förhandla fram exakt vad man vill ha innan och ändå upptäcka vid dörren att villkoren har ändrats, vet inte om jag skrev det bland mina första punkter, men ändå..
45. Du bokar en träff med en eskort.. hon säger xxx-gatan 34, du kommer dit i tid... du meddelar henne...hon svarar inte... du ringer, du smsar... du väntar 15 minuter... hon skickar plötsligt ett nytt sms: kom till yyy-gatan 45,,, sedan när du står där känner du dig iaktagen.. du får ett nytt sms: kom till zzz-gatan 88.. Alltså allvarligt, vem pallar med detta?
46. Smutsiga outcall-lägenheter, vägglöss, stank av mögel, osanitära förhållanden och annat.

forts nästa sida..
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-09-19 kl. 17:15.
Citera
2026-09-19, 17:01
Avstängd
forts..

47. I Spanien kan man ägna semestern åt att slappna av och vara turist. I Sverige verkar man först behöva bedriva en egen självständig säkerhetsprövning som hämtat från Försvarsmaktens innan man ens vågar boka.

I Spanien: ”Hej, jag vill boka.”
I Sverige: ”Hej, kan någon verifiera att telefonnumret, bilderna, recensionerna, aliaset, lägenheten, betalningsmottagaren och de senaste 14 inläggen på Flashback faktiskt tillhör samma människa och inte ett utpressarnätverk som kommer röva bort, utpressningshota och ta snabblån i mitt namn?”

48. Man behöver nästan vara mer kompetent på OSINT (underrättelseverksamhet med hjälp av öppna källor) än på sex för att kunna avgöra om en annons är vad den utger sig för att vara.
49. Det som verkligen är fascinerande är att man kan ha 40 recensioner framför sig och ändå behöva fråga om det verkligen är samma tjej? När någon skriver ”någon som träffat henne nyligen?” efter 30 tidigare recensioner inser man att recensionerna uppenbarligen inte löst informationsproblemet.

50. Den första frågan är inte ”är hon attraktiv?” utan ”är hon överhuvudtaget en existerande biologisk person?” .... Nästa steg blir sedan: ”är bilderna riktiga?” > ”är de aktuella?” > ”är det verkligen hon?” > ”är recensionerna riktiga?” > ”är recensionerna skrivna av riktiga kunder?” > ”är kunden som skrev recensionen verkligen en kund?” > "är priset rimligt?" > "kommer personen ens dyka upp?".. Helt fucking seriöst det är inte längre ens sexköp, det är en revisionsbyrå.

I Spanien kan man åtminstone förvänta sig en legal marknad som fungerar mer öppet. I Sverige verkar man behöva agera som om man rekryterar en undercover-agent: ”Skicka en bild med dagens tidning och håll upp tre fingrar.”

Flashbackhundarna som älskar förnedring börjar med typ ”Hon är skithet"... Tre timmar senare sitter ni och jämför gamla Flashbackposter från 2019 för att avgöra om örhänget på bild 3 är samma örhänge som på bild 17 från 2022. Ni måste läsa så mycket recensioner att ni till slut känner forumets recensenter bättre än personen ni funderar på att träffa. Vissa verkar dessutom behöva följa en persons aktivitet över flera år för att förstå vem personen är... Netflix har mindre lore kring sina karaktärer.

51. I Spanien kan själva resan åtminstone kombineras med semester. I Sverige kan själva bokningen kännas som att man behöver semester efter bokningen.
52. I en öppen legal marknad kan man åtminstone föreställa sig att konkurrensen kan handla om service, pris och rykte. Här verkar konkurrensen ibland snarare handla om vem som lyckas skapa den mest trovärdiga annonsen.
53. Du blir uppringd och utsatt för förhör av din bank när du tagit ut kontanter och måste förnedringsförklara dig som om du vore en sponsor av HAMAS eller AL QUIDA.
54. Jag har sparat den bästa punkteN till sist: DET FINNS INGA UNGA BLONDA, BLÅÖGDA OCH TIGHTA SVENSKA TJEJER ATT KÖPA SEX FRÅN I SVERIGE, INTE ENS I STUDENTSTÄDERNA. INGA. DET ÄR MENINGSLÖST ATT LETA EFTER DEM, DE FINNS INTE OM DU INTE JOBBAR SOM DÖRRVAKT PÅ STUREPLAN, ÄR LEDARE I NOLLNINGSGRUPPEN ELLER ÄR ANSTÄLLD PÅ HVB/SIS/LVU ELLER SÄLJER DROGER PÅ GYMNASIEFESTER. SÖNDERTATUERADE ANOREXIFALL ÖVER 30 BAST MED BOTOXLÄPPAR OCH FEJKBRÖST SOM GJORT HUNDRATALS ABORTER SOM PAOW ELLER KISSIE RÄKNAS INTE..

Slutligen, jag säger inte att Spanien är paradiset eller ens i närheten av perfektion. Jag säger bara att jag hellre är kund på den marknaden..

Diskutera, känner ni igen er? Är det några punkter som inte stämmer? Vad har jag missat eller uppfattat fel?
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-09-19 kl. 17:37.
Citera
2026-09-19, 17:35
Medlem
Tja. Sverige är ju ett jävla skitland. Har aldrig betalat för ett luder här; det är under min värdighet. Tyskland och Holland är bra länder.
Citera
2026-09-19, 17:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kribbel-Krabbel
Tja. Sverige är ju ett jävla skitland. Har aldrig betalat för ett luder här; det är under min värdighet. Tyskland och Holland är bra länder.
Tack för ditt bidrag, men skulle du orka fylla på med fler punkter varför du inte köper sex här i Sverige? Det går såklart inte att jämföra en plats som FKK i Berlin eller andra trevliga pärlor nånstans i Holland, med Malmö direkt, men försök gärna, vore kul!
Citera
2026-09-19, 17:46
Moderator
BlueSwedes avatar
Flyttat till lämpligare ställe
Mod
Citera
2026-09-19, 17:48
Medlem
Alltså jag skulle aldrig heller köpa sex i Sverige, och det beror inte på att det är olagligt utan att det knappt finns några svenska kvinnor som säljer sex. Det finns bara äckliga moldaver och negresser, och hade jag varit intresserad av dem så hade jag åkt till deras äckliga länder och köpt dem där för 1/10 av priset.
Citera
2026-09-19, 17:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Alltså jag skulle aldrig heller köpa sex i Sverige, och det beror inte på att det är olagligt utan att det knappt finns några svenska kvinnor som säljer sex. Det finns bara äckliga moldaver och negresser, och hade jag varit intresserad av dem så hade jag åkt till deras äckliga länder och köpt dem där för 1/10 av priset.
Precis, men metoderna de flesta svenska män arbetar med är felaktiga verktyg, man får komma ihåg att i Sverige får man endast ligga om man jobbar på Stureplan i dörren, svenska tjejer gör vad som helst för att få komma in på festen!!!

Se detta exempel, Fadde Darwich, en smutsig, fattig och skitful blatte med riktigt kass karaktär, elak mobbningspersonlighet och dubbla ögonbryn från fucking skithålan Syrien kom till Sverige och låg med över 4000 perfekta blåögda blondiner helt gratis... bara för att han kunde bestämma vem som fick festa eller åka hem till förorten med pendeltåget.

Svenska tjejer är väldigt frigjorda och älskar att festa loss tillsammans med alkoholen vilket våra vänner utomlands runt helt jordklotet kan bekräfta, svenska tjejer ligger ju med vad som helst och är villkorslösa blattelovers och extra mycket så under nämnda förutsättningar (få komma in på fest) men frågar du om betalning för sex när hon är nykter och du inte har en fest att släppa in till får du alltid nej och blir meetoo'ad sen polisanmäld.

https://stoppapressarna.se/svenskt/fadde-jag-har-legat-med-4000-kvinnor/

Citat:
Fadde Darwich var dörrvakten som blev kung på Stureplan i Stockholm.

I ett Expressen-reportage av Pascal Engman berättar Fadde om sitt liv och också om sina erövringar i sängkammaren. På frågan om hur många kvinnor han varit tillsammans med blir svaret:
– Alltså, det är 365 dagar på året. Säg att det i snitt är 300 på ett år… Säg att det är 3000-4000 totalt.

Fadde betonar dock att hans stora begär efter kvinnor inte handlar om något sexmissbruk.
– Nej, det skulle jag inte vilja säga. Det är de som uppvaktar mig. Tänk på att jag stått i dörren i 30 år. Eller, snarare är det nog 4 000, typ. Nuförtiden tar jag det lugnare. Jag jobbar väldigt mycket, hinner inte på samma sätt.

Jag pluggade ett tag i ett av Sveriges populäraste studentstäder och de som alltid låg runt som maskiner med de vackraste och kåtaste svenska tjejerna var utan undantag nollningsledarna och ledarna inom "nationerna". Jag vet PERSONLIGEN flera där som legat med HUNDRATALS svenska tjejer helt GRATIS, kondom användes nästan ALDRIG, och precis allt handlar om att de vill bli insläppta på festen.. Jag svär på mitt liv det är 100% sanning. Det finns inget mer svenska tjejer lever för än fest. Varsågod, gör vad du vill med denna information.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-09-19 kl. 18:13.
Citera
2026-09-19, 18:18
Medlem
Antexs avatar
Du har inte helt fel. Och det beror till stor del på svenska sexköpslagen som gör att en stor del av köparna är instabila människor som inte kan bete sig.
Detta skapar en nedåtgående spiral som är till stor nackdel för de arbetande kvinnorna, som lagen skulle skydda..

Ironi i sin grundform.
Citera
2026-09-19, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Tack för ditt bidrag, men skulle du orka fylla på med fler punkter varför du inte köper sex här i Sverige? Det går såklart inte att jämföra en plats som FKK i Berlin eller andra trevliga pärlor nånstans i Holland, med Malmö direkt, men försök gärna, vore kul!

Minns att jag i min ungdom en gång var på väg till en hobbybutik på Malmskillnadsgatan. Det var vinter, kallt och mörkt. En smådegig medelålders kvinna frågade om jag var intresserad. Öh, nej. Sedan blev det dessutom olagligt, bara för att fullborda den arktiska depressionen. Varför skulle jag ge svenska polistöntar en ursäkt att trakassera mig och sätta mig i fängelse för något som i fria länder överhuvud taget inte är ett brott?

I Amsterdam upptäckte jag flera sockersöta konkubiner i skyltfönstren som jag mer än gärna pysslade om, däribland en karamellfärgad raring med italienskt påbrå. Hon uppskattade behandlingen och kysste mig på munnen när vi tog adjö. I Köln besökte jag en jättebordell med fräscha fnask i fem våningar. Högst uppe fanns en djungelkorridor uteslutande med spralliga och framfusiga negresser, smärta och smidiga och med bra studs i skinkorna. Jag har även ganska goda erfarenher av Berlin och Köpenhamn/Helsingör. Men Paris var vedervärdigt. Mycket oseriöst.
Citera
2026-09-19, 18:30
Medlem
Sladdsnuss avatar
Jag köper inte sex men det som jag höjer mest på ögonbrynen åt är att det förekommer utpressning genom att det bara är köparen som gör en kriminell handling.

Det andra är folk som betalar i annat än typ kontant. Det räcker ju med att 1 av hennes kunder torskar så har polisen mer eller mindre ditt namn/konto i listan. Helt galet med folk som swishar men det är tydligen inte helt ovanligt.

Nog för att man kan vara kåt men sätta sin karriär på spel? Att de ens finns torskar i Sverige förvånar mig.
Citera
2026-09-19, 19:09
Avstängd
Det finns så obeskrivligt många fler anledningar till varför jag inte köper sex i Sverige..

När jag ger mina 150 eur för en timme till en perfekt colombiansk 19-åring så ser jag verkligen hur hennes ögon och hela ansikte lyser upp av glädje, hon blir genuint glad, säger MUCHO MUCHO GRACIAS och kramar om mig, pussar mig på munnen och ger mig komplimanger på spanska. I slutet av träffen så ger jag henne ytterligare 50 eur i dricks då detta är kaffepengar för mig och dessutom så förtjänar hon det mer än allt annat, och gissa vad... hon blir typ ÖVERLYCKLIG och visar jättemycket tacksamhet igen alltså jag har aldrig sett en tjej eller man för den delen heller i hela mitt liv, bli så .. otroligt glad över bara några eur. Den största tacksamheten jag fått av en svensk tjej det är väl en spottloska typ "flytta till Ryssland om det inte passar din jävla rasse"..

Nu har jag inte köpt sex i Sverige men har inga planer på det heller, men baserat från vad jag läst i trådarna här på flashback så tar dessa misära knarkluder snabbt emot pengarna i lägenheten nästan som zigenartjuvar och sen räknar de dessa noggrant framför dig, håller upp de mot en lampa för att kolla om det inte är fejksedlar, sträcker ut dem och känner ordentligt på materialet, sen går och stashar det på en hemlig plats i några andra rum där du inte kan se eller höra.. Och därefter kan du höra hennes pimp säga nåt på nåt öststatsspråk, kanske ett förnedrande skratt, hon kommer tillbaka, startar nån jävla stressande äggklocka som tickar och sen trär på kondomen, stoppar in dig och tjatar på dig att du ska komma så fort som möjligt..

Mina colombianska tjejer räknar inte ens pengarna nästan, de lägger dem i nattduksbordslådan som en fin tjej där det till och med ligger en fucking bibel, och sedan börjar hon kyssa mig passionerat. Känslan av att åka till en eskortlägenhet nånstans i Marbella är så ofantligt mycket ljusare och trevligare än att behöva ta pendeltåget till Rågsved eller annan islamiserad förort där man bara ser muslimer, zigenare och fiskmåsar som grävar bland soporna.. usch, bara tanken på detta får mig slak.

Jag skulle kunna fortsätta hela natten.

När jag köper sex i spanien så kan jag ha djupa och breda konversationer om livet, filosofi, geopolitik, samhälle och vardagsbeskymmer. Vi pratar om framtidsdrömmar, entreprenörsambitioner, jag frågar lite nyfiket och försiktigt vad hon kommer lägga pengarna på, om hon vill berätta (hon behöver inte), hon börjar berätta att hon gör detta för att hjälpa sin familj eller för att starta ett klädföretag eller nånting..

I Sverige har jag som sagt ingen erfarenhet av horkonversationer men vi alla fattar att deras horpengar går uteslutande till bötfällda skuldsummor ägda av organiserade kriminella nätverk som sätter dessa Do or Die-fordringar, man vet att de tar 90% av inkomsten sen köper eskorten droger för resten.. Det är bara sorgligt.

Mina colombianska eskorttjejer tar inga droger, röker inga cigaretter eller cannabis. De går på gymmet, till kyrkan, till stranden och till mataffären. De berättar om deras uppväxt i Bogota eller Medellin och hur otryggt det var och hur bra de trivs här, men att de såklart inte vill jobba med detta utan vill byta bransch..

Jag kan be en söt 20-årig colombianska att ta på sig en söt och färgstark midsommarklänning eller liknande och hon gör det. Hon har en minimalistisk och elegant klädstil. Hon stinker inte turkparfym utan allt man kan känna är en svag doft av ros eller vanilj. Hororna i Sverige kan jag föreställa mig se ut som att de plockat kläderna från en gammal conteiner inte ens hemlösa gräver i (nästan alla kvinnor i Sverige har svarta kläder vilket påminner om begravning), sen får vi inte glömma turkduschen (de sprayar axe-deo under armarna).

Antex, Sladdsnus, Fentfarbrorn, BlueSwede och Kribbel-Krabbel, tack för era bidrag. Ha en riktigt härlig kväll!
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-09-19 kl. 19:27.
Citera
2026-09-19, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Diskutera, känner ni igen er? Är det några punkter som inte stämmer? Vad har jag missat eller uppfattat fel?

Mycket bra läsning. Lagom lång, hade gärna läst mer för du verkar ha tänkt efter.

Brukade ägna mig åt detta, men inte i Sverige. De bästa var i Marocko av alla ställen, riktigt fina rumpor och tighta... I Sverige ska man gå på thaimassage och bli avrunkad i värsta fall. All penetrering är ju per feministiskt definition våldtäkt.

Varför jag slutade? Tappade intresset för det gav inget, liksom att ligga runt slutade ge något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in