2026-09-19, 21:53
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
När jag ger mina 150 eur för en timme...
WTF! Jag hittar negerhoror i Cartagenas hamn som ger BJ för 25 €, du behöver vidga dina vyer amatör.
Citera
2026-09-19, 22:10
Avstängd
Men dra åt helvete vilken trådstart och vilken tråd.
Jag svarar på rubriken,

Man köper inte sex i sverige för att det är inte värt det. Svenska horor är så jävla fula och äckliga att du borde få betalt för att gänga dom, Du kan hämta ut en bättre på en pizzeria med en jackVegas-maskin och knulla henne i cykelstället för en Norrlands
Thaimassage är ju inte ens okej i thailand! Vem fan betalar för en runk?

Exotiska kvinnor bör avnjutas på exotisk plats! Det är bäst så!
Citera
2026-09-19, 22:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Ironi i sin grundform.
Instämmer.
Citat:
Ursprungligen postat av Kribbel-Krabbel
fullborda den arktiska depressionen.

sockersöta konkubiner i skyltfönstren
Vacker lyrik min vän, du har talang, tack för detta.
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus
Nog för att man kan vara kåt men sätta sin karriär på spel? Att de ens finns torskar i Sverige förvånar mig.
Leva för judaspengar på bankkonto eller spermautlösning i fitta? Jadu, allt handlar inte om trygga fordringstransaktioner här i livet, peniserektionen är en mäktig kraft.

Citat:
Ursprungligen postat av wonobi2021
Varför jag slutade? Tappade intresset för det gav inget, liksom att ligga runt slutade ge något.
Jag hör vad du säger, äkta kärlek är nåt vi alla söker bortom dessa tillfälliga distraktioner.

Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
WTF! Jag hittar negerhoror i Cartagenas hamn som ger BJ för 25 €, du behöver vidga dina vyer amatör.
Lyllos dig verkligen, träffade en mycket arisk man som helatiden pratade om att han längtade efter att knulla kolsvarta negerhonor med "pink clits" som han sa upprepade gånger, men tyvärr pratar jag inte tillräckligt god spanska för att kunna åka till Colombias utkanter och springa runt vilsen i sandaler sent på kvällen..

Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Men dra åt helvete vilken trådstart och vilken tråd.
Jag svarar på rubriken,

Man köper inte sex i sverige för att det är inte värt det. Svenska horor är så jävla fula och äckliga att du borde få betalt för att gänga dom, Du kan hämta ut en bättre på en pizzeria med en jackVegas-maskin och knulla henne i cykelstället för en Norrlands
Thaimassage är ju inte ens okej i thailand! Vem fan betalar för en runk?

Exotiska kvinnor bör avnjutas på exotisk plats! Det är bäst så!
Hahaha jag gillar elden i din skrift, bra puls. "Tyvärr" umgås jag inte i bonnhålor bland bilträffar och gnällbältesdialekter utan hänger mer i Puerto Banus, sen minns jag inte ens hur det var att ha sex i Sverige senast. Men jag jag håller med dig. Du har helt rätt. High five brorsan. Själv har jag aldrig betalat för en runk faktiskt men betalat för massage har jag gjort flera gånger (utan happy ending). Önskar en fantastisk kväll till samtliga och tack för komplimangen!
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-09-19 kl. 22:17.
Citera
2026-09-19, 22:19
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Lyllos dig verkligen, träffade en mycket arisk man som helatiden pratade om att han längtade efter att knulla kolsvarta negerhonor med "pink clits" som han sa upprepade gånger, men tyvärr pratar jag inte tillräckligt god spanska för att kunna åka till Colombias utkanter och springa runt vilsen i sandaler sent på kvällen..
Cartagena är en hamnstad i Spanien, i regionen Murcia.
Citera
2026-09-19, 22:23
Avstängd
Citat:
Cartagena är en hamnstad i Spanien, i regionen Murcia.

Citat:
Cartagena, även känd som Cartagena de Indias, är en kommun och stor hamnstad vid Colombias norra kust.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Cartagena,_Colombia
Citera
2026-09-19, 22:25
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Cartagena,_Colombia
Ja, jag vet. Cartagena i Colombia är 500 år gammalt, Cartagena i Spanien är över 2000 år gammal.
Jag rekommenderar ändå spanska Cartagena för horärenden. I Colombia är det stor risk för att bli blåst.

Om du inte satt fot i Colombia ännu, så har jag en liten funderare för dig, https://sv.wikipedia.org/wiki/Skopolamin horor i Sydamerika är inte att leka med.
Senast redigerad av XX-Ambar 2026-09-19 kl. 22:28.
Citera
2026-09-19, 22:31
Avstängd
Citat:
Ja, jag vet. Cartagena i Colombia är 500 år gammalt, Cartagena i Spanien är över 2000 år gammal.
Jag rekommenderar ändå spanska Cartagena för horärenden. I Colombia är det stor risk för att bli blåst.

Om du inte satt fot i Colombia ännu, så har jag en liten funderare för dig, https://sv.wikipedia.org/wiki/Skopolamin horor i Sydamerika är inte att leka med.
Du behöver inte oroa dig för mig, men tack ändå. Jag uppskattar vänligheten. Är medveten om vad du syftar till, jag har läst mycket om det där också. Det verkar vara självmord att använda tinder i Colombia absolut. Kommer stanna kvar på spanska solkusten ett tag till.

Min nästa destination är Marocco och Algeriet. Min vän köpte en hora i Algeriet i förrigår för 20 eur, han sa dock inte om det var 30 eller 60min. 30 årig kvinna, lite mullig, inget speciellt.

Efter nordafrika ska jag till Kuala Lumpur, sinnessjukt sexiga tjejer där. Vill knulla några sexiga horor i slöja hahahaha. Sen alla mongoliska tjejer, oh my god obeskrivligt heta. Helt seriöst. Har dammsugit alla eskortsajter i Kuala Lumpur, blir kåt bara av att skriva om det.

Colombia känns inte särskilt spännande faktiskt, är lite trött på spanskan. Been there done that. Finns inget att hämta. Orkar inte med sydamerikanska djungeln eller vara fast där. Orkar inte heller åka till spanska Cartagena bara efter en flashbackrekommendation.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-09-19 kl. 22:50.
Citera
2026-09-24, 08:20
Medlem
Citat:

1. Många köpare skriver att säljaren varit trevlig vid träffen men senare ”ghostat” användaren.

3. Säljarna verkar annonsera under flera olika profiler och delar konton med varandra vilket bidrar till osäkerhet och huvudvärk.
4. Fortsättning på 3, detta gör det svårare att avgöra om äldre recensioner verkligen gäller samma person.

5. Man vet inte alltid om säljaren svarar.
6. Man vet inte alltid om bilderna är gamla eller nya eller ens visar säljaren.
7. Man vet inte alltid om priset som kommunicerats faktiskt blir det slutliga.
8. Man vet inte alltid om kontakten leder till en faktisk träff.
9. Om det leder till en bokad träff så vet man inte alltid om säljaren dyker upp utan istället blir utpressningsrånad av ett blattegäng eller organiserad mafia.
10. Man vet inte alltid om personen som svarar på meddelandet faktiskt är samma person som på bilderna.

11. Det krävs enligt folket i tråden extremt mycket mer detektivarbete före en träff än vad en mer etablerad, öppen marknad över huvud taget kan tänkas kräva.
12. Man måste jämföra flera recensioner och göra nån slags forensisk detektivanalys om användaren som lämnade recensionen är betald fejkshill.
13. Inte bara att bilderna är gamla eller på andra människor, man måste försöka avgöra om det är AI-genererat.

15. Säljarna kräver förskott många gånger.

17. Tidsslöseriet av allt ovanstående.
18. Förnedringen av allt ovanstående.

22. Flera användare verkar återkomma till samma person även fast de varit missnöjda, eftersom tidigare erfarenhet att sexträffen ens blir av ger en större känsla av trygghet än att behöva chansa och bli utpressad av mafian i en bakgata mitt i natten genom att kontakta och stämma träff med nya säljare eftersom det är så stor fejk%.

23. Ett annat problem att det som en kund tycker är fantastiskt kan vara helt ointressant eller motbjudande för en annan, exempelvis läser jag här folk som köper sex av gamla tanter upp mot 70 års åldern fast de annonserar de är yngre än så, vissa bryr sig bara inte eller faktiskt tänder på det..

25. Det är inte bara risken att bli utsatt för hot av fejkannonsörerna, utan den faktiska erfarenheten att bli hotad blir ett trauma.
26. Annonsörerna på sexsajterna måste inte vara antingen äkta eller fejk eller utpressare, det är ofta en blandning, du vet aldrig om den äkta säljaren går över till att cyniskt börja arbeta för utpressarmafian.

29. Säljare använder icke-anonyma kommunikationsplattformar som whatsapp etc.

32. Lögner.. inte bara att det är olagligt att köpa sex i Sverige, du kan inte vara öppen med att du köper sex inför nära anhöriga, vänner, bekanta eller slumpmässiga personer du anser dig ha förtroende inför, det är ett extremt stigma i Sverige som är en del av hjärntvättskulturen "köpa en människas kropp, traffiking, etc". Att ljuga är nånting jag hatar att göra eftersom jag vill leva för sanningen. Utomlands i exempelvis Spanien kan din chef på arbetsplatsen eller någon affärspartner bli lite full och rolig på afterworken varpå han beställer flera stycken toppeskorter ensam till ditt hotellrum för att visa lite extra uppskattning.. Skulle detta ske i Sverige vet man att det är ett Eipstein-nätverk som vill åt ens yrkeshemligheter.

36. Flera köpare säger att säljarna kontrollerar mobilen upprepade gånger under träffen, vilket gav en mycket stressig och mekanisk upplevelse, detta är såklart förståeligt, eftersom säljarna också är oroliga över polisen och troligtvis får statusuppdateringar från gatan utanför, från sin hallick.

37. En person skrev i sthlmstråden att det lät som att rösten eskorten hade var 100% fejk, alltså AI-genererad... Det är alltså inte bara längre bilder eller chattkonversationer som är AI-genererade, utan även rösten flera ggr..

38. Annonsörer som annonserar aggressivt i olika städer samtidigt.. och andra motsägelsefulla beteenden.
39. Säljaren trots populärt konto gästbok är tom på kommentarer på grund av att säljarna inte vill lämna spår, eller att säljaren raderar kommentarer.
40. Flera användare rapporterar att många olika annonser beter sig identiskt som om de tillhör ett nätverk, gäller inloggningstider och andra saker.

44. Vissa lägger en massa tid på att förhandla fram exakt vad man vill ha innan och ändå upptäcka vid dörren att villkoren har ändrats, vet inte om jag skrev det bland mina första punkter, men ändå..

45. Du bokar en träff med en eskort.. hon säger xxx-gatan 34, du kommer dit i tid... du meddelar henne...hon svarar inte... du ringer, du smsar... du väntar 15 minuter... hon skickar plötsligt ett nytt sms: kom till yyy-gatan 45,,, sedan när du står där känner du dig iaktagen.. du får ett nytt sms: kom till zzz-gatan 88.. Alltså allvarligt, vem pallar med detta?

46. Smutsiga outcall-lägenheter, vägglöss, stank av mögel, osanitära förhållanden och annat.

forts nästa sida..

Citat:
48. Man behöver nästan vara mer kompetent på OSINT (underrättelseverksamhet med hjälp av öppna källor) än på sex för att kunna avgöra om en annons är vad den utger sig för att vara.
49. Det som verkligen är fascinerande är att man kan ha 40 recensioner framför sig och ändå behöva fråga om det verkligen är samma tjej? När någon skriver ”någon som träffat henne nyligen?” efter 30 tidigare recensioner inser man att recensionerna uppenbarligen inte löst informationsproblemet.

50. Den första frågan är inte ”är hon attraktiv?” utan ”är hon överhuvudtaget en existerande biologisk person?” .... Nästa steg blir sedan: ”är bilderna riktiga?” > ”är de aktuella?” > ”är det verkligen hon?” > ”är recensionerna riktiga?” > ”är recensionerna skrivna av riktiga kunder?” > ”är kunden som skrev recensionen verkligen en kund?” > "är priset rimligt?" > "kommer personen ens dyka upp?".. Helt fucking seriöst det är inte längre ens sexköp, det är en revisionsbyrå.

Så exakt som Tyskland och Holland, med andra ord.
Citera
2026-09-24, 10:56
Medlem
Nu har jag inte varit överallt i världen men den där listan kan man väl applicera på de flesta andra länder. Visst, i länder med en annan syn på prostitution är det såklart ett större utbud av unga och snygga tjejer, kanske t o m de där svenska som man inte hittar i Sverige. Men i övrigt, varför skulle det skílja sig?

Här kommer en lista på varför jag köper sex i Sverige.

1. Det tar ca 30-60 minuter att åka till den plats där man bokat träff.
2. Även om priset är högt så blir det billigare att köpa sex i Sverige än att åka till Spanien varje gång man får stånd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in