Citat:
Ursprungligen postat av
Antex
Ironi i sin grundform.
Instämmer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kribbel-Krabbel
fullborda den arktiska depressionen.
sockersöta konkubiner i skyltfönstren
Vacker lyrik min vän, du har talang, tack för detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sladdsnus
Nog för att man kan vara kåt men sätta sin karriär på spel? Att de ens finns torskar i Sverige förvånar mig.
Leva för judaspengar på bankkonto eller spermautlösning i fitta? Jadu, allt handlar inte om trygga fordringstransaktioner här i livet, peniserektionen är en mäktig kraft.
Citat:
Ursprungligen postat av
wonobi2021
Varför jag slutade? Tappade intresset för det gav inget, liksom att ligga runt slutade ge något.
Jag hör vad du säger, äkta kärlek är nåt vi alla söker bortom dessa tillfälliga distraktioner.
Citat:
Ursprungligen postat av
XX-Ambar
WTF! Jag hittar negerhoror i Cartagenas hamn som ger BJ för 25 €, du behöver vidga dina vyer amatör.
Lyllos dig verkligen, träffade en mycket arisk man som helatiden pratade om att han längtade efter att knulla kolsvarta negerhonor med "pink clits" som han sa upprepade gånger, men tyvärr pratar jag inte tillräckligt god spanska för att kunna åka till Colombias utkanter och springa runt vilsen i sandaler sent på kvällen..
Citat:
Ursprungligen postat av
Tosstenpoposten
Men dra åt helvete vilken trådstart och vilken tråd.
Jag svarar på rubriken,
Man köper inte sex i sverige för att det är inte värt det. Svenska horor är så jävla fula och äckliga att du borde få betalt för att gänga dom, Du kan hämta ut en bättre på en pizzeria med en jackVegas-maskin och knulla henne i cykelstället för en Norrlands
Thaimassage är ju inte ens okej i thailand! Vem fan betalar för en runk?
Exotiska kvinnor bör avnjutas på exotisk plats! Det är bäst så!
Hahaha jag gillar elden i din skrift, bra puls. "
Tyvärr" umgås jag inte i bonnhålor bland bilträffar och gnällbältesdialekter utan hänger mer i Puerto Banus, sen minns jag inte ens hur det var att ha sex i Sverige senast. Men jag jag håller med dig. Du har helt rätt. High five brorsan. Själv har jag aldrig betalat för en runk faktiskt men betalat för massage har jag gjort flera gånger (utan happy ending). Önskar en fantastisk kväll till samtliga och tack för komplimangen!