2026-09-18, 23:36
Medlem
apperceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Jag har sett, rätt allvarligt många gånger, hur unga män som uttryckligen söker kvinnor men kammar noll, istället vänder sig till andra män för att få uppleva sex med en annan människa, propåer om att suga min kuk osv.. det har börjat bli vanligt. Jag ser det som rätt alarmerande.

Rätt säker på att andra män också upplevt påstötningarna, avböjer bestämt och i vissa fall tvingas blockera. Hur fan hamnade vi i detta?

Men hur vet du att dessa män inte är bisexuella, binyfikna eller bögar i grund och botten?

Hur drar du slutsatsen att de egentligen vill ha kvinnor?

Ganska många i tråden drar ju den mest rimliga slutsatsen:
Männen du pratar om är absolut inte 100 % heterosexuella.
Citera
2026-09-18, 23:52
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Jag har sett, rätt allvarligt många gånger, hur unga män som uttryckligen söker kvinnor men kammar noll, istället vänder sig till andra män för att få uppleva sex med en annan människa, propåer om att suga min kuk osv.. det har börjat bli vanligt. Jag ser det som rätt alarmerande.

Rätt säker på att andra män också upplevt påstötningarna, avböjer bestämt och i vissa fall tvingas blockera. Hur fan hamnade vi i detta?

Är det för att du själv är bög?
Citera
2026-09-19, 07:42
Medlem
Vad är det för dejtingapp där killar kan kontakta andra killar utan att de senare slagit på att dom svingar åt båda hållen?

Frågan är seriös men också för en kompis räkning.
Citera
2026-09-19, 12:45
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruter
OJ oj oj Själv har jag bott på södermalm halva livet men aldrig stött på något sådant
Du måste gå ut bland folk för att se det. Inte sitta med hörlurar och spela dataspel varenda dag.
Citera
2026-09-22, 23:56
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanfordClark
Absolut sanning. Detta är väl dokumenterat genom historien och det har funnits särskilda lagar och regler kring detta i bl.a. brittiska flottan. En annan sak som var väldigt vanlig förr var att sjömän som kom till en hamnstad hade sex med landbögar. Det fanns vissa kvarter dit man kunde gå om man ville ha snabbt, kravlöst och oftast gratis sex, med en man... Bögrörelsen har ju skrivit om detta också, det har varit dokumentärer i radio m.m. Lokala landbögar visste att det ofta fanns kåta och fulla sjömän på landpermis som inte var så nogräknade och bara ville ha en snabb avsugning i nån gränd eller nåt buskage.

Det är tydligen vanligt att lastbilschaufförer bögar loss med varandra också. Jag kände en tjej som jobbade på en av Sveriges största färjelinjer där väldigt många lastbilar skeppas över och där chaufförerna sover ombord på fartyget över natten. Hon berättade till min fasa hur det var vanligt att chaufförerna (män och gubbar från olika europeiska länder) hade sex med varandra och att de ofta såg spår av detta i hytterna och inte sällan mer eller mindre råkade komma på dem på bar gärning.

Det glädjer oss att chaffisarna håller stilen och för arvet från forna generationer vidare!
Citera
2026-09-23, 01:15
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Det blev en konstig fråga då rubriken lyder:
Unga män blir bögar
Men sedan står det att de avböjde att suga k*k och blockade de som föreslog det.

Jag tror inte att någon man blir homosexuell i brist på kvinnor att ligga med, däremot är mannen redan bisexuell och vill ha båda könen och därför skickar inviter till båda könen.
Citera
2026-09-23, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Det blev en konstig fråga då rubriken lyder:
Unga män blir bögar
Men sedan står det att de avböjde att suga k*k och blockade de som föreslog det.

Jag tror inte att någon man blir homosexuell i brist på kvinnor att ligga med, däremot är mannen redan bisexuell och vill ha båda könen och därför skickar inviter till båda könen.
Helt fel uppfattat. Det är jag TS, som snart 60 år, som fått påstötningar av unga män, som i deras profiler anger att de söker kvinnor, fått påstötningar som jag avböjer bestämt.

Jisses, jag är så jävla hetero att jag inte ens skulle kunna ha sex med en kvinna om det fanns en annan man i samma rum.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-09-23 kl. 02:51. Anledning: Förtydligande
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in