2026-09-17, 22:33
Medlem
Jag har sett, rätt allvarligt många gånger, hur unga män som uttryckligen söker kvinnor men kammar noll, istället vänder sig till andra män för att få uppleva sex med en annan människa, propåer om att suga min kuk osv.. det har börjat bli vanligt. Jag ser det som rätt alarmerande.

Rätt säker på att andra män också upplevt påstötningarna, avböjer bestämt och i vissa fall tvingas blockera. Hur fan hamnade vi i detta?
Citera
2026-09-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Jag har sett, rätt allvarligt många gånger, hur unga män som uttryckligen söker kvinnor men kammar noll, istället vänder sig till andra män för att få uppleva sex med en annan människa, propåer om att suga min kuk osv.. det har börjat bli vanligt. Jag ser det som rätt alarmerande.

Rätt säker på att andra män också upplevt påstötningarna, avböjer bestämt och i vissa fall tvingas blockera. Hur fan hamnade vi i detta?

haha vad snackar du om? unga hetrokillar som inte får kvinnor söker sig till snubbar.. det är inte hetro killar...
Citera
2026-09-17, 22:42
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:

Hur vet vi att du tackade nej? Det verkar snarare som att du testade några ggr... du skriver på ett sätt som signalerar att du smakat homosex. Och nu när du insett att du är bög så blir du lite nervös för att komma ut ur garderoben inför mamma...?
Citera
2026-09-17, 22:43
Medlem
Balansaktens avatar
Citat:

Var har du sett detta?
Citera
2026-09-17, 22:53
Medlem
Jag har faktiskt ocksä sett detta när jag jobbade på en ö där typ 80% av befolkningen var män. Utan att överdriva var minst hälften homofiler
Citera
2026-09-17, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Hur vet vi att du tackade nej? Det verkar snarare som att du testade några ggr... du skriver på ett sätt som signalerar att du smakat homosex. Och nu när du insett att du är bög så blir du lite nervös för att komma ut ur garderoben inför mamma...?
Vid varje påstätning tackar jag nej.

Händer idag mycket oftare än för tio år sedan, då det i princip inte hände alls. Idag är mer än hälften av alla påstötningar från unga män.
Citera
2026-09-17, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
haha vad snackar du om? unga hetrokillar som inte får kvinnor söker sig till snubbar.. det är inte hetro killar...
Jag funderar om unga killar som blir utan, sas justerar sin orientering, i brist på..
Citera
2026-09-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balansakten
Var har du sett detta?
Onlinedejting.
Citera
2026-09-17, 23:00
Medlem
Straminskys avatar
Har inte fått några privata meddelanden från Triptyken än iaf!
Citera
2026-09-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag har faktiskt ocksä sett detta när jag jobbade på en ö där typ 80% av befolkningen var män. Utan att överdriva var minst hälften homofiler

Kanske endast bögarna som stod ut med jobbet?

Teorin att män som inte får fitta blir homo ger jag inte mycket för. De riktiga bögarna kanske vet bättre? Befolkas gaybarerna av straighta låtsasbögar?
Citera
2026-09-17, 23:23
Medlem
Citat:

Oj har jag aldrig hört talas om. Visserligen upplevs män desperata men ändå..
Citera
2026-09-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Kanske endast bögarna som stod ut med jobbet?

Teorin att män som inte får fitta blir homo ger jag inte mycket för. De riktiga bögarna kanske vet bättre? Befolkas gaybarerna av straighta låtsasbögar?
Börjar kanske bli så, är min tolkning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in