2026-09-18, 11:08
Medlem
Blaskas avatar
Du borde leva ut dina fantasier nu om du inte redan gjort det. Du är bög.
Citera
2026-09-18, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Du borde leva ut dina fantasier nu om du inte redan gjort det. Du är bög.
Hur kommer du till den slutsatsen, utifrån att unga män gett mig påstötningar som jag avvisat?
Citera
2026-09-18, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Vissa bibliotek i region Malmöhus har tysta små läsrum. Dessa rum kan bokas av unga män så de får utforska sin sexualitet med andra unga män. Det ska tydligen finnas en åldersgräns så att inte äldre bögar blir för överrepresenterade på bibliotekens så kallade kuddrum

Vad i helvete, varför skulle landstinget uppmuntra bögsex? Sen gnäller de över låg befolkningstillväxt

Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
Var låg denna ö?

Vill inte outa mig då det är ganska få som varit där och den ligger inte i Sverige, men nästan alla män som jobbar där är inflyttade och jag tvivlar kraftigt på att alla var bögar när de kom.
Citera
2026-09-18, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Hur kommer du till den slutsatsen, utifrån att unga män gett mig påstötningar som jag avvisat?

I vilka sammanhang har du fått dessa påstötningar (i plural dessutom)?
Citera
2026-09-18, 11:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Skitsnack. Man är sin läggning, man kan inte bli.
Alla är egentligen heterosexuella (oberoende av om de anser sig själva som bögar, lebbar eller pedo). Homosexualitet är uppenbart en psykisk störning.

Dock så låter inlägget till TS, om att unga hetero killar blir bögar för att de inte får brudar, lite väl konstigt.
Citera
2026-09-18, 11:51
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Absolut! Unga incels som är beredda att ta det stora steget över för att få uppleva hur det känns att ha sex med en partner. Jag har sett dem stå och kasta lystna blickar på varandra bl.a på gymmet och i barer på diverse hak. Stackars satar. Om de fått växa upp på 70-talet hade de fått göka så många brudar att deras största problem hade varit skavsåren på veken.

Tror du ja, verkligheten var helt helt annorlunda.
Hade pojken sex med en tjej (vilket ledde till barn) och föräldrarna fick veta om det så ledde det ofta till problem antingen flytta till en annan stad, gifta sig (som var ett måste om barn kom till på den tiden) eller göra abort.
Senast redigerad av swedenistani 2026-09-18 kl. 11:56.
Citera
2026-09-18, 11:53
Medlem
Citat:
Onlinedejting.

Beror nog på att du klickat i - män söker män...
Citera
2026-09-18, 11:53
Medlem
Citat:
Jag har sett, rätt allvarligt många gånger, hur unga män som uttryckligen söker kvinnor men kammar noll, istället vänder sig till andra män för att få uppleva sex med en annan människa, propåer om att suga min kuk osv.. det har börjat bli vanligt. Jag ser det som rätt alarmerande.

Rätt säker på att andra män också upplevt påstötningarna, avböjer bestämt och i vissa fall tvingas blockera. Hur fan hamnade vi i detta?

Nu tror jag nog att du antingen breder ut dina egna fantasier här i text, eller så har du en väldigt... speciell, bekantskapskrets.
Citera
2026-09-18, 11:54
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
I stort sett alla vattenreningsverk i landet har övergått till rening med uv-ljus.

Ok. Det är bristen på flour i så fall.
Citera
2026-09-18, 12:07
Medlem
sista-vagen-uts avatar
To be fair,
Det är lättare att hitta män som man en som man hittar kvinna i dagens nuvarande situation i lilla landet lagom.
Citera
2026-09-18, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
I vilka sammanhang har du fått dessa påstötningar (i plural dessutom)?
Dejtingsajter där det inte krävs matchning, ja, även på HP.
Citera
2026-09-18, 12:12
Medlem
Citat:
Jag har sett, rätt allvarligt många gånger, hur unga män som uttryckligen söker kvinnor men kammar noll, istället vänder sig till andra män för att få uppleva sex med en annan människa, propåer om att suga min kuk osv.. det har börjat bli vanligt. Jag ser det som rätt alarmerande.

Rätt säker på att andra män också upplevt påstötningarna, avböjer bestämt och i vissa fall tvingas blockera. Hur fan hamnade vi i detta?
Alarm alarm . Kvinnor är bäst sluta böga nu svinigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in