Citat:
Ursprungligen postat av
Flugsvampsisglass
Hej, försöker hjälpa min killes morsa att få igång hans nya simkort på hallon.se, men varje gång hon trycker på ”aktivera simkort” så möts hon bara av meddelandet ”något gick fel, försök igen senare”.
Vi har testat flera gånger om dagen sedan i tisdags, med samma resultat.
När vi försöker nå support är det bara en totalt värdelös AI som svarar som bara pratar runt en i cirklar. När vi till slut nått mänsklig support så har vi blivit utkickade från chatt-fliken och tvingats börja om samtalet med AIn.
De har ingen support man kan ringa, och väljer man mail så står det att de har ”en ambition att behandla ärendet inom fem arbetsdagar”. Tror jag får en stroke snart alltså.
Vad gör man i detta läge?
Hon har fungerande abonnemang/sim för både henne själv och hennes andra två vuxna barn, pengarna har dragits för hans del också.
Alla tips, tankar och spottloskor mot hallon.se hade uppskattats enormt av mig.
<3
Det är det som är fördelen med något av bolagen som har en fysisk butik som du kan besöka.
Skillnaden man sparar in på priset, är ju samma pris som man får betala varje gång det strular, tyvärr.
Skulle hennes mobil kunna va för gammal kanske? (Det nya kortet korrelerar inte med den gamla mobilen, typ).
Testa i en annan mobil?