2026-09-17, 16:11
Medlem
Otacustess avatar
Såg den med en blandning av nyfikenhet och intresse, liksom med ett visst mått av vämjelse.

Vad tror och tycker ni om historien som sådan liksom varför lyfts denna relativt gamla "story" av Svt just nu?

Enligt Bocksagan uppstod mänskligheten inte i Afrika, utan i det som idag är Finland (närmare bestämt i Nyland).

Alla världens språk idag har sitt ursprung i svenskan som är rot-språket till alla världens språk och därmed världens äldsta språk.

Kvinnlig ejackulering liksom sperma rekomenderas i det dagliga kostintaget😄

Någon som sett den, och vad tänker ni?
Citera
2026-09-17, 16:17
Moderator
evilhoneys avatar
Intressant, jag lyssnade på en dokumentär om detta i somras på nån finlandssvensk radio. Kan tänka mig att det gör sig bättre som tvdokumentär.
Citera
2026-09-17, 16:25
Medlem
2560ps avatar
Inte sett den, men tack för tipset! Kanske blir nåt avsnitt ikväll, återkommer isf
Citera
2026-09-17, 16:28
Avslutad
Det finns en tråd om Ior Bock där även dokumentären har diskuterats
(FB) Ior Bock - finlandssvensk excentriker!
Citera
2026-09-18, 08:22
Medlem
2560ps avatar
Sett första avsnittet nu, och det var om möjligt ännu sjukare än jag befarat. Vad fan finns det för jävla människor på vår planet egentligen, man blir ju mörkrädd!
Citera
2026-09-18, 08:37
Medlem
Timoteuss avatar
Jag tyckte det var fantastiskt att projektet till slut uppslukades av en grupp ÄNNU stolligare människor!!
Citera
2026-09-18, 08:44
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Rätt intressant har sett hela dokumentären. Men de kunde ha gjort den kortare, då den blev lite tjatig med så många avsnitt.
Citera
2026-09-18, 23:39
Medlem
Otacustess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Sett första avsnittet nu, och det var om möjligt ännu sjukare än jag befarat. Vad fan finns det för jävla människor på vår planet egentligen, man blir ju mörkrädd!
Ja, håller med...som jag skrev i inlägget upplevde jag den delvis som vämjelig blott av att höra delar av deras beskrivning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in