2026-09-20, 18:48
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Skitsnack!
Uppenbart har du i uppgift att skydda de som mot vad svenska folket gett mandat till orsakat Sverige och svenskarna stor skada.

Du förstår väl att om man röstar på ett svenskvänligt parti, så är man inte ansvarig för att sossarna och C, MP och V börjar massimportera Mena-folk... Under den fina parollen att de behöver asyl!
Nämen så gulligt av dig att försöka hålla SD utanför.
Citera
2026-09-20, 22:39
Medlem
DrinkBleachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Tycker du att nedanstående är okej?
Under åren kom mejl med förslag om vilken sorts våldtäkt jag skulle behöva utsättas för, för att ”bättre förstå” varför Sverigedemokraterna har rätt och jag har fel. Oftast var det inte fullt så avancerat, bara en strid ström av mörk vrede och som alltid hade med artiklar om SD att göra, eller om jag uttryckte något feministiskt eller antirasistiskt. Med tiden har jag ju förstått hur frågorna hänger ihop, att det finns en högernationalistisk åsiktsgemenskap som punktmarkerar framför allt kvinnor i offentligheten som inte delar deras världsbild.

Yes. Bra om feministluder känner fruktan.
Citera
2026-09-20, 22:56
Medlem
DrinkBleachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Vilket kvinnoförakt i den här tråden. Och ni klagar på muslimers kvinnosyn?!

Nej det gör jag inte. Muslimers syn på kvinnor och bögar är deras minsta problem.
Citera
2026-09-20, 22:58
Medlem
DrinkBleachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Jag reagerade också på den. Känns sådär typiskt passiv-aggressivt och snipigt som vänsterkvinnor ofta håller på. Nej, SD är inga monster, vi är helt vanliga människor som bara vill reglera vissa saker som tidigare tidigare inte hanterats på ett ansvarsfullt sätt. Vi vill inte ha något fjärde rike, bara normalitet och pragmatism.

SD är ett bögliberalt skitparti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in