2026-09-20, 00:47
Medlem
goseigens avatar
Komplett trams förstås att tro på någon konspirationsteori.

Det största partiet skulle då förmodas ha misslyckats totalt med fusk, men konspirationsteoretikerna är väl glada i att tro att just sossar fuskar. Till skillnad från det skall ett inte särskilt stort parti vara det som har gått fram mest. Hur kan de ha fått sådan makt helt plötsligt? Och hur kan tre borgerliga partier gå framåt, men SD toktappa?

Det finns ingen vettig förklaring, utan bara diktande om att sossarna egentligen skulle ha backat ännu mer, och att fuskare särskilt ändrade på SDs röster.

Nej, de som tror på några större problem får gå och få skallen sotad.
Citera
2026-09-20, 01:02
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Du är en obildad vuxenbebis som är oförmögen att ta till dig kunskap.
ja visst vi gör en sida och visar alla demokratier är pålitliga så tror alla rödingar på det i sverige och tar det för en fakta sida
Citera
2026-09-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homofilen
Det var droppen denna gången när jag såg 173 / 176 eller vad resultatet nu blev. Alldeles för jämnt varje gång.

Det är ett skådespel för Kreti och Pleti. Likt en Idoltävling arrangerad för att hålla oss hypnotiserade och ge oss någon känsla av progression och förändring.

Självklart är detta riggat och inget man kan lita på. Det finns ingen som helst garanti för att din röst inte hamnar i en soptunna.

Men plebejerna fortsätter att slita och knåpa på. Det kanske blir bättre snart!

Har du fortfarande tillit till myndigheterna och staten i denna fråga?
Litar du på dem?

Nej det verkar inte ha gått rätt till.....

Fler och fler varnar ju för att det skett valfusk... nu tex kom det upp en nyhet om misstänkt valfusk i Borlänge..

"Åklagare utreder misstänkt valfusk"

"Riksenheten mot korruption har inlett förundersökning om misstänkt valfusk, rapporterar Dagens Industri.
Brottet ska ha skett i Dalarna och rör förkryssade valsedlar i riksdagsvalet, enligt uppgifter till tidningen."

https://www.svd.se/a/lnoME9/aklagare-utreder-misstankt-valfusk-i-borlange
Citera
2026-09-21, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
So what om någon delar ut förkryssade personvalsedlar.

Polisen utreder misstänkt valfusk i Borlänge med förkryssade valsedlar i alla fall:

Citat:
Brottsrubriceringen lyder ”otillbörligt verkande vid röstning genom att dela ut förkryssade valsedlar för att påverka valet”.

Förundersökningen lades senare ner på grund av bevisproblem, men har under måndagen återupptagits med samma brottsrubricering.

https://www.expressen.se/nyheter/politik/forundersokning-om-valfusk-i-borlange-/

Personen som kryssats var Mohamed Abdukardir Ali, som uppmärksammats i andra trådar:

(FB) Mohamed Abdukardir Ali (V) - nyss nekad medborgarskap, nu i riksdagen 2026
Citera
2026-09-21, 16:51
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Polisen utreder misstänkt valfusk i Borlänge med förkryssade valsedlar i alla fall:

Förundersökningen lades senare ner på grund av bevisproblem, men har under måndagen återupptagits med samma brottsrubricering.

https://www.expressen.se/nyheter/politik/forundersokning-om-valfusk-i-borlange-/

Personen som kryssats var Mohamed Abdukardir Ali, som uppmärksammats i andra trådar:

(FB) Mohamed Abdukardir Ali (V) - nyss nekad medborgarskap, nu i riksdagen 2026
För att påverka valet... Börjar luta åt att det snart blir förbjudet med valrörelse
Citera
2026-09-21, 17:51
Medlem
Jag har jobbat som röstmottagare och det sker inget fusk. Det finns en rejäl kontrollappparat när rösterna räknas.
Citera
2026-09-21, 17:59
Medlem
Självklart stämmer det inte.
50.000 personer över Sverige sitter och räknar. Hur många har rent mjöl i påsen?

Om valet var 100% säkert och digitalt så hade Tidö vunnit. SDs valsedlar har försvunnit på förmodligen ett tiotal om inte hundratals röstningslokaler över landet.
Och sen Vs senaste muslim som anklagas för valfusk nu.

Vi måste ha ett omval. Omgående.
Citera
2026-09-21, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
50.000 personer över Sverige sitter och räknar. Hur många har rent mjöl i påsen?

Om valet var 100% säkert och digitalt så hade Tidö vunnit. SDs valsedlar har försvunnit på förmodligen ett tiotal om inte hundratals röstningslokaler över landet.

Hur menar du att fusket går till?
Citera
2026-09-21, 18:07
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:

Hahaha alltså ni är fullständigt galna. Ni lever i en alternativ verklighet och tror på era egna dumheter. Sektfolk är vad ni är, 100% sekt.
Acceptera sanningen att högern har stora brister med sin kassa politik där man enbart fokuserar på vissa frågor och glömmer andra, sparkar på vanliga Svenssons medan man göder rika korrupta skitstövlar.

Jag litar på Sveriges system bra mer än andra länders om jag ska vara ärlig. Högern har haft alldeles för mycket dåligt, massa skandaler, rasism, homofobi, nazismkopplingar, kopplingar till Putin, Israel etc, mycket kriminalitet inom SD, sparkar på medborgare som behöver stöd, påverkat akassan negativt, läkemedelskyddet höjdes rejält. Deras ruttna människosyn är vedervärdig.
Folk som inte fattar varför folk röstar bort högern fattar nog ingenting i livet, helt galna människor som har svårt för verkligheten.
Forskningen säger att folk med lägre iq tenderar ofta till att vara mycket höger och vice versa och massa av era inlägg bekräftar detta liksom. Inget illa menat, inget fel med att ha lägre iq, men när man drabbar andra människor genom sin dumhet kan det vara problematiskt.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-09-21 kl. 18:11.
Citera
2026-09-21, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Hur menar du att fusket går till?

Spelar du dum eller är det inte bättre än så här?

Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Hahaha alltså ni är fullständigt galna. Ni lever i en alternativ verklighet och tror på era egna dumheter. Acceptera sanningen att högern har stora brister med sin kassa politik där man enbart fokuserar på vissa frågor och glömmer andra, sparkar på vanliga Svenssons medan man göder rika korrupta skitstövlar.

Jag litar på Sveriges system bra mer än andra länders on jag ska vara ärlig. Högern har haft alldeles för mycket dåligt, massa skandaler, rasism, homofobi, nazismkopplingar, kopplingar till Putin, Israel etc, sparkar på medborgare som behöver stöd, påverkat akassan negativt, läkemedelskyddet höjdes rejält. Deras ruttna människosyn är vedervärdig.
Folk som inte fattar varför folk röstar bort högern fattar nog ingenting i livet, helt galna människor som har svårt för verkligheten.
Forskningen säger att folk med lägre iq tenderar ofta till att vara mycket höger och vice versa och massa av era inlägg bekräftar detta liksom. Inget illa menat, inget fel med att ha lägre iq, men när man drabbar andra människor genom sin dumhet kan det vara problematiskt.

Haha du har fått precis allt om bakfoten. Fascinerande. Det är faktiskt tvärtom, idioter och totalt IQ-bedriade röstar på vänstern, och i synnerhet vänstern och MP. Alla som jobbar och sköter sig fick mer i plånboken, oavsett om man var sjuksköterska eller advokat. Det är det ni dumma jävlar inte förstår. Ni tror fortfarande på myten att högern bara gagnar miljardärerna, fast både jag som är en medelinkomsttagare fick behålla mer av mina pengar varje månad, fattigpensionärer fick mer pengar. Alla som jobbade tjänade på deras politik. Nu kommer alla förlora på det. Skatter kommer höjas på i princip allting för att finansiera deras IQ-befriade politik. Mindre pengar till svenska folket och mer till lyxsökare som kommer hit och utnyttjar bidragssystemet och sen miljarder till efterblivna bistånd.

Alla puckon som jag känner till röster vänster, medan alla intelligenta, drivna, kloka och reflekterande människor röster höger.

Du är så ute och cyklar så jag tycker synd om dig.
Citera
2026-09-21, 18:23
Medlem
Citat:
Spelar du dum eller är det inte bättre än så här?

Haha du har fått precis allt om bakfoten. Fascinerande. Det är faktiskt tvärtom, idioter och totalt IQ-bedriade röstar på vänstern, och i synnerhet vänstern och MP. Alla som jobbar och sköter sig fick mer i plånboken, oavsett om man var sjuksköterska eller advokat. Det är det ni dumma jävlar inte förstår. Ni tror fortfarande på myten att högern bara gagnar miljardärerna, fast både jag som är en medelinkomsttagare fick behålla mer av mina pengar varje månad, fattigpensionärer fick mer pengar. Alla som jobbade tjänade på deras politik. Nu kommer alla förlora på det. Skatter kommer höjas på i princip allting för att finansiera deras IQ-befriade politik. Mindre pengar till svenska folket och mer till lyxsökare som kommer hit och utnyttjar bidragssystemet och sen miljarder till efterblivna bistånd.

Alla puckon som jag känner till röster vänster, medan alla intelligenta, drivna, kloka och reflekterande människor röster höger.

Du är så ute och cyklar så jag tycker synd om dig.

Förklara gärna konkret hur fusket går till när rösterna räknas. Läggs det till för vissa partier? I så fall, hur gör man för att det ska stämma med antalet valsedlar? Om du upplyser mig lyssnar jag med nöje....
Citera
2026-09-21, 18:24
Medlem
Naturligtvis har vänstern fuskat. Valet har ingen legitimitet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här