2026-09-16, 20:53
Avstängd
Fyrfaldets avatar
PM-konversationen nedan:
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Du har fått en varning för brott mot 0.04. Korspostning.
Ämne: Pissbaby gråter och pissar på sig för mamma knyper mina ninnies
Citat:
Ville fördjupa mig i ett ämne jag rör på i denna 2024 års tråd: (FB) Att vara en liten pissbaby

Som förord: Min flickvän kittlade runt på mig och knypte mina bröstvårtor och jag grät och sa "mina ninnies, rör inte mina ninnies" (använde fläkten för att simulera tårar) + pissade på mig som en pissbaby. Då tänkte jag, tänk om nån filmar mig och utpressar mig och lägger upp på internet (konsensuellt). Kan man göra så? Sen tänkte jag vidare, finns det andra som gjort exakt så här, eller liknande? Det vill säga: Finns det videor på detta jag beskriver?

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Ej korspostning eftersom den förra inte fick vara i det forumet. Skapade det då i det passande forumet. Fick meddelande om det från den modden.

Jag har skrivit en tråd med samma ämne, men ej någon där jag söker efter videor om fenomenet. Jag eftersökte videor från sexlänkar, varför kan jag inte göra det??? Bara en tråd?
Citera
2026-09-16, 21:11
Medlem
One2Manys avatar
Du tror att du kan skapa samma tråd tre gånger, två av dem identiska, men att du slänger in nåt bjäffs om att du undrar om det finns videor på ditt trams gör det till en ny tråd?

En tråd i ämnet räcker, dina två andra trådar om samma BS hör hemma i papperskogen.

Varningen är korrekt.

(FB) Att vara en liten pissbaby

Dubletter:
(FB) Blir retad av tjejen/"rör mina ninnies"
(FB) Pissbaby gråter och pissar på sig för mamma knyper mina ninnies
Citera
2026-09-16, 21:36
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Du tror att du kan skapa samma tråd tre gånger, två av dem identiska, men att du slänger in nåt bjäffs om att du undrar om det finns videor på ditt trams gör det till en ny tråd?

En tråd i ämnet räcker, dina två andra trådar om samma BS hör hemma i papperskogen.

Varningen är korrekt.

(FB) Att vara en liten pissbaby

Dubletter:
(FB) Blir retad av tjejen/"rör mina ninnies"
(FB) Pissbaby gråter och pissar på sig för mamma knyper mina ninnies
DE ÄR EJ IDENTISKA!!!
Åh herre. Lyssna nu noga. Ena blev slängd i papperskorgen. Då gjorde jag en ny med EN NY TRÅDSTART, NÄMLIGEN ATT JAG SÖKER VIDEOR OM DET. OK? Den andra handlar bara om pissbaby-fenomenet som fenomen. Detta var en SEXLÄNKFÖRFRÅGAN I SEXLÄNKAR!!!
Citera
2026-09-16, 21:41
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
DE ÄR EJ IDENTISKA!!!
Åh herre. Lyssna nu noga. Ena blev slängd i papperskorgen. Då gjorde jag en ny med EN NY TRÅDSTART, NÄMLIGEN ATT JAG SÖKER VIDEOR OM DET. OK? Den andra handlar bara om pissbaby-fenomenet som fenomen. Detta var en SEXLÄNKFÖRFRÅGAN I SEXLÄNKAR!!!

Blah blah blah blah.

Du är lågintelligent, degenererad och utvecklingsstörd.

En tråd om din motbjudande fetish räcker, var glad att du ens fick det istället för att hänvisas till (FB) "Är jag normal?" aka "Är det bara jag som...?" Samlingstråd som alla andra med löjeväckande low-effort trådar om sina fetisher.

Allt du vill tillägga om dina "ninnies" ryms i din originaltråd.
Citera
2026-09-16, 21:43
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Blah blah blah blah.

Du är lågintelligent, degenererad och utvecklingsstörd.

En tråd om din motbjudande fetish räcker, var glad att du ens fick det istället för att hänvisas till (FB) "Är jag normal?" aka "Är det bara jag som...?" Samlingstråd som alla andra med löjeväckande low-effort trådar om sin fetisher.

Allt du vill tillägga om dina "ninnies" ryms i din originaltråd.
Hahahaha åh gud vad fel du har.

Nej. PM:a gärna dina IQ-resultat så kan vi jämföra.
Åter till sakfrågan. Att du tycker att jag är "störd", "degenererad"...det är inte anledning att min SEXLÄNK-FÖRFRÅGAN inte ska få finnas i SEXLÄNKAR och inte bara det utan dessutom GENERERA VARNING?
Citera
2026-09-16, 21:47
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Hahahaha åh gud vad fel du har.

Nej. PM:a gärna dina IQ-resultat så kan vi jämföra.
Åter till sakfrågan. Att du tycker att jag är "störd", "degenererad"...det är inte anledning att min SEXLÄNK-FÖRFRÅGAN inte ska få finnas i SEXLÄNKAR och inte bara det utan dessutom GENERERA VARNING?

Din "sexlänk" förfrågan som var identisk med din papperskorgade shitpost-tråd som du enkom postade för att du tänder på att äckla dig offentligt, så pass autistisk som du är kan du garanterat googla fram porr med det du efterfrågar.

Om mod har något att tillföra är ordet fritt.
Citera
2026-09-16, 21:50
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Din "sexlänk" förfrågan som var identisk med din papperskorgade shitpost-tråd som du enkom postade för att du tänder på att äckla dig offentligt, så pass autistisk som du är kan du garanterat googla fram porr med det du efterfrågar.

Om mod har något att tillföra är ordet fritt.
Det var den icke, då jag ej efterfrågade videor (sexlänkar) i den tråden. Den är bara formulerad liknande, denna fokuserar på sexlänkar. Fattar du?
Citera
2026-09-16, 23:59
Moderator
pudelluss avatar
Enligt din PM-konversation i trådstarten skrev du till BlueSwede: "Ej korspostning eftersom den förra inte fick vara i det forumet. Skapade det då i det passande forumet. Fick meddelande om det från den modden."

Jag har inte uppmanat dig att posta om samma tråd någon annanstans. Däremot frågade jag dig, när du krävde i PM att tråden skulle återställas, om det inte gick att fortsätta diskussionen i din befintliga tråd. Du hade kunnat lämna din åsikt om detta, men du har inte återkommit.
Citera
2026-09-17, 00:58
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Enligt din PM-konversation i trådstarten skrev du till BlueSwede: "Ej korspostning eftersom den förra inte fick vara i det forumet. Skapade det då i det passande forumet. Fick meddelande om det från den modden."

Jag har inte uppmanat dig att posta om samma tråd någon annanstans. Däremot frågade jag dig, när du krävde i PM att tråden skulle återställas, om det inte gick att fortsätta diskussionen i din befintliga tråd. Du hade kunnat lämna din åsikt om detta, men du har inte återkommit.
Ehm. Ursäkta, hörde jag rätt här? Ska jag inte lägga sexlänk-tråden i sexlänk-forumet istället för forumet som blev fel? Det var nyheter för mig i, var kommer de nyheterna ifrån? :/
Citera
2026-09-17, 02:25
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ehm. Ursäkta, hörde jag rätt här? Ska jag inte lägga sexlänk-tråden i sexlänk-forumet istället för forumet som blev fel? Det var nyheter för mig i, var kommer de nyheterna ifrån? :/

Jag noterar att din nya tråd innehåller en litet tillägg på slutet ("Det vill säga: Finns det videor på detta jag beskriver?"), jämfört med den tidigare tråden som papperskorgades.

Var din konversation med BlueSwede färdig innan du startade den här tråden?
Citera
2026-09-17, 08:17
Medlem
tilsammansnus avatar
Regel 0.04 står (glasklart enligt mig) att det är inte tillåtet posta liknande trådar i flera forum.

Du har stirrat dig blind på din egen tolkning av det du gjorde. Du underblåser din bisarra fetish med att upprepa den fast på olika håll och har fastnat på att en mindre ändring i kanten enligt dig gör det till en ny tråd.
Citera
2026-09-17, 09:20
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
DE ÄR EJ IDENTISKA!!!

De behöver inte vara identiska. Det räcker med liknande för att det ska vara 0.04.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in